Brodzik i Wilczak na prezentacji nowej kampanii. Dostali za nią okrągły milion
Brodzik i Wilczak na prezentacji nowej kampanii. Dostali za nią okrągły milion
Znów wcielili się w "Kasię i Tomka"?
1 z 14
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak poświęcili się wychowywaniu dzieci i raczej rzadko możemy zobaczyć ich na ekranie telewizora czy w kinach, nawet osobno - nie wspominając już o duecie na miarę słynnego serialu "Kasia i Tomek". W końcu zdecydowali się zrobić wyjątek i to za naprawdę pokaźną sumę. Przypomnijmy: Wilczak i Brodzik zagrają razem. Zarobią na tym milion złotych!
Dziś po południu odbyła się konferencja prasowa, na której zaprezentowano oficjalnie Brodzik i Wilczaka jako twarze kampanii "smartDOM" Plusa i Cyfrowego Polsatu. Spotkanie poprowadził Krzysztof Ibisz, a całej trójce wyraźnie dopisywał humor. W naszej galerii znajdziecie też zdjęcia zza kulis samego projektu oraz pierwszy plakat reklamowy z udziałem pary.
Zobaczcie zdjęcia z konferencji i kampanii. Pasują na ambasadorów?
2 z 14
3 z 14
4 z 14
5 z 14
6 z 14
7 z 14
8 z 14
9 z 14
10 z 14
11 z 14
12 z 14
13 z 14
14 z 14