Blogerki promują popularną sieciówkę. Lepiej niż Sablewska?
Blogerki promują popularną sieciówkę. Lepiej niż Sablewska?
Zobaczcie jak wypadły przed obiektywem
1 z 9
Blogerki coraz częściej stają się atrakcyjnym partnerem dla dużych i znanych marek, które przygotowuje kampanie reklamowe na nadchodzące sezony. Są młode, świeże, a ich blogi gwarantują olbrzymi zasięg takich projektów w sieci i dotarcie do młodszych odbiorców niż zazwyczaj. Na taki krok zdecydowała się marka Mohito, z którą do tej pory współpracowała Maja Sablewska czy Marta Żmuda-Trzebiatowska. Przypomnijmy: Żmuda w pięknej sesji promuje swoją kolekcję dla sieciówki
Mohito do pracy nad lookbookiem na nadchodzący sezon wiosna/lato 2014 postanowiło zaangażować aż trzy blogerki - Jessikę Mercedes, Charlize Mystery i Jestem Kasia. Dziewczyny wzięły udział w sesji zdjęciowej, podczas której zaprezentowały najciekawsze trendy z kolekcji sieciówki. Zdjęcia wypadły bardzo naturalnie, a dziewczyny mogą zapisać kolejny sukces na swoim koncie, wbrew krytykom zwiastującym koniec kariery blogerek w tym roku.
Zobaczcie efekty sesji zdjęciowej do lookbooka Mohito:
2 z 9
3 z 9
4 z 9
5 z 9
6 z 9
7 z 9
8 z 9
9 z 9