Program Kulczyk miał być hitem TVN-u. Milionerka przegrywa z konkurencją
"Efekt Domina" z zaskakująco niską oglądalnością
Jedną z największych niespodzianek wiosennej ramówki TVN była obecność programu Dominiki Kulczyk. Milionerka sama sfinansowała produkcję "Efekt Domina", a widzowie mogą w każdą niedzielę oglądać jej zagraniczne wyprawy humanitarne, podczas których pomaga najbiedniejszym. Przypomnijmy: Dominika Kulczyk chce być popularna. Jest tylko jedno "ale"
W sieci pojawiły się już pierwsze zestawienia oglądalności i nie wyglądają one dla Dominiki zbyt pomyślnie. Okazuje się, że "Efekt Domina" gromadzi przed telewizorami średnio 831 tysięcy telewidzów. Nie jest to może wynik katastrofalny, ale program Kulczyk przegrywa w tym czasie walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami: TVP1, TVP2 i Polsatem. Stacje te nadają m.in. "Czterech Pancernych i psa" czy "Wojciech Cejrowski - boso przez świat".
Oglądacie program Dominiki Kulczyk? Przekonuje was w roli polskiej Angeliny Jolie?
Zobacz: Bezcenne miny Kulczyk i Przetakiewicz na ramówce TVN. Posadzili je obok siebie
Niedzielne popołudnie Kulczyk z rodziną: