Emily Ratajkowski w kampanii CCC
Bonjour! Powitaj najnowsze trendy na nadchodzący sezon z Emily Ratajkowski i CCC! Kampania z udziałem supermodelki zapowiada wiosenną kolekcję marki Jenny Fairy na sezon wiosna-lato 2023. Najmodniejsze buty już od 99,99 zł i torebki od 119,99 zł.
Et voilà, poznajcie nową Jenny Girl! Ulubiona marka polskich i zagranicznych influencerek rozpoczyna wiosnę współpracą z Emily Ratajkowski. Modelka, aktorka, autorka i podcasterka o polskich korzeniach prezentuje najsilniejsze trendy sezonu. W najnowszej kolekcji marki Jenny Fairy odnajdziesz produkty w wyjątkowo atrakcyjnych cenach - obuwie już od 99,99zł., a torebki od 119,99 zł.
Emily Ratajkowski to bez wątpienia jedna z najbardziej magnetyzujących światowych it girls. Autorka bestselleru „My body” nie boi się mówić głośno o ważnych tematach, od lat walcząc z uprzedmiotowieniem kobiet. Topmodelka i aktywistka inspiruje nie tylko swoją odwagą i charyzmą - na Instagramie śledzi ją niemal 30 milionów osób, codziennie podziwiając jej wyczucie stylu. Teraz modelka polskiego pochodzenia zachwyca w nowej kampanii marki Jenny Fairy.
Dostępna w CCC marka Jenny Fairy, uwielbia śledzić bieżące trendy. Kolekcja osadzona w klimacie lat 60. przenosi nas w modową podróż do czasów, gdzie królowały monochromatyczne pastelowe zestawy, zadziorne podkolanówki czy grzeczne baleriny. Inspirowany paryskim stylem look Emily Ratajkowski uzupełniają najmodniejsze buty i dodatki tego sezonu.
Najnowsze propozycje marki Jenny Fairy to kwintesencja największych hitów na wiosnę 2023. Kampania zwiastuje wielki powrót balerin, które po latach ponownie spotkamy nie tylko na ulicach Paryża. Marka Jenny Fairy proponuje je m.in. w formie dziewczęcego modelu Mery Jane oraz w stylowej formie z klamrą i odkrytą piętą. W nowej kolekcji nie brakuje również sportowych akcentów, który przełamią urocze, dziewczęce stylizacje. Klasyczne białe flatformy czy sneakersy w stylu „ugly shoes” to obowiązkowe elementy stylu każdej parisian girl. Jasna kolorystyka, perłowe akcenty czy miękkie wykończenia torebek doskonale uzupełnią nonszalanckie looki.
C'est très chic!
Za wiosenną kampanię CCC dla marki Jenny Fairy odpowiada modowy duet The Morelli Brothers. Stacjonujący w Los Angeles Luka I Alessandro mają na koncie kampanię i okładki z najpopularniejszymi gwiazdami: Kendall Jenner, Hailey Bieber, Paris Hilton czy Gwen Stefani. To już nie pierwszy raz, gdy przy pomocy obiektywu odkrywają kolejne zaskakujące oblicze Emily Ratajkowski.
Produkty dostępne w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.