Jesienna kampania HEXELINE – paryski szyk


Polska marka Hexeline stworzyła nową kampanię na sezon jesień-zima 2012/2013. Autorem zdjęć po raz kolejny został utalentowany fotograf Marcin Kempski.

Już na pierwszy rzut oka nasuwają nam się skojarzenia z modą paryską. Mieszanka nonszalancji z kobiecością  to najkrótsza definicja propozycji odzieżowych prezentowanych w tej kolekcji. 

Stylizacje autorstwa Alicji Werniewicz bogate są w akcesoria: duże okulary przeciwsłoneczne, cienkie paski i długie skórzane rękawiczki, które dodają szyku. Powtarzającym się elementem są futrzane dodatki w kolorach takich jak żółć, zieleń i granat. Wśród jesienno-zimowych propozycji nie zabrakło eleganckiej garderoby (wysokie spódnice, żakiety) oraz tej niezobowiązującej (długie tuniki). Według nas ta kolekcja nadaje się zarówno dla młodych, jak i dla kobiet w średnim wieku. Jesteśmy zdecydowanie na tak!

 
Zobacz poniżej wszystkie zdjęcia z kampanii Hexeline na sezon jesień-zima 2012/2013.

Więcej na temat trendy Hexeline
Przeładuj

Oliwia i Łukasz ze "Ślubu od pierwszego wejrzenia" nie są razem? Instagram mamy Łukasza wskazuje na coś innego...

zobacz 01:14