Reklama

Po ostatniej kampanii Lanvin z modelkami Raquel Zimmermann i Karen Elson, marka postanowiła zaskoczyć nas niebanalnym pomysłem, obsadzając zwyczajnych ludzi w swoich najnowszych reklamach przygotowanych na sezon jesień-zima 2012/2013. Ich autorem jest niezastąpiony Steven Meisel.

Reklama

Projektant Lanvin, Alber Elbaz, dobierając swoich anonimowych „modeli” kierował się totalną różnorodnością. Ich przedział wiekowy wynosi od 16 do 81 lat. Wśród nich znalazły się osobowości o różnym pochodzeniu, kolorze skóry i zainteresowaniach.

„Byłem zainteresowany, by wnieść te ubrania jakoś z powrotem na ulicę aby zobaczyć, jak wyglądają na ludziach w różnym wieku, w różnych rozmiarach”. Czułem się, jak część szalonej rodziny i bardzo mi się to podobało.” - powiedział Elbaz.

Zdecydowanie urzeka nas ten pomysł i życzymy sobie więcej takich reklam. Poniżej pokazujemy wideo z tej kampanii oraz zdjęcia kampanii.

Reklama

Tak prezentują się zwykli ludzie w kreacjach Lanvin na sezon jesień-zima 2012/2013:

Reklama
Reklama
Reklama