Perfumy Good Girl
Mat. prasowe
Styl życia

Good Girl i Bad Boy - Edycja Superstar dla kolekcjonerów

Carolina Herrera prezentuje swój majstersztyk: kolekcjonerską edycję Superstar, w której łączy dwa kultowe zapachy Good Girl i Bad Boy, po raz pierwszy w jednej edycji limitowanej.

Obydwa zapachy mają srebrne flakony, każdy o indywidualnym wzorze. Legendarna szpilka Good Girl powraca z olśniewającym brokatowym wykończeniem, a piorun, który tak wyraźnie definiuje świat Bad Boy, po raz pierwszy występuje w nowej stylizacji – jego flakon połyskuje chromem odbijającym światło. Carolina A. Herrera, dyrektor kreatywna Domu ds. zapachów, twierdzi, że nowe produkty to „zmysłowość z powłoką jasnej energii, celebrująca pewność siebie, która przychodzi wraz ze statusem gwiazdy”.

Kolor srebrny zawsze był źródłem inspiracji dla pierwowzoru supergwiazdy – Caroliny Herrery we własnej osobie. Projektantka mody przez całe życie odczuwała zamiłowanie do klasycznego, hollywoodzkiego szyku srebrnego ekranu, co znalazło swoje odbicie w metalicznych materiałach jej pierwszej kolekcji z 1981 roku. Można ją zobaczyć w tych właśnie odcieniach na wielu fascynujących zdjęciach, jak bawi się nocą w nowojorskim klubie Studio 54. Dla obecnego dyrektora kreatywnego Wesa Gordona, te fotografie i tkaniny stanowią część jego narracyjnej wizji. Gordon uchwycił ducha Nowego Jorku i nocnego życia miasta, by przenieść je wprost do XXI wieku.

Perfumy Bad Boy i Good Girl
Mat. prasowe

Zdjęcie kampanii reklamowej jednoczy dwie osobowości uosabiające zapachy, których drogi skrzyżowały się przelotnie po raz pierwszy w oryginalnym spocie reklamowym zapachu Bad Boy. Niezwykle tajemnicza Karlie Kloss powraca jako uosobienie Good Girl, ubrana w suknię tak seksowną i przyciągającą wzrok jak sam flakon.

Perfumy Good Girl
Mat. prasowe

Według Wesa Gordona: „Kobieta Herrera jest nieustraszona, pewna siebie i najpiękniejsza ze wszystkich, zawsze”. Rockowo szykowna Karlie Kloss emanuje swobodnie charyzmą gwiazdy w wyjątkowej sukni uszytej specjalnie na potrzeby kampanii. Aktor Ed Skrein ze swym magnetycznym spojrzeniem w naturalny i wyluzowany sposób spektakularnie dopełnia wizerunek, emanując hollywoodzkim glamourem.

Razem uosabiają dwoistość i sprzeczności, z których słyną oba zapachy. Kontrastujące ze sobą nuty składników, lśniące niczym srebro, wyczarowują w kompozycji delikatną grę między dobrem a złem, światłem a cieniem. Kreatorzy – Louise Turner i Quentin Bisch – tworząc te klasyczne zapachy, inspirowali się fascynującą dwoistością współczesnej kobiety oraz buntowniczym światłem i cieniem w naturze współczesnego mężczyzny.

Zapach damski umieszczono w eleganckim srebrnym kartoniku ze wzorem zebry, męski natomiast w klasycznym, męskim pudełku z nadrukiem Art Deco. Po raz pierwszy zapachy będą powiązane z gamą makijażu Carolina Herrera. W wybranych miejscach dostępna będzie specjalna pomadka jako dodatkowy ekscytujący akcent gwiazdkowego blasku. 

Perfumy Good Girl
Mat. prasowe

Perfumy Bad Boy
Mat. prasowe

Celebrując ducha zapachów Good Girl i Bad Boy, Carolina Herrera ugruntowuje swoją pozycję jako pionierka w świecie zapachów kolekcjonerską edycją stworzoną z myślą o tym, aby afirmować świąteczny nastrój i przypominać nam, że wszyscy jesteśmy supergwiazdami.

Good Girl Velvet Fatale Carolina Herrera
Mat. prasowe
Strefa luksusu
Zapach dla femme fatale ubrany w aksamit! Pachnie uwodzeniem, a wśród składników jest... kakao!
Zapach dla femme fatale ubrany w aksamit! Pachnie uwodzeniem, a wśród składników jest... kakao!

  Good Girl Caroliny Herrery to już perfumiarski klasyk. Teraz na rynku pojawiła się jego kolejna odsłona, i to kolekcjonerska! Pokryty aksamitem flakon kryje niezwykły zapach, który kocha Karlie Kloss ! Aksamit na flakonie ma podkreślać zmysłowość zapachu. Kompozycja, stworzona przez znaną kreatorkę Louise Turner, jest ciepła i niepokojąca, orientalno-kwiatowa; bazuje na jaśminie i ciepłej woni bobu tonka haba. Wyczuwalne są w nim też nuty tuberozy i… kakao! ZOBACZ TEŻ: Ukochany zapach londyńczyków, który kocha też Cara Delevingne. Tak bardzo, że zaśpiewała mu piosenkę!   Ważna jest również czerwień: Czerwień to jeden z moich ulubionych kolorów: jest zabawna, intensywna i enigmatyczna – oznacza pasję, miłość i alegría de vivir - mówi dyrektor kreatywna zapachów Carolina Herrera, Carolina Herrera de Baez. Ambasadorką zapachu jest modelka Karlie Kloss . Film reklamowy, w którym występuje, najlepiej oddaje motto  Good Girl: „It’s so good to be bad” („Tak dobrze być niegrzeczną”). Zresztą, sami zobaczcie!     Cena? Good Girl Velvet Fatale kosztuje 499 zł (80 ml EDP).   ZOBACZ TEŻ: Elegancka szminka w najpiękniejszych kolorach. A do tego chroni przed smogiem!

Zapach Carolina Herrera Good Girl
materiały prasowe
Strefa luksusu
Poznajcie nowy, fascynujący zapach od Caroliny Herrery. Jego twarzą została... Karlie Kloss!
Poznajcie nowy, fascynujący zapach od Caroliny Herrery. Jego twarzą została... Karlie Kloss!

Dom mody Carolina Herrera od 30 lat jest synonimem niewymuszonej elegancji w nowojorskim stylu . W sierpniu legendarna marka będzie świętować premierę nowego zapachu, który ma szansę stać się klasykiem . Mowa o Good Girl , zaskakującej kompozycji zamkniętej w równie niebanalnym flakonie . Buteleczka przywodząca na myśl kobiece szpilki kryje unikalne połączenie nut kakao , jaśminu , tuberozy i bobu tonka . Nowość od Caroliny Herrery jest pełna sprzeczności i kontrastów , dzięki czemu emanuje zmysłowością. Czym byłyby perfumy bez efektownej kampanii i gwiazdy w roli ambasadorki? Piękne zdjęcia promujące nowość Caroliny Herrery zrobił ceniony w branży fotograf, Mario Testino , a twarzą zapachu została muza projektantki , 23-letnia supermodelka Karlie Kloss . Naszym zdaniem to świetny wybór ! Co sądzicie o Good Girl od Caroliny Herrery ? Zagłosujcie w naszej SONDZIE!   Twarzą nowego zapachu Caroliny Herrery została Karlie Kloss. Good Girl łączy nuty kakao i jaśminu, a ceny perfum wahają się od 250 do 470 złotych.

WODA PERFUMOWANA GOOD GIRL GLORIOUS GOLD
Mat. prasowe
Strefa luksusu
Good Girl Glorious Gold: poznaj świąteczną edycję limitowaną słynnego zapachu Caroliny Herrery!
Good Girl Glorious Gold: poznaj świąteczną edycję limitowaną słynnego zapachu Caroliny Herrery!

Każdy zapach ze słynnej linii Good Girl Caroliny Herrery od dnia swojej premiery jest wielki sukcesem. A nowa, limitowana edycja Good Girl Glorious Gold będzie wielkim świątecznym hitem - i idealnym prezentem gwiazdkowym. Dowiedz się, czym pachnie! Good Girl Glorious Gold Carolina Herrera: prezent na święta 2019 Nowa, świąteczna edycja edycja Good Girl Glorious Gold jest czwartą edycją kolekcjonerską zapachu. Poprzedziły ją edycje Swarovski, Velvet Fatale oraz Dot Drama. Good Girl Glorious Gold mieni się złotem - inspiracją jej twórców była epoka art déco i czar lat 20. ubiegłego stulecia. Dlatego nowy zapach jest bardziej wyrafinowany i śmiały. "Nowa edycja celebruje pewność siebie, jaką daje sława” – mówi Carolina Herrera de Baez, dyrektor kreatywna Carolina Herrera Fragrances.   Czym pachnie Good Girl Glorious Gold? Autorką kompozycji Good Girl Glorious Gold jest kreatorka zapachów Louise Turner. Zainspirowana dwoistym charakterem nowoczesnej kobiety stworzyła promienną kompozycję akordów płatków jaśminu wielkolistnego, tuberozy, bobu tonka, kakao i kawy .   Zapach Good Girl Glorious Gold Carolina Herrera kosztuje 550 zł/80 ml EDP.  

Nasze akcje
Dua Lipa, Rihanna, Alessandra Ambrosio
Newsy
Te gwiazdy wiedzą jak stworzyć niezapomniane stylizacje!
Partner
Weleda
Newsy
Kosmetyki, które łączą tradycję z nowoczesnością. Poznaj je!
Partner
Zmysłowy i uwodzicielski czy delikatny i czarujący – jaki jest twój zapach?
Newsy
Ponadczasowy czy zaskakujący? Ten zapach ma jedno i drugie!
Partner
Sprawdź, jak skutecznie „cofnąć zegar” i odmłodzić spojrzenie!
Newsy
Spektakularny i jednocześnie naturalny wygląd? Sprawdź, jak odmłodzić spojrzenie!
Partner
Eva Longoria
Styl życia
Wymarzona sylwetka bez wyrzeczeń? To możliwe!
Partner
Newsy
Nowa kolekcja Lilou zachęca do świętowania wspólnych chwil
Partner
Pomysł na prezent: perfumy Tom Tailor
Newsy
Te perfumy symbolizują drogocenne chwile szczęścia i spokoju
Partner
Newsy
Niebanalna i ponadczasowa biżuteria Pandora zachwyca blaskiem
Partner
Nowości
PartyExtra
Małgorzata Rozenek-Majdan uśmiechnięta
Newsy
Małgorzata Rozenek-Majdan
BZ
Julia Wieniawa w neonowej sukience na lato
Newsy
Julia Wieniawa
BZ
Katarzyna Cichopek na 59 Festiwalu w Opolu
Newsy
Katarzyna Cichopek
BZ
Klaudia El Dursi na plaży
TV-Show
Hotel Paradise
BZ
Ślub od pierwszego wejrzenia x-news
TV-Show
Ślub od pierwszego wejrzenia
BZ
Versace wiosna-lato 2022
Fleszstyle
Trendy w koloryzacji włosów na wiosnę i lato 2022. Te odcienie robią mocne wrażenie
Marcelina Zielnik
Gorący trend: Dopamine dressing
Fleszstyle
Dopamine dressing to najgorętszy trend sezonu. Obłędną koszulę w stylu Małgorzaty Rozenek-Majdan kupisz w Sinsay za 39,99
Anna Kusiak
Klaudia Halejcio w najmodniejszych spodniach tego lata. Niemal identyczne kupisz w Sinsay za 35 zł
Newsy
Klaudia Halejcio w najmodniejszych spodniach tego lata. Podobne kupisz w Sinsay za 35 zł
Urszula Jagłowska-Jędrejek
Anna Lewandowska w swetrze za ponad tysiąc złotych
Newsy
Anna Lewandowska w modnym swetrze ponad tysiąc złotych. W Sinsay kupisz podobny za 50 złotych!
Aleksandra Skwarczyńska-Bergiel
Moda uliczna wiosna-lato 2022
Fleszstyle
Najmodniejsze buty na wiosenno-letni sezon. Te modele ma w szafie każda it-girl
Marcelina Zielnik