Reklama

Niezastąpiony duet francuskich fotografów Mert Alas i Marcus Piggott po raz kolejny pokazał na co go stać. Kreując przezabawną kampanię dla marki Diesel udowadniają, że są najlepsi w branży.

Reklama

Niepowtarzalnie połączyli seksapil, z młodzieńczym wdziękiem i zabawkami. Denim, który z pozoru miał grać tu pierwsze skrzypce zszedł na dalszy plan pozostając przy tym kluczowym elementem każdego ze zdjęć.

Stylizacją sesji zajęła się utalentowana Ludivine Poiblanc, która świetnie zgrała urodę młodych modeli z wiosenno-letnią kolekcją Diesel.
Jednogłośnie stwierdzamy, że jest to jedna z tych kampanii, która zachęca do kupna produktu. Właśnie dzięki temu, że ów produkt został umiejętnie zakamuflowany, a nie podany jak na tacy.

Zobaczcie całą kampanię Diesel’a wiosna-lato 2012 >>>

Reklama

jm

Reklama
Reklama
Reklama