Męska strefa
Męska strefa
Linia stworzona specjalnie z okazji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w RPA, nawilżające mleczko do ciała w sprayu lub superskuteczny krem pod oczy, czyli wszystko dla mężczyzn
1 z 1
1. PROFESJONALNE PODEJŚCIE
Jeśli w twojej rodzinie jest mężczyzna po trzydziestce, na pewno spodoba mu się wygładzający żel pod oczy (AA Men, 15 ml, 27 zł). Ma lekką konsystencję i, co najważniejsze, wyraźnie zmniejsza widoczność zmarszczek oraz niweluje cienie i opuchnięcia.
2. POWIEDZ: TAK!
Mężczyźni nie lubią balsamów do ciała, bo te mają zbyt gęstą konsystencję. Dlatego z myślą o ich komforcie stworzono silnie nawilżające mleczko do ciała w sprayu Spray Hydratant Corps (Clarins, 129 zł). Jest wyjątkowo łatwe i wygodne w aplikacji, a także bardzo szybko się wchłania.
3. SPORTOWY DUCH
Świeżość grejpfruta, słodycz korsykańskiej figi i głębia paczuli, czyli typowego dla marki aromatu, to tylko niektóre nuty najnowszego zapachu Gucci Sport (Gucci, 90 ml, 270 zł). Dzięki niezwykłej mocy składników jest nie tylko orzeźwiający, lecz także wyjątkowo trwały.
4. PIELĘGNACJA NA ZAMÓWIENIE
Codzienne golenie może podrażniać skórę i prowadzić do jej wysuszenia. Zapobiegnie temu regularne stosowanie nawilżającego żelu po goleniu z witaminami i minerałami Men Expert (L’Oréal Paris, 24 zł).
5. ZAWSZE MŁODY
Taką obietnicę doskonałego wyglądu składa marka Lancôme, wprowadzając na rynek pierwszy aktywator młodości dla mężczyzn – Génific HD (Lancôme, 245 zł). Po pierwszym użyciu skóra jest nawilżona i ukojona, a po tygodniu stosowania gładsza, z wyraźnie zmniejszonymi porami. Preparat przeznaczony jest dla mężczyzn w wieku od 20 do 50 lat.
6. SPECJALNIE DLA KIBICÓW
Sportowa marka Adidas stworzyła wyjątkową edycję kosmetyków z okazji nadchodzących Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w RPA. Ich linia zapachowa, w tym wody po goleniu Pure Game (Adidas, 100 ml, 34,90 zł), bazuje między innymi na korzennych aromatach charakterystycznych dla Czarnego Lądu.