Reklama

Celem jesiennej kampanii marki Gap jest odświeżenie zwyczajnego, amerykańskiego stylu i ukazanie go na nowo. Kolekcja „Icon Redefined” przygotowana na tę okazję jest nowoczesną interpretacją klasyki, w której klienci Gap mogą odnaleźć własny, indywidualny styl. Sklep firmy Gap znajdziecie w warszawskich centrum handlowym Arkadia.

Reklama

„Dzięki Shine kontynuujemy naszą tradycję marki, wspierając początkujących artystów i muzyków, którzy kreatywnie inspirują ludzi tak, aby nabrali chęci do wyróżnienia się w świecie. To rodzaj energii i pasji wynikający z indywidualnego stylu, który chcemy przekazać w naszej kolekcji” - mówi Seth Farbman Global Chief Marketing Officer marki Gap.

Twarzami jesiennej kampanii Gap – Shine, są utalentowani muzycy i tancerze. Młodzi ludzie prezentują swoje pasje i zainteresowania oraz eksponują nową kolekcję marki. W kampanii udział biorą amerykańscy muzycy z zespołów: Avett Brothers i Karmin, baletnica Yuan Yuan Tan, piosenkarka i kompozytorka Lia Ices oraz piosenkarka i kompozytorka Nicki Bluhm. Każda z tych osób pokazuje ducha kampanii Shine.

Reklama

Tak prezentuje się jesienna kampania marki Gap :

Reklama
Reklama
Reklama