Reklama

Pełen rozmysłu, ale i nadziei singiel zatytułowany „Nowy Rok, nowy ja” stworzony przez Tego Typa Mesa i Gverillę oraz teledysk w całości nakręcony flagowymi smartfonami z serii Reno4 to owoc współpracy twórców z OPPO. Jak to możliwe?

Reklama

Utwór i klip, które ledwie chwilę temu – w piątek, 22. stycznia 2021 roku, miały swoją premierę w serwisie YouTube, z energią godną nowego roku podbijają serca słuchaczy i wskakują na listy przebojów. Potrzeba było jedynie weekendu, żeby wideo przekroczyło pułap 50 000 wyświetleń, a sam utwór wskoczył na listę rekomendacji najpopularniejszych serwisów streamingowych.

Wspólny singiel i teledysk to w pewien sposób dobry, choć nieplanowany epilog nietypowej świątecznej kampanii #LookForTheGood, w której pokazywaliśmy dobre, pozytywne strony życia pomimo trwającej pandemii i kwarantanny. Marka OPPO ma w charakterze umiejętność dostrzegania okazji i odwagę do angażowania się w ciekawe projekty, dlatego koncept, który urodził się w czasie luźnych rozmów z muzykami od razu nam się spodobał, a możliwość zrealizowania teledysku wyłącznie za pomocą naszych smartfonów, słynących z doskonałych możliwości wideo, dodał mu tylko rumieńców - Mo Zhang, Brand Manager OPPO w Polsce.

Jak tylko usłyszałem o pomyśle na współpracę z OPPO to koncepcja numeru pojawiła się totalnie naturalnie, szczególnie, że technologia to moja zajawka od zawsze, więc super, że miałem okazję połączyć swoją twórczość z czymś tak innowacyjnym jak profesjonalny klip nakręcony telefonem - Gverilla.

Gve zgłosił się do mnie w sprawie zwrotki i trafił na tzw. płodny okres. Złapałem przynęty: zgrabny zbiór obserwacji Mateusza i bit Kushy - dający przestrzeń na wokal z eleganckim, nisko granym flecikiem. Deserem w tym koncepcie był pomysł na teledysk nagrany wyłącznie smartfonami, co miało udowodnić, że produkty OPPO podołają takim wyzwaniom. Spontaniczna akcja i fajne przyjęcie nagranej-ot-tak-piosenki ustawia „Nowy rok...” w Top 3 moich spontanicznych featów - Ten Typ Mes.

Chcę rozwijać się jak technologia

Teledysk do utworu Nowy rok, nowy ja powstał z wykorzystaniem trzech smartfonów OPPO Reno4 Pro 5G. Zmontowane wideo powstało na bazie 7 godzin surowego materiału. Do niektórych ujęć został wykorzystany tryb nocny (ultra night), który świetnie sprawdził się w ciemniejszych pomieszczeniach. Niezawodny okazał się również zoom. Obraz nie był stabilizowany ani na etapie realizacji nagrania ani w postprodukcji, cały efekt został uzyskany dzięki stabilizacji wbudowanej w modelu OPPO Reno4 Pro 5G. Znacząca część materiału była kręcona w trybie profesjonalnym a parametry zostały ustawione ręcznie. Nagrany materiał poddany był tylko montażowi, natomiast nie została zastosowana korekcja kolorów, zatem ujęcia, które oglądamy w teledysku stanowią dokładne przeniesienie zarejestrowanego wideo.

Te zabiegi służyły pokazaniu pełni możliwości najnowszych smartfonów OPPO, które wyposażone są w doskonałą hybrydową stabilizację obrazu, oraz dedykowane tryby wideo: nocne i dla profesjonalistów, w którym można ustawiać dowolnie niemal każdy parametr nagrania. To także dowód, że telefony mogą stanowić doskonałe narzędzie realizacji marzeń, hobby i codziennych zadań, nawet gdy dana czynność wymaga dużych możliwości sprzętowych. Taki też priorytet przyjmuje OPPO, projektując technologie w myśl motta Technology for mankind, kindness for the world, którego model Reno4 Pro 5G jest doskonałym przykładem.

Teledysk możecie zobaczyć tutaj:

Ten Typ Mes jest uznanym raperem, wokalistą, producentem muzycznym, autorem tekstów i felietonistą oraz debiutującym pisarzem. Przez kilkanaście lat kariery artystycznej nagrał i wydał 13 płyt. Współpracował także z licznymi muzykami, m.in. Kortezem, Dawidem Podsiadłą, Łoną, Marią Peszek czy Pezetem. Jest założycielem firmy odzieżowej i wytwórni płytowej Alkopoligamia.com.

Gverilla to wokalista związany z muzyką hip-hopową i r&b. Ma na swoim koncie m.in. występ na Open’er Festival, jak również współpracę z takimi postaciami sceny muzycznej jak Margaret, Tymek i Solar.

Teledysk reżyserował Igor Ignacy Leśniewski – twórca młodego pokolenia. Mieszając style oraz gatunki poszukuje estetyki w eklektycznych kompozycjach. Jego projekty czują się bardzo dobrze pod przysłoną nocy. Na koncie ma współpracę m.in z Vogue, Johnnie Walker oraz z artystami takimi jak Kukon, Gibbs, Favst, Nocny, Borixon, Qry, Przyłu i wiele innych.

Reklama

Koordynacją produkcji i komunikacją w social mediach zajęła się agencja House of Hype.

Reklama
Reklama
Reklama