Reklama

By sprzedać swój produkt polskie marki coraz częściej sięgają po znane nazwiska nie tylko w kraju, ale i na świecie. Marka Simple wykorzystała w swojej kampanii wizerunek top modelki Magdy Frąckowiak, a Reserved Sashy Pivarovej. Teraz przyszedł czas na znany denimowy brand Big Star.

Reklama

Marka do swojej wiosenno-letniej odsłony wykorzystała światowej sławy modeli. Wśród nich znalazł się znajdujący się na 16. miejscu w rankingu Models.com, przystojny Brazylijczyk z polsko-brzmiącym nazwiskiem Francisco Lachowski.

Obok niego na zdjęciach możemy podziwiać jednych z najpopularniejszych bliźniaków w branży, Portugalczyków Kevina i Jonathana Ferreira de Sampaio. Znanych m.in. z kampanii reklamowych Dsquared2.

Jak widać polski rynek modowy rozwija się szybciej niż wielu przypuszcza. Czekamy na kolejne głośnie kampanie…może następnym razem będzie to Kate Moss?

Reklama

jm

Reklama
Reklama
Reklama