David Beckham nową twarzą zegarków Tudor. Zobacz kampanię z legendą angielskiego futbolu.
David Beckham nową twarzą zegarków Tudor. Zobacz kampanię z legendą angielskiego futbolu.
1 z 5
Kiedy założyciel marki Rolex, Hans Wilsdorf stworzył linię Tudor, młodszego brata luksusowego brandu, miał w głowie pewną konkretną wizję. Wizję mniej eleganckiego, bardziej brawurowego podejścia do życia – i zegarków.
Zobacz też: Ojciec kontra syn! David Beckham bez koszulki czy Brooklyn Beckham? POJEDYNEK
W tym tygodniu szwajcarska marka ogłosiła, że jej nowym ambasadorem i twarzą kampanii został najbardziej brawurowy facet w showbiznesie – David Beckham.
Zajrzyj do naszej galerii żeby zobaczyć kampanię z udziałem piłkarza.
Więcej: Victoria i David Beckhamowie świętują 17. rocznicę ślubu! Projektantka dodała urocze zdjęcie
2 z 5
Beckham jest znanym koneserem dobrych, luksusowych zegarków – poza wcześniejszą współpracą ze szwajcarską marką Breitling, mąż Victorii Beckham jest również zagorzałym fanem Rolexa.
3 z 5
Znany ze swojego dobrego gustu i wyczucia stylu legendarny piłkarz, a obecnie filantrop, przedsiębiorca, a nawet projektant mody, Beckham został wybrany żeby reprezentować – jak twierdzi szwajcarska marka – „odważne charaktery".
4 z 5
Tudor jest jedną z linii Rolexa. Założyciel i pomysłodawca marki, Hans Wilsdorf, pragnął stworzyć zegarek równie odporny i stylowy co legendarny Rolex w nieco bardziej umiarkowanej cenie.
5 z 5
Od tamtej pory z linii Tudor ukazał się niejeden współczesny klasyk jak na przykład zainspirowana vintage'ową estetyką seria Heritage Black Bay. Dwa odświeżone modele z tej linii możecie podziwiać w nowej kampanii z Davidem Backhamem.
The Black Bay S&G z dwukolorową, stalową tarczą i złotym paskiem kosztuje 18 475 zł, natomiast koszt modelu Chronograph to 14 900 zł. Musimy przyznać, że nie możemy się napatrzeć na te intensywne portrety Davida – oraz oczywiście te wspaniałe zegarki ;).