Hedoco to polska marka, która opiera się na koncepcji współpracy między twórcą, producentem i klientem. Jej bazę stanowią idee otwartych technologii, tak zwany open sourcing. Na ich podstawie nabywca może tworzyć produkty i je zmieniać. W polskich realiach, szczególnie w branży designu i mody, są to działania pionierskie.

Reklama

Przeczytajcie więcej o projektach polskich designerów

W ofercie marki znajdują się produkty zaprojektowane przez młodych polskich designerów i inżynierów. Każdy nabywca może je kupić w sklepie internetowym Hedoco lub wykonać samodzielnie, na własny użytek. Wystarczy kliknąć w zakładkę „do it yourself" i bezpłatnie pobrać projekty czy dane technologiczne – mówi Piotr Grabowski, prezes firmy Modern Arts Management i współtwórca marki Hedoco.

Pierwsze produkty Hedoco, zrealizowane na zasadzie open designu, dostępne w sklepie online to akcesoria modowe – torby ledBag i Eleven brothers – oraz Dodecaudion, czyli zaawansowany technologicznie gestykularny kontroler muzyczny. Każdy z produktów zdecydowanie wyróżnia się wśród innych dostępnych na rynku.

Reklama

Podoba nam się ten pomysł! A wam?

Zobacz także
Reklama
Reklama
Reklama