Balenciaga współpracuje z Net-a-Porter i wypuszcza ekskluzywną kapsułową kolekcję i chcemy WSZYSTKO
Balenciaga współpracuje z Net-a-Porter i wypuszcza ekskluzywną kapsułową kolekcję i chcemy WSZYSTKO
1 z 7
Pod kierownictwem kreatywnym Demny Gvasalii Balenciaga oficjalnie stała się najgorętszą marką modową na świecie. Od Crocsów na masywnej platformie, aż po luksusową kopię worka z Ikei czy brzydkie, supergorące sneakersy, 36-letni projektant (który zarządza także marką Vetements) ma talent do wymyślania ubrań, których nie mieliśmy pojęcia że potrzebujemy.
Więcej: Czy to worek z Ikei za 2 złote? Nie, to nowa it-bag od Balenciagi za... 8,5 TYSIĄCA!
Kolejnym przystankiem w historii paryskiej marki jest pierwsza kolekcja stworzona we współpracy z internetowym gigantem sprzedażowym Net-a-Porter. Zajrzyjcie do naszej galerii żeby zobaczyć nową linię Balenciagi.
Więcej: Balenciaga znowu trolluje. Wypuściła właśnie torbę na zakupy za… 4 tysiące
2 z 7
W swojej nowej linii – której sprzedaż rusza 22 stycznia – Gvasalia stworzył nowe projekty zarówno dla mężczyzn (dla platformy Mr Porter) jak i dla kobiet (Net-a-Porter) i pokazał nowe propozycje ubrań, toreb, biżuterii i akcesoriów w nowych wersjach kolorystycznych i printach.
3 z 7
Kolekcji towarzyszy kampania, za którą odpowiadają stali współpracownicy Balenciagi – stylistka Lotta Volkova i fotograf Johnny Dufort. Na obrazach widzimy ubranych w nową Balenciagę pracowników Net-a-Porter sfotografowanych w ich londyńskim biurze.
4 z 7
W linii znalazły się 53 elementy – od dzianin, t-shirtów i bluz z kapturem aż po koszule w nadruki, sukienki, płaszcze i jeans, w tym dwie pary spodni oraz kurtka.
5 z 7
Ikoniczne spodniokozaki (zdumiewająco popularna hybryda butów i leginsów w neonowych kolorach) będą dostępne w ekskluzywnej, kobaltowej wersji kolorystycznej z nadrukiem metalowych łańcuchów.
6 z 7
Najgorętszymi akcesoriami kolekcji są pikowane torebki, które wyglądają jak z aluminium, kultowe kozaczki w szpic Knife bootie, skarpetowe snaekersy Speed w kolorze szarym oraz ekskluzywna, zielona wersja supergorących butów Triple S. Ceny kolekcji zaczynają się od ok 300 zł za skarpety do ok. 12200 zł za skórzaną kurtkę motocyklową.
7 z 7
Nowa kolekcja jest pierwszą kolaboracją paryskiej marki od momentu kiedy jej dyrekcją kreatywną zajął się Demna Gvasalia. Ponieważ nie da się stwierdzić, czy podobne linie pojawią się w przyszłości na innych platformach – nie radzilibyśmy zwlekać z zakupem. Kolekcja startuje 22 stycznia na Net-a-Porter.com.