Przybylska i Bieniuk zachwalają drób
Zachęcają Polaków do jedzenia kurczaków. Zobacz spot reklamowy
12 września wystartowała ogólnopolska kampania poświęcona promocji mięsa drobiowego, której twarzą została Anna Przybylska. Spoty promujące program "Ciesz się smakiem i zdrowie - wybieraj drób!" zostały zrealizowana na zlecenie Krajowej Rady Drobiarstwa pod hasłem "Warto doceniać to, co dobre. Warto jeść kurczaka!". Celem kampanii jest podniesienie wśród konsumentów ogólnej percepcji wartości mięsa drobiowego i jego przetworów. Dla Przybylskiej nie jest to pierwsza tego typu przygoda. Aktorka reklamowała już wodę mineralną i kosmetyki.
Tym razem Anna promuje produkt nie sama, a u boku swojego męża piłkarza, Jarosława Bieniuka. W spocie asystuje im także dwójka przybranych dzieci, które podczas rodzinnego obiadu zachwycają się soczystym mięsem z kurczaka.
Budżet przeznaczony na kampanię wynosi 3 miliony złotych. Ciekawe ile z tego dostała Przybylska z mężem...
chimera