Linia pre age ma czyste receptury: nie zawiera parabenów, sztucznych barwników, silikonów, oleju parafinowego, jest przyjazna weganom. W formułach zawarto wysoki procent składników naturalnych. Kosmetyki zawierają starannie wyselekcjonowane składniki aktywne. Wśród nich znajdziemy niskocząsteczkową formę kwasu hialuronowego, który sprawnie wiąże wodę w naskórku i zwiększa jego elastyczność oraz ceramidy, które stanowią cement międzykomórkowy, niezbędny do odbudowy bariery hydrolipidowej.

Reklama

Linia tołpa pre age spełnia wszystkie wymagania skóry w wieku 25-35 lat. Jej stosowanie daje nam pewność, że skóra pozostanie długo naszym atutem: będzie jędrna, sprężysta, pełna blasku. Dwa główne zadania linii pre age to: nawilżenie i rozświetlenie oraz walka z niedoskonałościami. Na szczególną uwagę zasługuje linia rozświetlająca i nawilżająca, której stosowanie zapewnia upragniony efekt glass skin: skóra będzie wyglądać promiennie i zdrowo. W skład linii wchodzą trzy produkty o niezwykłej mocy:

1. Nawilżające serum rozświetlające

  • nawilża 24 h
  • rozświetla
  • odbudowuje barierę ochronną skóry
  • redukuje zmarszczki mimiczne
  • jest mistrzem wygładzenia
  • poprawia koloryt skóry
  • idealne jako baza pod makijaż
  • szybko się wchłania i nie zatyka porów

małe wielkie składniki

torf tołpa.®, ceramidy, mikrokapsułowane peptydy, niskocząsteczkowy kwas hialuronowy, oligosacharyd z alg, masło shea, mineralne pigmenty rozświetlające, adaptogen

Mat. prasowe

2. Nawilżający krem wygładzający na dzień

  • nawilża 72 h
  • w 1 dzień redukuje suchość skóry
  • odbudowuje barierę ochronną
  • redukuje pierwsze zmarszczki
  • wygładza
  • przywraca wypoczęty wygląd

małe wielkie składniki

torf tołpa.®, ceramidy, mikrokapsułowane peptydy, niskocząsteczkowy kwas hialuronowy

Mat. prasowe

3. Regenerujący krem wygładzający na noc

  • odbudowuje barierę ochronną
  • nawilża 72 h
  • głęboko regeneruje
  • wygładza zmarszczki mimiczne już po 1 aplikacji
  • natychmiast wygładza
  • rewitalizuje i ujędrnia
  • szybko się wchłania
Mat. prasowe

Natalia Szroeder i Ralph Kamiński w nowej kampanii marki tołpa

Nową linię kosmetyków pre age zapowiada zaskakujący, niestandardowy spot kampanii marki tołpa. Wystąpiły w nim dwie charakterystyczne osobowości polskiej sceny artystycznej. Natalia Szroeder urzeka w nim swym pięknem, delikatnością, ale i siłą. Dyrektorem artystycznym oraz reżyserem spotu jest Ralph Kamiński. W kontekście kampanii beauty spot jest oryginalny, czarno-biały, produkty pojawiają się jedynie na planszy końcowej. Ten nieszablonowy pomysł przedstawienia konsumentom nowej serii ukazuje markę tołpa jako odważną i niekonwencjonalną.

Zobacz także
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama