Makijaż: Top 10 sierpnia 2013
Makijaż: Top 10 sierpnia 2013
Zobacz nasze makijażowe hity!
1 z 10
Shiseido - kompakt do brwi
• Pozwala na uzyskanie precyzyjnego łuku przy jednoczesnym zachowaniu efektu naturalnie wyglądających brwi,
• Dwa odcienie, które można stosować oddzielnie lub połączyć
• Aplikator z dwiema końcówkami pozwala na obrysowanie zarówno precyzyjnej linii luku jak i uzyskanie efektu naturalnego rozmycia koloru
• Idealny makijaż utrzymujący się na brwiach przez cały dzień
• Delikatny i bezpieczny dla skóry. Testowany alergologicznie.
Cena ok. 127 zł
2 z 10
RIMMEL - Scandaleyes Retro Glam
Rimmel przedstawia nową maskarę Scandaleyes Retro Glam. Lata 60 powracają w pełnym rozkwicie z pełniejszym i szeroko otwartym spojrzeniem.
Z zaokrągleniami w odpowiednich miejscach, szczoteczka maskary Scandaleyes Retro Glam w kształcie klepsydry przypominająca linię rzęs, podnosi je i nadając im odważnego looku szeroko otwartych oczu.
Tajemnica maskary ScandalEyes Retro Glam to połączenie najnowszej szczoteczki z formułą, która idealnie z nią współgra. Lekka formuła powiększa rzęsy, dzięki zawartości kolagenu. Keratyna je odżywia, nawilża, a wyciąg z wilczomlecza meksykańskiego - wosk cadelilla sprawia, że rzęsy uzyskują niesamowity blask i głębię koloru.
3 z 10
SEPHORA jesień 2013
Eye-liner (Long-Lasting Ultra Vinyl Eyeliner) o intensywnej pigmentacji z bardzo błyszczącym wykończeniem pozwoli wykreować glam’rockowy makijaż oczu
4 z 10
Bobbi Brown - Blotting Papers – płatki matujące
Świecąca się cera to częsty problem kobiet, które mają skórę tłustą i mieszaną. Chcąc utrzymać efekt świeżej i matowej cery Bobbi Brown opracowała Blotting Papers – matujące, bezpudrowe płatki pochłaniające nadmiar sebum. Zamknięte w stylowym opakowaniu w formie czarnego skórzanego etui z lusterkiem, zapewniają piękny wygląd przez cały dzień oraz wykończenie makijażu bez świecenia się skóry.
Pojemność: 100 sztuk
Cena z etui: 105 zł
Cena bez etui: 29 zł
5 z 10
ESSIE - kolekcja Resort 2013
Odcienie najnowszej kolekcji:
come here! — skandaliczny, niemal neonowy koral
first timer — świeży, zielony „nowicjusz”
in the cab-ana — pewny siebie wodny lazur
under where? — niesamowicie zalotna orchidea
nice package — przyciągająca uwagę różowa
dalia again?! — malinowe uderzenie
Cena ok. 45 zł /szt.
6 z 10
Camera Ready CC CREAM SPF 30
To zaawansowany kosmetyk, który jednocześnie wygładza i wyrównuje koloryt cery, a także zapewnia jej skoncentrowaną pielęgnację i ochronę przeciwsłoneczną. Dostępny w aż pięciu odcieniach, dzięki czemu dobór odpowiedniego koloru staje się prostszy!
Cena ok. 159 zł
7 z 10
Collistar - ultra błyszczący błyszczyk do ust
Formuła zawiera mikro kapsułki z prekursorem kolagenu oraz kwasem hialuronowym, które wnikają głęboko w skórę warg odżywiając je, zapewniając jędrność i nawilżenie. Dodatkowo kwas zapobiega wysychaniu ust.
Lekka, delikatna i wyjątkowo kremowa konsystencja sprawia, że błyszczyk rozpływa się na ustach niczym odżywczy nektar nadając im piękny kolor i blask. Ekskluzywna mieszanka gwarantuje miękkość i komfort.
8 z 10
MAC Antonio Lopez - plaety do powiek
M∙A∙C ANTONIO LOPEZ: PALETA DO POWIEK 6 EYES/BRONZE
DEAR CUPCAKE koralowy róż (satin) ARTISTIC LICENSE zimny róż ze złotem (veluxe pearl) EASY GESTURE blady beż (frost) CREATIVE COPPER lśniące złoto (lustre) GOLDEN TOUCH brudne złoto (veluxe pearl) CARBONIZED głęboki brąz (veluxe pearl)
M∙A∙C ANTONIO LOPEZ: PALETA DO POWIEK 6 EYES/VIOLET
VIOLET IMPACT żywy fiolet (veluxe pearl) ENVISIONING PINK chłodny róż (satin) LITHE SPIRIT schłodzony krem (satin) SHOWGIRL błękit (veluxe pearl) GRAPHIC STYLE srebro (veluxe pearl) CARBON intensywna czerń(matte)
Cena ok. 197 zł
9 z 10
Yves Saint Laurent - mascara
Tegoroczna propozycja inspirowana jest elektryzującym rytmem wielkiego miasta – jego energią, różnorodnością barw i tekstur, zaskakującą grą kontrastów. To połączenie wysublimowanej elegancji świata UPTOWN z awangardowym stylem artystycznego UNDERGROUND, w którym kobieta Yves Saint Laurent z odwagą poszukuje inspiracji i inspiruje innych. Na wskroś miejska, silna i wyrazista, bawi się kosmopolitycznymi kanonami i kontrastami, czerpiąc z elektryzującej energii miasta.
Odważnie zmienia wizerunek w dzień i w nocy, dostosowując makijaż do charakteru miasta, w którym aktualnie przebywa, i do wielkich imprez, podczas których olśniewa pięknem aż do bladego świtu. Uptown z rana, underground w nocy. Uwodzi spojrzeniem smoky, kusi artystycznym szykiem. Ujarzmia czerń asfaltu skąpanego w deszczu, brąz miejskiej cegły, szarość nowoczesnej stali oraz kolory miejskich neonów i graffiti, wśród których kroczy niewzruszona i pewna siebie. Jak zawsze zniewalająca, rozświetla światowe metropolie niepowtarzalnym wizerunkiem couture.
10 z 10
Max Factor - Creme Puff
Wprowadzony na rynek w 1953, Creme Puff był pierwszym produktem typu " wszystko w jednym" - połączeniem kremowej bazy i pudru. Nakładało się go tak, jak puder sypki, ale trzymał się na skórze, jak podkład w kremie i dawał lepszy efekt wygładzenia niż oba produkty nałożone osobno.
Obecnie CREME PUFF to jeden z najchętniej kupowanych pudrów prasowanych na świecie. Tylko w Polsce co 3 minuty sprzedaje się 1 sztuka!
Cena ok. 42 zł