Czym się różni największa perfumeria Douglas w Europie Środkowo-Wschodniej od innych?
16 listopada 2022
Nowoczesność, elegancja, dyskretny luksus i kompleksowe podejście do sfery urody. Tym właśnie się wyróżnia otwarta na nowo perfumeria Douglas, która się mieści w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia.
Współpraca reklamowa
Jest to miejsce inne niż wszystkie, które do tej pory mogli odwiedzać klienci sieci Douglas. Nowy wystrój perfumerii zachwyca stonowaną elegancją i nawiązaniami do wiodących trendów w designie wnętrz. Na ponad 1100 metrach kwadratowych klienci mają możliwość wybierania produktów 250 wiodących marek kosmetycznych. Ważną nowością powiększonej perfumerii jest strefa usług kosmetycznych i SPA, o czym opowiedziała nam Agieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Poland:
To co jest ważne, w naszej perfumerii znajduje się teraz ponad 100 metrów kwadratowych dedykowanych wyłącznie usługom kosmetycznym i SPA. Znajdują się tam gabinety kosmetyczne, manicure, fryzjer i wiele bardzo dobrych marek fryzjerskich – wylicza Agieszka Mosurek-Zava.
Fot. Alexey Pilipenko
To nie koniec nowości i niespodzianek. W tym salonie Douglas po raz pierwszy powstała także strefa dedykowana niszowym zapachom, znalazły się w niej takie marki jak Serge Lutens, Byredo czy Kilian. W doborze odpowiedniego zapachu, produktu do pielęgnacji czy makijażu pomagają wyspecjalizowani konsultanci. Tomasz Kozak, Douglas Customer Experience Manager, tłumaczy:
Perfumeria Douglas na rynku wyróżnia się przede wszystkim customer experience, czyli obsługą. To wyjątkowa dbałość o detale i jakość konsultacji, a także wiedza ekspertów wyróżniają naszą sieć na tle wszystkich innych salonów beauty .
Fot. Alexey Pilipenko
W czasie ponownego otwarcia perfumerii po gruntownej przebudowie w dniach 3-5 listopada odbyło się wiele niezwykłych spotkań z gwiazdami i ekspertami branży beauty. Odwiedzający perfumerię goście mogli się spotkać z Maciejem Zakościelnym, który jest twarzą nowej męskiej marki pielęgnacyjnej True Man. Joanna Horodyńska i Dawid Woliński rozmawiali z lekarzem medycyny estetycznej Marcinem Ambroziakiem o jego nowej marce kosmetyków profesjonalnych Dr Ambroziak. Wśród zaproszonych gości była także Joanna Przetakiewicz, założycielka domu mody La Mania i marki La Mania Home, której świece zapachowe, dufuzory i perfumy do wnętrz pojawiły się w ofercie sieci Douglas:
To, co mnie urzeka najbardziej w perfumeriach Douglas, to luksus, nienachalny i bardzo współczesny. Czuje się go od razu, bo są tu rozpylane przepiękne zapachy, ale widzi się go też od pierwszej chwili we wnętrzu. Dlatego dzisiaj mamy tutaj premierę La Mania Home, bo chcieliśmy być obecni w najlepszej perfumerii w Polsce – zdradziła Joanna Przetakiewicz.
Fot. Alexey Pilipenko
Joanna Przetakiewicz, La Mania, i Agnieszka Mosurek-Zava CEO Douglas Poland and CEE Region
Na gości czekały także konsultacje ekspertów topowych marek makijażowych, m.in. MAC, Kylie, Bobbi Brown, Estee Lauder czy Lancome, a także spotkania prezentujące nowy wymiar pielęgnacji skóry, o której opowiadali specjaliści marek MBR, Caudalie czy Giorgio Armani.
Fot. Alexey Pilipenko
Maciej Zakościelny
@Alexey_Pilipenko
Od lewej: Dawid Woliński, Joanna i Marcin Ambroziak
@Alexey_Pilipenko
Ekipa Douglas w strefie perfum niszowych, (od lewej): Edyta Kępka, Małgorzata Kosior i Renata Mikołajczyk
@Alexey_Pilipenko
Uczestnicy "Top Model"
@Alexey_Pilipenko
Joanna Horodyńska
@Alexey_Pilipenko
Prezentacja trendów w makijażu marki Armani
Gwiazdy na obchodach 20-lecia perfumerii Douglas. Byliśmy tam z kamerą!
Wydaje się, że perfumerie Douglas są z nami od zawsze. Mają stałe miejsce na mapie miejsc, w których szukamy piękna. Dwudziestolecie obecności w Polsce marka świętowała z rozmachem i w doborowym towarzystwie.
Pierwsza perfumeria Douglas została otwarta 20 lat we wrocławskiej Galerii Dominikańskiej. Dziś Douglas Polska to aż 138 perfumerii i 27 gabinetów SPA w 77 miastach. Klientkom i klientom doradza ponad 1000 specjalistów od makijażu, pielęgnacji i zapachów. Na sklepowych półkach znajdziemy produkty ponad 1200 polskich i światowych marek, w tym blisko 20 na wyłączność. Zakupy możemy robić z każdego miejsca, a na platformie douglas.pl znajdziemy aż 45 000 produktów. Jest więc powód do świętowania.
Z okazji swojego jubileuszu marka przygotowała niespodziankę dla warszawiaków. We wtorkowy wieczór 28. września, fasadę siedziby PAN na Krakowskim Przedmieściu ozdobiła niezwykła iluminacja. Przechodnie i zaproszeni goście za jej sprawą przenieśli się do magicznego świata zapachów, makijażu i pielęgnacji, by się przekonać się, czym jest piękno według Douglasa. Część plenerową uświetnił występ tancerzy w złotych strojach, którzy wyczarowali baśniowy świat.
Promująca jubileusz kampania Let’s Do Beautiful jest manifestem tolerancji i otwartości na różnorodność. W odniesieniu do marki urodowej, jej hasło przewodnie może zaskakiwać, gdyż brzmi ono: „Jesteśmy piękni wtedy, gdy piękne są nasze czyny”. Douglas nie koncentruje się tylko na sprzedaży, ale patrzy szerzej i uwrażliwia na drugiego człowieka.
Uroczystą część oficjalną w stylowych wnętrzach hotelu Raffles Europejski poprowadziła uwielbiana przez publiczność Katarzyna Pakosińska. Na scenie w roli zaskakującej dla wielu gości pojawił się też Borys Szyc. Znakomity aktor tym razem stanął przy mikrofonie i razem ze swoim zespołem dał piękny recital.
Wśród gości nie mogło zabraknąć polskich sław kojarzących się z pięknem. Na bankiecie fotoreporterzy wypatrzyli modelkę i wicemiss...