Uwaga, nowa marka: Cult Gaia. Jaka jest historia niedrogich torebek z wikliny, które pokochała Jessica Mercedes?
Uwaga, nowa marka: Cult Gaia. Jaka jest historia niedrogich torebek z wikliny, które pokochała Jessica Mercedes?
1 z 5
Powiedzieć, że Los Angeles to światowa stolica mody, która słynie z niezliczonej liczby słynnych na całym świecie projektantów to zdecydowanie przesada. Ale rzadko której marce udaje się stworzyć taki szum wokół siebie jak Cult Gaia, nowemu brandowi prosto z zachodniego wybrzeża.
Więcej: TOP 5: luksusowe torebki, które trzeba znać w 2017 roku! Zasługują na miano kultowych?
Jego dyrektor kreatywna, Jasmin Larian udało się stworzyć jedną z najgorętszych toreb wakacji – w całości z ekologicznej wikliny i do tego w niespotykanej w wysokiej modzie cenie ok. 200 dolarów, czyli 709 zł.
Zobacz też: Najmodniejsze torby sezonu? Koszyki! Zobaczcie, jak noszą je gwiazdy!
Torebki z wikliny totalnie opanowały sezon wiosna/lato 17. Jeśli nie wierzycie, to znaczy że nie zaglądacie zarówno na Instagram i na blogi o modzie ulicznej ale też do popularnych sieciówek – te ekologiczne torebki (i projekty nimi „inspirowane") są wszędzie, a w Polsce lansuje je między innymi Jessica Mercedes.
Więcej: Mykonos, Ibiza czy Bali? Sprawdź, dokąd polskie gwiazdy wyjeżdżają najczęściej na wakacje
Zajrzyjcie do naszej galerii żeby dowiedzieć się więcej o historii tej intrygującej marki.
2 z 5
„Przez długi czas chyba nikt nigdy tak naprawdę nie brał Los Angeles na serio", mówi Jasmin Larian, założycielka i dyrektor kreatywna marki Cult Gaia. „Teraz nasze miasto zaczyna być modne. Myślę, że sukces marki leży w tym, że wydajemy się dostępni i wyluzowani. Mimo to zazwyczaj wymienia się nas jednym tchem z nieco bardziej poważnymi modowymi markami", tłumaczy.
3 z 5
Cult Gaia to ekologiczna marka, której propozycje łączą w sobie amerykański luz w stylu boho z przystępnymi cenami (455 zł za spodnie, 200 zł za biżuterię) i rustykalnym, wakacyjnym wizerunkiem.
4 z 5
Jeszcze jako studentka projektowania mody z elitarnym nowojorskim FIT, Larian widziała swoją przyszłość w jednym z paryskich atelier. Ale kiedy na początku obecnej dekady wpadła na pomysł przedstawienia swojej wizji mody boho w postaci kwiatowych wianków i opasek na głowę, jej pomysł okazał się takim sukcesem, że postanowiła stworzyć własną markę. „Kiedy H&M i inne sieciówki też zaczęły robić podobne rzeczy, wycofałam się z nich", mówi Larian. Wtedy powstała „najbardziej niedroga" luksusowa torebka w historii.
5 z 5
Już kultowa torebka Ark (której cena wynosi okrągłe 455 zł) to istny modowy viral. Natychmiast po jej premierze, wiklinowy kuferek stał się ulubioną torebką wszystkich – od pracujących w branży stylistek i redaktorek aż po największe influencerki. Teraz Larian próbuje sił w kolekcjach ready-to-wear – jesień/zima 17 to już jej druga kolekcja, w której znajdziecie mnóstwo jedwabiu, strukturalnej siatki i delikatnych, neutralnych tkanin i kolorów, które stanowią idealną kanwę dla nowych, gorących akcesoriów Cult Gaia. O tej marce jeszcze nie raz usłyszycie!