Japońska marka Hada Labo Tokyo już Polsce! ZDJĘCIA z premiery kosmetyków
Japońska marka Hada Labo Tokyo już Polsce! ZDJĘCIA z premiery kosmetyków
1 z 19
Japońska filozofia piękna opiera się na przekonaniu, że działanie kosmetyków powinno odbywać się w pełnej harmonii ze skórą. W zgodzie z tą koncepcją powstały japońskie kosmetyki Hada Labo Tokyo, przywracające skórze jej kluczowy składnik – kwas hialuronowy, którego zawartość maleje wraz z wiekiem!
Pod koniec marca japońska marka Hada Labo Tokyo zadebiutowała w Polsce. Teraz i my możemy sprawdzić na sobie działanie kosmetyków, które czynią cuda!
W dyskusji na temat japońskiej pielęgnacji i kosmetyków Hada Labo Tokyo wzięły udział: Kayoko Tsuji (Marketing Manager, Rohto Pharmaceuticals Group Japan), Anna Buczyńska (Senior Brand Manager marki Hada Labo w Polsce) oraz Alicja Falender (Kierownik Laboratorium Badawczo-Rozwojowego Dax Cosmetics). Konferencję zakończył gościnny występ zespołu Lemon.
Spotkanie poprowadziła dziennikarka Anna Kalczyńska.
Co działo się na konferencji 30 marca i gdzie będą dostępne kosmetyki? Zobacz i przeczytaj w naszej galerii.
2 z 19
Marka Hada Labo Toky została stworzona w 2004 roku w laboratoriach badawczych firmy Rohto Pharmaceuticals Group Japan w Kioto. W ciągu 12 lat stała się marką globalną i odniosła sukces na prawie 20 rynkach świata. Hada Labo Toky to japoński No.1 wśród kosmetyków do pielęgnacji twarzy i sprzedaje się w Japonii co niespełna 2 sekundy. Kosmetyki stały się bestsellerami również w innych azjatyckich krajach m.in. w Hong Kongu, na Tajwanie, w Chinach, w Wietnamie, w Tajlandii, na Filipinach czy w Indonezji. W 2013 roku produkty Hada Labo weszły na rynek amerykański, odnosząc kolejny sukces i zdobywając nagrody m.in. Watson’s Best Award, Cosmopolitan Beauty Award czy Manning’s.
Marka Hada Labo uzyskała także tytuł Produktu Roku 2015 w Stanach Zjednoczonych w kategorii Innowacyjność.
Od kwietnia kosmetyki Hada Labo Tokyo są dostępne w Polsce we wszystkich drogeriach Rossmann.
3 z 19
Konferencję rozpoczęły Dyrektor Generalna Dax Cosmetics – Ewa Blocher, która przedstawiła gościa specjalnego – Akiyoshi Yoshidę, prezesa The Metholatum Company i Dax Cosmetics, będących częścią japońskiego koncernu Rohto Pharmaceuticals Group.
4 z 19
5 z 19
6 z 19
7 z 19
8 z 19
9 z 19
10 z 19
11 z 19
12 z 19
13 z 19
14 z 19
15 z 19
16 z 19
17 z 19
18 z 19
19 z 19