
Autorem kampanii Armani Exchange Holiday 2011 - Renegade Chic jest Matthew Scrivens. Fotograf doskonale uchwycił rockowo-glamourowy klimat świątecznej kolekcji.
Autorem kampanii Armani Exchange Holiday 2011 - Renegade Chic jest Matthew Scrivens. Fotograf doskonale uchwycił rockowo-glamourowy klimat świątecznej kolekcji.
Polska fotomodelka, która dotychczas wzięła udział w kilkudziesięciu kampaniach i sesjach reklamowych na całym świecie, dopisuje kolejny sukces do swojego obszernego portfolio. Natalia Siwiec została bowiem twarzą sklepu internetowego 66procent, który reklamuje pod hasłem " 166 % od sexuality by Natalia Siwiec ". Nic dziwnego, skoro gwiazda reklamuje ubrania będąc...niemal całkowicie rozebraną. Niezmienia to jednak faktu, że Natalia Siwiec wygląda jak zwykle świetnie. A w ubraniach marek tj. Juicy Couture, Banana Republic, Armani Exchange , czy ASOS , bardzo jej do twarzy. Zobaczcie całą kampanię 66procent z Miss Euro 2012:
Zaprezentowana w Paryżu kolekcja Armani Prive na jesień i zimę 2011/2012 to Haute Couture nie tylko z nazwy. W kolekcji widać wyraźną inspirację Japonią. Motywy z Kraju Kwitnącej Wiśni pojawiają się zarówno na materiałach z których uszyte są ubrania, ale przede wszystkim najbardziej spektakularnie objawiły się w postaci nakryć głowy. Kapelusze i inne konstrukcje, które ozdabiają stroje zaprojektował słynny angielski projektant Philipa Treacy. Obejrzyj naszą galerię!
Zaprezentowana w Paryżu kolekcja Armani Prive na jesień i zimę 2011/2012 to Haute Couture nie tylko z nazwy. W kolekcji widać wyraźną inspirację Japonią. Motywy z Kraju Kwitnącej Wiśni pojawiają się zarówno na materiałach z których uszyte są ubrania, ale przede wszystkim najbardziej spektakularnie objawiły się w postaci nakryć głowy. Kapelusze i inne konstrukcje, które ozdabiają stroje zaprojektował słynny angielski projektant Philipa Treacy. Obejrzyj naszą galerię!