Wiosenna kampania Limango to kolejny etap współpracy klubu z Anną Przybylską - jedną z najbardziej znanych i podziwianych polskich gwiazd. W najnowszej sesji wizerunkowej Ania Przybylska w niecodzienny sposób zmaga się z wiosennymi porządkami.

Reklama

Eleganckie stylizacje, wnętrza i przedmioty nawiązujące do estetyki lat 60-tych nie tylko prezentują aktualne trendy, ale przede wszystkim oddają charakter i specyfikę klubu. Konwencja sesji przewrotnie i zabawnie przedstawia unikatową propozycję limango.pl - serwisu typu private shopping, który posiada tak szeroką i atrakcyjną ofertę markowych produktów dla kobiet, dzieci i domu.

Reklama

Autorem zdjęć do wiosennej kampanii wizerunkowej marki jest Marcin Kempski z I Like Photo. Stylizacje na potrzeby sesji stworzyła Jola Czaja.

Zobaczcie kampanię w naszej galerii:

Reklama
Reklama
Reklama