
Mocny jak prawdziwy samochód sportowy, wszechstronny jak tradycyjny SUV – od teraz topową odmianą T-Roca jest wersja R. Volkswagen potrafi dokonać niemożliwego i stworzyć samochód, który łączy ze sobą sportowy charakter, 300 KM, bezpieczeństwo oraz łatwość kierowania pojazdem. T-Roc R to nowoczesny mocarz!
Nowe funkcjonalności T-Roc R
Co jest wyjątkowego w T-Roc R? Po pierwsze, najnowocześniejszy dwulitrowy silnik TSI, który zapewnia niezwykłe możliwości. Po drugie, silnik o mocy aż 300 KM! Dzięki niemu kompaktowy crossover przyspiesza do 100 km/h tylko w 4,8 sekundy i bez problemu osiąga prędkość maksymalną, wynoszącą aż 250 km/h. To nie wszystko. Nowy model Volkswagena poradzi sobie w każdej sytuacji na drodze, ponieważ dzięki turbodoładowaniu i bezpośredniemu wytryskowi paliwa, dysponuje ogromnym zapasem siły napędowej. Nie musisz martwić się o bezpieczeństwo podczas hamowania - skuteczny układ hamulcowy nie zawiedzie cię w żadnej sytuacji! Dodatkowo, standardowy system kontroli startu, tzw. Launch Control, zapewnia idealne przyspieszenie samochodu na każdej nawierzchni. T-Roc R pokochają również miłośnicy dynamicznej jazdy. Jeśli tylko zapragną bardziej „poszaleć”, istnieje możliwość dezaktywacji elektronicznego układu stabilizacji toru jazdy (ESC). Co więcej, napęd na cztery koła 4MOTION zapewnia najlepszą możliwą przyczepność w każdych warunkach, np. na mokrej nawierzchni oraz podczas jazdy w trudnym terenie.
Sportowa sylwetka T-Roc R
Zderzaki w sportowym stylu, wloty powietrza z czarnymi „płetwami” i logo R na czarnej osłonie chłodnicy – to detale zarezerwowane wyłącznie dla modeli przygotowanych przez dział Volkswagen R. Reflektory LED nie tylko gwarantują idealne oświetlenie drogi, ale i doskonałą widoczność T-Roca R dla innych kierowców. Światła do jazdy dziennej LED umieszczono pionowo w zderzaku, który zaprojektowano wyłącznie na potrzeby wersji R. Już to sprawia, że T-Roca R nie da się pomylić z żadną inną odmianą kompaktowego SUV-a! Dodatkowo osłony tylnych lamp LED mają ciemnoczerwony kolor, typowy dla modeli w wersji R.
Dopasowana kierownica dla każdego kierowcy
T-Roc R jest designerskim samochodem w każdym calu. Wielofunkcyjna, sportowa kierownica została pokryta skórą, a jej dolna część spłaszczona. Szew w kolorze Crystal Grey i logo R sprawiają, że natychmiast przykuwa uwagę! Kierownica doskonale leży w dłoniach i zapewnia użytkownikowi samochodu bardzo dobrą kontrolę nad samochodem. Zmienne przełożenie przekładni kierowniczej gwarantuje błyskawiczną reakcję kół, niezależnie od prędkości jazdy i kąta obrotu kierownicy. W połączeniu z obniżonym zawieszeniem i amortyzatorami o regulowanej sile tłumienia, zwiększa się dynamika jazdy na krętych drogach, a parkowanie i manewrowanie staje się przyjemne i proste.
Multimedialne funkcje T-Roc R
T-Roc R jest jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie modeli Volkswagena. Jednak idzie to w parze z wygodą użytkownika i funkcjonalnością samochodu. 8-calowy ekran dotykowy TFT, który z wyglądu przypomina tablet, można sparować ze smartfonem w kilka sekund. Jeśli tylko zapragniemy, wybrane aplikacje systemów Android i iOS mogą być wyświetlane na dużym ekranie i obsługiwane za pomocą funkcji App-Connect. Dotyczy to również takich elementów, jak książka telefoniczna, listy odtwarzania i pozycje kalendarza. Padła ci bateria w telefonie? Od teraz nie jest to problem! Interfejs telefonu komórkowego Comfort umożliwia bezprzewodowe ładowanie smartfona. Za pomocą Wi-Fi możemy połączyć również tablety i iPady z systemem multimedialnym T-Roca R.
Systemy asystujące Volkswagen
Podobnie jak wszystkie wersje T-Roca, również topowa odmiana R jest wyposażona w najnowocześniejsze systemy asystujące. Należą do nich seryjny system ostrzegania kierowcy przed niebezpieczeństwem i automatyczna usługa połączeń alarmowych. Nie zabrakło również asystenta ruszania pod górę i kontrola zjazdu ze wzniesienia. Możemy również dokupić dodatkowe systemy asystujące, które sprawią, że nasz T-Roc R będzie jeszcze bezpieczniejszy. Należą do nich: adaptacyjny tempomat z funkcją stop & go, asystent jazdy w korku, system ostrzegania o ruchu drogowym z tyłu pojazdu, system utrzymywania pasa ruchu, system monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach bocznych i układ monitorowania przestrzeni przed autem z funkcją awaryjnego hamowania.
Szukasz samochodu, który dostarczy ci wyjątkowych emocji i sprawi, że każda podróż będzie niezwykła? Postaw na T-Roc R i dołącz do grona posiadaczy najbardziej dynamicznego modelu Volkswagena! Poczuj się jak zawodowy kierowca i pozwól sobie na odrobinę szaleństwa za kółkiem.
Gotowy na przejażdżkę?
Artykuł powstał z udziałem marki Volkswagen

(_gdeaq = window._gdeaq || []).push(['nc', 'false']); (_gdeaq = window._gdeaq || []).push(['hit', 'edipresse', '..5FZfwcNVlPAQkq98PyhfTX7KRRC0S5sa37Q3aFJF7.p7', 'mkcqhngmto', 'nvjryftirjaiaderuxjrcdfqkdkw']); Czterocylindrowy, turbodoładowany silnik 2.0 TSI, który generuje maksymalną moc 221 kW/300 KM i maksymalny moment obrotowy o wartości 400 Nm. To tylko przedsmak tego, co oferuje nowy T-Roc ! Od lat litera „R” zdobi najbardziej sportowe wersje modeli Volkswagena. Topowa wersja – R – T-Roca uzupełnia ofertę bardzo popularnego SUV-a, który – co najważniejsze – jest już dostępny na rynku. Moc ukryta pod maską To, co fabrycznie otrzymamy od VW, to 7-biegowa przekładnia z dwoma sprzęgłami i napęd na cztery koła 4MOTION. Do tego w standardzie progresywny układ kierowniczy oraz funkcja kontroli startu „Launch control”. Osiągi nowej „Erki” są imponujące: przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje mu zaledwie 4,8 sekundy, maksymalna prędkość jest elektronicznie ograniczona do 250 km/h. Sportowo zestrojone układy – zawieszenia i kierowniczy oraz układ hamulcowy z przodu zapewniają T-Rocowi R bardzo precyzyjne prowadzenie i dużą zwinność. Niezwykła moc detali To jednak, co zachwyca oko to dopracowane do perfekcji szczegóły. Zarówno na zewnątrz auta, jak i w kabinie. Wszystkie podkreślają sportowy styl nowego T-Roca. Osłonę chłodnicy zdobi srebrna listwa, która biegnie przez całą szerokość auta. Typowy dla wersji „R” jest przedni zderzak lakierowany w kolorze nadwozia. W jego zewnętrznych częściach zintegrowano pionowe światła do jazdy dziennej. W górnej części zderzaka z tyłu umieszczono atrapy wylotów powietrza, a u dołu – dyfuzor w kontrastowym kolorze. Wnętrze cechuje wyjątkowa jakość i precyzja...

(_gdeaq = window._gdeaq || []).push(['nc', 'false']); (_gdeaq = window._gdeaq || []).push(['hit', 'edipresse', '1v2bi2boiFj.TQPo7QKZbMQLHQEWD7u5wGEHrwA_iX7.37', 'wilgfwquzq', 'krdalkpayibcdwmzgwvezqnmxymr']); (_gdeaq = window._gdeaq || []).push(['nc', 'false']); (_gdeaq = window._gdeaq || []).push(['hit', 'edipresse', '1v2bi2boiFj.TQPo7QKZbMQLHQEWD7u5wGEHrwA_iX7.37', 'wilgfwquzq', 'krdalkpayibcdwmzgwvezqnmxymr']); W okresie świątecznym, gdy pokonujemy wiele kilometrów, by dotrzeć do naszych rodzin, ważne jest zachowanie szczególnej ostrożność na drodze. Na wagę złota są także nowoczesne systemy w samochodach, które minimalizują ryzyko zagrożeń. Rozwiązania takie zastosowano w nowym Transporterze T6.1 marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Brzmi znajomo? Tak! To nowa wersja kultowego "bulli", który święcił triumfy w latach 80. Dziś ponownie zachwyca - nie tylko designem i komfortem przestrzeni, ale także technologią, która poprawia bezpieczeństwo jazdy. Warto ją wykorzystać! Ikona motoryzacji w nowej odsłonie Ten duży samochód transportowy o charakterystycznie zaokrąglonym kształcie, utożsamiany kiedyś z ruchem hipisów, stał się prawdziwą ikoną swoich czasów. Ze względu na przestronne wnętrze i dużą ilość okien pokochali go miłośnicy dalekich podróży. Na szczęście marka Volkswagen przez lata dbała o rozwój kultowego modelu, wprowadzając w nim coraz lepsze udogodnienia i innowacje. Dzięki temu Transporter idealnie sprawdza się również podczas miejskiej jazdy, a nowoczesne systemy poprawiają komfort i bezpieczeństwo. Słynny "bulli" T1 trafił do seryjnej produkcji w 1950 roku, a dziś triumfy święci jego najnowsza odsłona - T6.1! Za co ją uwielbiamy?...