Zwycięzcy urodzinowej loterii Hochland odebrali kluczyki do samochodów!
Zwycięzcy urodzinowej loterii Hochland odebrali kluczyki do samochodów!
Finał urodzinowej loterii Hochland pod hasłem "To jest pyszne od 25 lat" za nami! Podczas uroczystego finału loterii wręczono nagrody główne - samochody Jeep Renegade oraz świętowano jubileusz 25-lecia firmy Hochland na rynku polskim. Na gości czekała cała moc atrakcji!
Komu sprzyjała fortuna?
Szczęście w loterii Hochland uśmiechnęło się do wielu osób. Laureatami głównej nagrody - samochodu marki Jeep - zostali: Pani Anna, Pani Monika, Pani Maria, Pani Paulina oraz Pan Krzysztof. Radości i gratulacjom nie było końca! Przekazali je m.in.: Maciej Dowbor — prowadzący imprezę oraz Piotr Knauer — Dyrektor Generalny Hochland Polska. Zwieńczeniem uroczystości były pamiątkowe zdjęcia oraz urodzinowy tort, który podkreślał wyjątkową atmosferę tego radosnego dnia. W loterii dodatkowo wiele osób wygrało nagrody pieniężne. Lista laureatów jest więc bardzo długa, a firma postanowiła świętować finał loterii w wyjątkowy sposób.
25 lat firmy Hochland w Polsce
Wielką urodzinową galę rozpoczęło wystąpienie Piotra Knauera, który zabrał zgromadzonych gości w niezwykłą podróż w czasie. Opowiedział o początkach firmy w Polsce, umacnianiu jej pozycji na rynku oraz sukcesywnym budowaniu portfolio. Od kultowych serów kremowych, przez żółte i pleśniowe, aż po kanapkowy firma stała się niekwestionowanym liderem na rynku serów w Polsce. Dorobek firmy, jej rozwój oraz innowacyjność zaowocowały w postaci różnych akcji, takich jak tegoroczna loteria "To jest pyszne od 25 lat!", która uszczęśliwiła laureatów nagród oraz ich bliskich. Firma miała więc co świętować! Więcej o działaniach firmy opowiedział Jacek Wyrzykiewicz – PR&Marketing Services Manager Hochland Polska.
Kultowa reklama serów Hochland
Wielką Urodzinową Loterię wsparła kampania „Szkolni przyjaciele”. Reklama serów kremowych Hochland, w której na ławeczce spotyka się koleżanka z kolegą i wymienią się kanapkami, wiele lat temu zawładnęła sercami milionów Polaków. Sentyment do niej pozostał nam do dziś. Dlatego świętując w tym roku 25 lat firmy w Polsce, nawiązując do tej właśnie reklamy, zaprosiliśmy do współpracy tych samych aktorów, którzy wcielili się w szkolnych przyjaciół wiele lat temu. Można powiedzieć, że tak jak kultowe są sery Hochland, tak też kultowe i jedyne w swoim rodzaju są nasze działania komunikacyjne. Jesteśmy zawsze blisko naszych Konsumentów, oferując im niezwykłe smaki i niezapomniane emocje. - powiedział Radosław Jurkowski, Senior Brand Manager Hochland Polska. Na scenie pojawili się bohaterowie reklamy, których widok był niezwykle radosnym momentem imprezy.
Firmie Hochland życzymy dalszych wspaniałych lat, a zwycięzcom loterii serdecznie gratulujemy!
Artykuł powstał z udziałem marki Hochland.