Jesienna kampania HEXELINE – paryski szyk
Połączenie kobiecości z odrobiną nonszalancji
Polska marka Hexeline stworzyła nową kampanię na sezon jesień-zima 2012/2013. Autorem zdjęć po raz kolejny został utalentowany fotograf Marcin Kempski.
Już na pierwszy rzut oka nasuwają nam się skojarzenia z modą paryską. Mieszanka nonszalancji z kobiecością to najkrótsza definicja propozycji odzieżowych prezentowanych w tej kolekcji.
Stylizacje autorstwa Alicji Werniewicz bogate są w akcesoria: duże okulary przeciwsłoneczne, cienkie paski i długie skórzane rękawiczki, które dodają szyku. Powtarzającym się elementem są futrzane dodatki w kolorach takich jak żółć, zieleń i granat. Wśród jesienno-zimowych propozycji nie zabrakło eleganckiej garderoby (wysokie spódnice, żakiety) oraz tej niezobowiązującej (długie tuniki). Według nas ta kolekcja nadaje się zarówno dla młodych, jak i dla kobiet w średnim wieku. Jesteśmy zdecydowanie na tak!
Zobacz poniżej wszystkie zdjęcia z kampanii Hexeline na sezon jesień-zima 2012/2013.