Reklamacja CCC – zobacz, jak złożyć reklamację krok po kroku
CCC reklamacja niezasadna. Sprawdź, jak wygląda reklamacja CCC – butów i akcesoriów.
Szukasz modnych butów na wiosnę? Zobacz najnowszą kolekcję, a także zapoznaj się z zasadami reklamacji w CCC. W przypadku wady możesz skorzystać z 2-letniej rękojmi na akcesoria i buty Lasocki, Lanetti, Gino Rossi czy Jenny Fairy. Zobacz, jak proste są formalności.
Wszystkie buty w CCC objęte są 2-letnią rękojmią, w ramach której można złożyć reklamację. CCC to jeden z liderów rynku obuwniczego w Polsce – zapewnia buty damskie, męskie i dla dzieci. W ofercie dostępne są produkty różnych marek – m.in. Lasocki, New Balance, Puma, Gino Rossi czy Jenny Fairy – a także modne akcesoria. W przypadku towaru wadliwego można skorzystać z rękojmi – wyjaśniamy, jak złożyć reklamację w CCC.
Reklamacja CCC – jak to zrobić?
Jeśli zakupiony w sklepie CCC produkt – torebka, buty, plecak itd. – ma wadę fizyczną lub prawną, kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Firma udziela 2-letnią rękojmię na swoje produkty. Wystarczy dowód zakupu i wypełnione zgłoszenie reklamacyjne. Reklamacja CCC może dotyczyć każdego wadliwego produktu z oferty sklepu internetowego lub stacjonarnego – tu znajdziesz szczegóły odnośnie do reklamacji butów i innych produktów dostępnych w sklepie CCC online.
Wypełnij zgłoszenie reklamacyjne
CCC ponosi przez 2 lata odpowiedzialność z tytułu rękojmi. Aby skorzystać z prawa do reklamacji, trzeba wypełnić zgłoszenie reklamacyjne – ważne jest jego dokładne wypełnienie. Formularz reklamacyjny znajdziesz tutaj. Powinien znaleźć się w nim szczegółowy opis wady, data jej zauważenia oraz żądanie – naprawa obuwia, wymiana na nowy model, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy i zwrot pieniędzy. W zgłoszeniu trzeba też podać swoje dane kontaktowe.
Jeśli zakup został dokonany w sklepie online, można dokonać reklamacji w wybranym salonie stacjonarnym lub odesłać do CCC, korzystając z usług firmy InPost. Klient może też nadać paczkę samodzielnie na adres:
CCC S.A. / c/o eobuwie.pl S.A.
ul. Nowy Kisielin – Nowa 9
66-002 Zielona Góra
Reklamacja CCC rozpatrzona będzie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez CCC reklamowanego produktu. W razie jej uznania, zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu kolejnych 14 dni. Szczegółowe zasady reklamacji produktów z oferty CCC – kupionych w sklepie stacjonarnym lub internetowym – znajdziesz na stronie internetowej CCC.
Reklamacja CCC w sklepie stacjonarnym
Można złożyć reklamację w dowolnym salonie stacjonarnym – trzeba jedynie mieć dowód zakupu. Zwykle jest to paragon, ale może być też karta lojalnościowa CCC Klub lub wyciąg z terminala. Na miejscu należy wypełnić oświadczenie reklamacyjne – zgłoszenie zostanie rozpatrzone w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania.
CCC – reklamacja niezasadna
Trzeba liczyć się z tym, że reklamacja CCC może zostać zaakceptowana lub odrzucona. Sprzedawca może nie uznać roszczenia, jeśli Klient nie dbał właściwie o ich pielęgnację albo buty nie były użytkowane zgodnie z ich przeznaczeniem. W takich przypadkach prawdopodobnie będzie to w CCC reklamacja niezasadna.
CCC ponosi 2-letnią odpowiedzialność za sprzedawane akcesoria i obuwie, ale może też odrzucić reklamację. W takiej sytuacji można złożyć dodatkowo odwołanie od decyzji, w którym muszą znaleźć się kontrargumenty, aby możliwa była obiektywna i rzetelna ocena sytuacji.
Materiał powstał z udziałem marki CCC