Party Stories
Martyna Wojciechowska o dramatycznej diagnozie
Doda w zielonej marynarce
Agnieszka Woźniak Starak w białym t-shircie na konferencji Big Brothera
beata-kozidrak
„Hotel Paradise” Ata Postek rozstała się z partnerem, ale już ma nowego! Zdradziła, jak się poznali
Michał Kostrzewski i pozostali jurorzy You Can Dance
Justyna Steczkowska z fanami
Ida Nowakowska prowadzącą "You Can Dance"
Doda
#BORNIN1995: niezwykła kampania na wyjątkowy jubileusz. Liu Jo świętuje 25-lecie z Kendall Jenner!
Mat. pras.
Fleszstyle

Kendall Jenner została twarzą kampanii Liu Jo. Hasło to #BORNIN1995

Kendall Jenner została twarzą kampanii Liu Jo. Hasło to #BORNIN1995

W sezonie wiosna-lato 2020 włoska marka Liu Jo rusza z kampanią, która wraz z amerykańską top modelką Kendall Jenner prezentuje nową komunikację brandu! Pamiętacie czasy kiedy muzyki słuchano z odtwarzacza Walkman, media społecznościowe były odległą przyszłością, a świat mody miał zupełnie inne oblicze? Był rok 1995, Liu Jo zadebiutowało na rynku stawiając wszystko na swoją przyszłość, patrząc na współczesny świat w wyróżniający się, charakterystyczny sposób. Stała za tym prosta, ale nowatorska idea – wykreowania czegoś, co sprawi, że kobiety zawsze będą sobą, wspierając je każdego dnia.

Od tamtej pory rozpoczęła sie historia marki, która na przestrzeni lat osiągnęła status międzynarodowej. Obecnie, w 2020 roku, Liu Jo obchodzi jubileusz, który jest nie tylko kwestią nawiązującą do lat istnienia na rynku, ale także wartości, sukcesu oraz oznaką nowego początku.

#Bornin1995 to hashtag opowiadający o nowym wymiarze komunikacji Liu Jo, w której w 2020 roku pojawi się niekwestionowana współczesna ikona, Kendall Jenner - top modelka i światowa influencerka. Przez cały rok jej twarz oraz osobowość będą w centrum projektu wykraczającego poza granice "zwyczajnej" kampanii. Zmieni się w uniwersalny przekaz dla współczesnych 25-latek, które we włoskiej marce będą mogły znaleźć sojusznika pomagającego im poczuć się jeszcze silniejszymi i piękniejszymi.

#BORNIN1995: niezwykła kampania na wyjątkowy jubileusz. Liu Jo świętuje 25-lecie z Kendall Jenner!
Mat. prasowe

Dlaczego Kendall? Modelka została wybrana ze względu na swój silny wpływ na obecne media jak również bliskie powiązanie z Liu Jo pod względem wieku czy symboli – także urodziła się w 1995 roku. Jest idealnym "łącznikiem" między przeszłością, teraźniejszością i przyszłością włoskiej marki. Ponad to zdaje się być godną następczynią innej, wspaniałej współczesnej ikony modelingu jaką jest Kate Moss, która ze swoim ponadczasowym wdziękiem została twarzą wcześniejszej kampanii Liu Jo. To przejście "od Kate do Kendall".

Kendall jest pełną wdzięku 25-letnią dziewczyną, która doskonale spaja dwa style – ducha drapieżnego rocka oraz kobiecą elegancję. Tym samym ucieleśnia ideę marki Liu Jo opowiadającej o różnych naturach każdej kobiety, przechodząc z linii denimowej do głównej kolekcji. Zdjęcia z Kendall korzystnie działają na pozycję marki oraz jej wartości, co równolegle idzie w parze z treściami opracowanymi specjalnie pod wirtualny świat. Z jednej strony kampania multimedialna jest "klasyczna", wzmacnia więź między Liu Jo a jej stałymi Klientkami, z drugiej – pojawia się nowy cyfrowy wymiar stworzony specjalnie do komunikowania się z młodymi kobietami, które teraz stanowią przyszłość marki. Dzięki potężnemu wpływowi na media i autentycznemu urokowi, Kendall jest prawdziwą ikoną dla młodych osób. Aktualnie to twarz włoskiej marki, która tym samym przemawia głosem pokolenia Z, jednocześnie zachowując swoje wartości: #Bornin1995, ale gotowa do podjęcia nowych wyzwań.

#BORNIN1995: niezwykła kampania na wyjątkowy jubileusz. Liu Jo świętuje 25-lecie z Kendall Jenner!
Mat. prasowe

Mat. promocyjne
Fleszstyle
Kendall Jenner na pokazie kolekcji Giambattista Valli x H&M. Tak wygląda wielkie piękno!
Kendall Jenner na pokazie kolekcji Giambattista Valli x H&M. Tak wygląda wielkie piękno!

Valli Girls, Valli Boys i liczni goście zobaczyli 24 października 2019 roku pokaz kolekcji Giambattista Valli x H&M. Eklektyczny spektakl rozegrał się na tle jednego z najsłynniejszych zabytków Rzymu – Palazzo Doria Pamphilj. Wystawny przepych pałacowych wnętrz, unikalna kolekcja sztuki oraz rzymska nonszalancja okazały się wymarzonym tłem dla niepokornego ducha i spektakularnych fasonów tej wyrafinowanej kolekcji. Na różowym wybiegu kolekcję prezentowali modele, modelki oraz stylowi rzymianie zwerbowani na ulicach Wiecznego Miasta – ta oszałamiająca mieszanka osobowości tchnęła nowe życie w kolekcję Giambattista Valli x H&M. Spektakularny pokaz wymaga wyjątkowego finału i nie stało się inaczej: zamknęła go Kendall Jenner w słynnej już czerwonej sukni promującej kampanię. Wśród gości pojawili się Anna dello Russo, Troye Sivan, Sofia Carson, Alexa Demie, H.E.R, Cameron Monaghan, Chiara Ferragni i Chris Lee w nowościach z kolekcji. Giambattista Valli x H&M. Kiedy trafi do sprzedaży? Jakie ceny? Teraz ta kolekcja trafi do sklepów H&M, m.in. w Polsce. Kiedy?  Do wybranych sklepów kolekcja trafić ma 7 listopada 2019 roku. Ceny konkretnych produktów wahają się od 59,99 zł (to cena pary skarpetek) do 1599,99 zł (cena spektakularnej czerwonej tiulowej sukni).  Inne ubrania? Top będzie kosztować 399,99 zł - tyle samo co pasek z ozdobną klamrą. W kolekcji znajdziemy piękne tiulowe suknie, kilka modeli falbaniastych koszul, kurtki z imitacją futerka, piękne marynarki i płaszcze.

Kendall Jenner w kampanii biżuterii wiosna-lato 2019 Tiffany & Co.
ONS.pl
Strefa luksusu
Kendall Jenner twarzą nowej wiosennej kampanii luksusowej marki Tiffany & Co.
Kendall Jenner twarzą nowej wiosennej kampanii luksusowej marki Tiffany & Co.

Kultowa marka Tiffany & Co ., słynie nie tylko z przepięknych pierścionków zaręczynowych. Właśnie zaprezentowała kolekcję na wiosnę 2019. Do swojej kampanii reklamowej zaprosiła jedną z sióstr Kardashianek, czołową supermodelkę  Kendall Jenner . Kendall Jenner w kampanii biżuterii Tiffany & Co. Tym razem ta prestiżowa jubilerska marka, zatrudniła do swojej nowej kampanii całą armię najlepszych modelek: Carolyn Murphy, Imaan Hammam, Mica Argana, Fei Fei Sun no i oczywiście jedną z najlepiej zarabiających w branży  Kendall Jenner . Jej naturalność, wdzięk i urok idealnie oddają założenia kolekcji. Kampania przede wszystkim koncentruje się na wyrażaniu siebie i autentyczności.  Kendall Jenner pozuje z elementami w charakterystycznych niebieskich odcieniach Tiffany, jak np. apaszka czy zestaw do ping-ponga. Oczywiście ma też na sobie stylowe i eleganckie: pierścionki, kolczyki, naszyjniki i bransoletki z subtelnie  pojawiającą się literą "T". Cała kolekcja jest prosta, ale zarazem wyrafinowana, nie da się ukryć, że robi ogromne wrażenie i nic dziwnego, że gwiazdy ją tak uwielbiają! Kto z nas nie marzy o słynnym niebieskim pudełeczku? O nim też opowiada modelka, która w oświadczeniu wyznała:  „Niebieskie pudełko Tiffany jest tak kultowe” i „Przywołuje tyle emocji i szczęścia - wiesz, że od momentu, kiedy je zobaczysz, dostajesz coś naprawdę wyjątkowego”. Zdjęcia do kampanii robił fotograf Craig McDean , który  zaprezentował zdjęcia w świeży i nieoczekiwany sposób.  

Jennifer Lopez w kampanii Guess
ONS.pl
Strefa luksusu
Jennifer Lopez w gorącej sesji dla marki Guess. Gwiazda wygląda obłędnie, musicie to zobaczyć!
Jennifer Lopez w gorącej sesji dla marki Guess. Gwiazda wygląda obłędnie, musicie to zobaczyć!

Jennifer Lopez po raz kolejny zachwyca w nowej wiosennej kampanii 2020 kultowej marki Guess! Zjawiskowa latynoska oprócz wokalnego oraz aktorskiego talentu udowadnia, że fenomenalnie sprawdza się jako modelka. Tym razem olśniewa w sesji inspirowanej włoskimi gwiazdami kina lat 60-tych. Zobaczcie sami, jak się prezentuje na zdjęciach! Jennifer Lopez zachwyca w nowej kampanii wiosna-lato 2020 Guess Jennifer Lopez już od 30 lat zachwyca swoim talentem i jest niewątpliwe największą ikoną naszych czasów. Trzeba przyznać, że w najnowszej  kampanii włoskiej marki Guess robi wrażenie i wygląda zjawiskowo no ale cóż nie da się ukryć, że Jennifer Lopez jest mistrzynią metamorfoz, co udowodniła kolejny raz! Poniżej zobaczcie zdjęcia zapowiadające kampanię. Sesja zdjęciowa powstała w słonecznej Kalifornii i została wyreżyserowana przez współzałożyciela marki Paula Marciano i sfotografowana przez Tatianę Gerusową. Włoski szyk, fryzury rodem z wczesnego Hollywood i niesamowity wdzięk oraz wysportowane ciało J. Lo tworzą klimat iście zmysłowy. Inspiracją sesji tym razem była mieszanka włoskiej gwiazdy filmowej lat 60., trochę Madonny z lat 80. i włoskiej bogini Sofi Loren. Sam Paulo Marciano twierdzi, że nie mógł sobie wyobrazić lepszej ambasadorki marki niż sama Jennifer Lopez! Te parę zdjęć już teraz zapowiada, co znajdziemy w nowej kolekcji tej kultowej marki: garnitury w prążki, seksowne koronki, dekolty czy neonowe sukienki to dopiero początek. My nie możemy się już doczekać całej kolekcji!  Poniżej zobaczcie też efekty poprzedniej sesji z 2018, w której wystąpiła również J. Lo! Jennifer Lopez w kampani Guess wiosna-lato 2018 Nas nie dziwi fakt, że po sukcesie poprzedniej współpracy marka Guess, po raz kolejny zatrudniła właśnie J.Lo!...

Nasze akcje
Delia My Cream
Styl życia

Krem idealnie dopasowany? Zrób go sama, z Delią to łatwe!

Partner
Macchia marki Tubądzin - wystrój we włoskim stylu
Styl życia

Mieszkanie inspirowane słoneczną Italią. Styl, który pokochały gwiazdy!

Partner
lenor-fresh-air-efect
Fleszstyle

Jak urządzić wnętrze, by zawsze zachwycało świeżością?

Partner
dax-cashmere-podklad-moon-blink
Fleszstyle

Klaudia El Dursi i Marcelina Zawadzka pokochały ten drogeryjny podkład i bazy pod makijaż!

Partner
Motorola moto g100
Styl życia

Uwielbiasz spędzać czas z przyjaciółmi? Wiemy, co zrobić, żeby te spotkania dawały ci jeszcze więcej radości!

Partner