Lifestyle

Czym się różni największa perfumeria Douglas w Europie Środkowo-Wschodniej od innych?

Nowoczesność, elegancja, dyskretny luksus i kompleksowe podejście do sfery urody. Tym właśnie się wyróżnia otwarta na nowo perfumeria Douglas, która się mieści w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia.

Jest to miejsce inne niż wszystkie, które do tej pory mogli odwiedzać klienci sieci  Douglas. Nowy wystrój perfumerii zachwyca stonowaną elegancją i nawiązaniami do wiodących trendów w designie wnętrz. Na ponad 1100 metrach kwadratowych klienci mają możliwość wybierania produktów 250 wiodących marek kosmetycznych. Ważną nowością powiększonej perfumerii  jest strefa usług kosmetycznych i SPA, o czym opowiedziała nam Agieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Poland:

To co jest ważne, w naszej perfumerii znajduje się teraz ponad 100 metrów kwadratowych dedykowanych wyłącznie usługom kosmetycznym i SPA. Znajdują się tam gabinety kosmetyczne, manicure, fryzjer i wiele bardzo dobrych marek fryzjerskich – wylicza Agieszka Mosurek-Zava.

Fot. Alexey Pilipenko

To nie koniec nowości i niespodzianek. W tym salonie Douglas po raz pierwszy powstała także strefa dedykowana niszowym zapachom, znalazły się w niej takie marki jak Serge Lutens, Byredo czy Kilian. W doborze odpowiedniego zapachu, produktu do pielęgnacji czy makijażu pomagają wyspecjalizowani konsultanci. Tomasz Kozak, Douglas Customer Experience Manager, tłumaczy: 

Perfumeria Douglas na rynku wyróżnia się przede wszystkim customer experience, czyli obsługą. To wyjątkowa dbałość o detale i jakość konsultacji, a także wiedza ekspertów wyróżniają naszą sieć na tle wszystkich innych salonów beauty .

Fot. Alexey Pilipenko

W czasie ponownego otwarcia perfumerii po gruntownej przebudowie w dniach 3-5 listopada odbyło się wiele niezwykłych spotkań z gwiazdami i ekspertami branży beauty. Odwiedzający perfumerię goście mogli się spotkać z Maciejem Zakościelnym, który jest twarzą nowej męskiej marki pielęgnacyjnej True Man. Joanna Horodyńska i Dawid Woliński rozmawiali z lekarzem medycyny estetycznej Marcinem Ambroziakiem o jego nowej marce kosmetyków profesjonalnych Dr Ambroziak. Wśród zaproszonych gości była także Joanna Przetakiewicz, założycielka domu mody La Mania i marki La Mania Home, której świece zapachowe, dufuzory i perfumy do wnętrz pojawiły się w ofercie sieci Douglas:

To, co mnie urzeka najbardziej w perfumeriach Douglas, to luksus, nienachalny i  bardzo współczesny. Czuje się go od razu, bo są tu rozpylane przepiękne zapachy, ale widzi się go też od pierwszej chwili we wnętrzu. Dlatego dzisiaj mamy tutaj premierę La Mania Home, bo chcieliśmy być obecni w najlepszej perfumerii w Polsce – zdradziła Joanna Przetakiewicz.

Fot. Alexey Pilipenko
Joanna Przetakiewicz, La Mania, i Agnieszka Mosurek-Zava CEO Douglas Poland and CEE Region

Na gości czekały także konsultacje ekspertów topowych marek makijażowych, m.in. MAC, Kylie, Bobbi Brown, Estee Lauder czy Lancome, a także spotkania prezentujące nowy wymiar pielęgnacji skóry, o której opowiadali specjaliści marek MBR, Caudalie czy Giorgio Armani. 

Fot. Alexey Pilipenko
Maciej Zakościelny

 

Douglas otwarcie w Arkadii
@Alexey_Pilipenko
Od lewej: Dawid Woliński, Joanna i Marcin Ambroziak

 

1.	Ekipa Douglas w strefie perfum niszowych, (od lewej): Edyta Kępka, Małgorzata Kosior i Renata Mikołajczyk
@Alexey_Pilipenko

Ekipa Douglas w strefie perfum niszowych, (od lewej): Edyta Kępka, Małgorzata Kosior i Renata Mikołajczyk

 

gwiazdy Top Model
@Alexey_Pilipenko
Uczestnicy "Top Model"

 

Joanna Horodyńska
@Alexey_Pilipenko
Joanna Horodyńska

 

4.	Prezentacja trendów w makijażu marki Armani
@Alexey_Pilipenko
Prezentacja trendów w makijażu marki Armani

Materiał powstał z udziałem perfumerii Douglas

Nasze akcje
Douglas
Lifestyle
Największa perfumeria Douglas to miejsce inne niż wszystkie
Współpraca reklamowa
wernisaż-12.-kalendarza-artystycznego-gedeon-richter
Newsy
Kobiety i astrologia inspiracją dla polskich artystów. Przedstawiamy 12. edycję Kalendarza Artystycznego
Współpraca reklamowa
Gwiazdy
Newsy
Chcesz dobrze czuć się we własnej skórze tak, jak największe gwiazdy? Działaj metodą małych kroków!
Współpraca reklamowa
Skuteczny trening bez wysiłku? Teraz to możliwe!
Newsy
Skuteczny trening to nie tylko siłownia!
Współpraca reklamowa
Nowości
PartyExtra
Małgorzata Rozenek-Majdan uśmiechnięta
Newsy
Małgorzata Rozenek-Majdan
BZ
Julia Wieniawa w neonowej sukience na lato
Newsy
Julia Wieniawa
BZ
Katarzyna Cichopek na 59 Festiwalu w Opolu
Newsy
Katarzyna Cichopek
BZ
Klaudia El Dursi na plaży
TV-Show
Hotel Paradise
BZ
Ślub od pierwszego wejrzenia x-news
TV-Show
Ślub od pierwszego wejrzenia
BZ
Versace wiosna-lato 2022
Styl Gwiazd
Trendy w koloryzacji włosów na wiosnę i lato 2022. Te odcienie robią mocne wrażenie
Marcelina Zielnik
Gorący trend: Dopamine dressing
Styl Gwiazd
Dopamine dressing to najgorętszy trend sezonu. Obłędną koszulę w stylu Małgorzaty Rozenek-Majdan kupisz w Sinsay za 39,99
Anna Kusiak
Klaudia Halejcio w najmodniejszych spodniach tego lata. Niemal identyczne kupisz w Sinsay za 35 zł
Newsy
Klaudia Halejcio w najmodniejszych spodniach tego lata. Podobne kupisz w Sinsay za 35 zł
Urszula Jagłowska-Jędrejek
Anna Lewandowska w swetrze za ponad tysiąc złotych
Newsy
Anna Lewandowska w modnym swetrze ponad tysiąc złotych. W Sinsay kupisz podobny za 50 złotych!
Aleksandra Skwarczyńska-Bergiel
Moda uliczna wiosna-lato 2022
Styl Gwiazd
Najmodniejsze buty na wiosenno-letni sezon. Te modele ma w szafie każda it-girl
Marcelina Zielnik