Reklama

Reklama

Po Londynie, Paryżu, Berlinie, Pekinie, Istambule i Moskwie przyszedł czas na Warszawę. W jednym z najpiękniejszych i najbardziej reprezentacyjnych miejsc stolicy - przy pl. Trzech Krzyży powstał właśnie salon Audi City. To wyjątkowy salon samochodowy dla najbardziej wymagających klientów - gdzie łączy się wirtualny i jak najbardziej realny sposób prezentacji aut.

Na czym polega ta wyjątkowość? Chodzi o samochody premium - czyli również klientów, którzy mają duże pieniądze i duże wymagania. Dlatego czeka na nich osobisty doradca i obsługa na najwyższym poziomie. Klient może obejrzeć auta we wszystkich wersjach i w najdrobniejszych detalach, ale… wirtualnie.

Mat. prasowe

Prezentacja jest cyfrowa, wirtualna, choć dzięki nowoczesnej technice poczuć się można, jakby oglądało się prawdziwy samochód - twierdzi Audi.

Salon Audi City ma dwa piętra o powierzchni 530 m2. W salonie są dwa specjalne pomieszczenia - Customer Private Lounge i jedna otwarta przestrzeń – Customer Lounge. Znajdują się w nich nowoczesne 98-calowe ekrany z funkcją VR (wirtualnej rzeczywistości). To na nich klienci mogą skonfigurować samochód swoich marzeń z niemal nieskończonej liczby możliwych rozwiązań. Oczywiście wszystko z pomocą jak najbardziej realnych doradców.

Mat. prasowe

„W warszawskim salonie Audi City istnieje również możliwość obejrzenia realnego samochodu marki Audi. Specjalne miejsce przeznaczyliśmy na wystawienie trzech, czterech pojazdów symbolizujących całą gamę aut z czterema pierścieniami w logo, również tych spod znaku Audi Sport i Audi e-tron” – mówi Przemysław Schwarz, dyrektor marketingu Audi w Polsce.

Zobacz też: Lexus LC500H, czyli weekend z przystojniakiem wartym bliższego poznania

Mat. prasowe

Pierwsze Audi City powstało w roku 2012 w Londynie. Zarządzaniem salonami zajmie się Porsche Inter Auto.

Zobacz też: Pomarzymy? Wybierz sobie auto, cena nie gra roli...

Mat. prasowe

Reklama

Czytaj też: Drogi, luksusowy, efektowny i jeszcze mało pali! Poznajcie cacko Piotra Stramowskiego

Reklama
Reklama
Reklama