Reklama

O tym mówią wszyscy! Nowa kampania społeczna Fundacji Mamy i Taty pt. „Nie odkładaj macierzyństwa na potem” wzbudziła skrajne emocje! Dlaczego?

Reklama

W spocie samotna kobieta chodzi po pięknym domu. Osiągnęła zawodowy sukces, podróżowała, ale nie zdążyła zostać mamą, dlatego jest samotna i płacze. Prawdopodobnie liczono na to, że spot da do myślenia młodym kobietom goniącym za karierą. Uświadomi, że jeśli szybko nie zdecydują się na dzieci, potem może być za późno. Nowej kampanii zarzuca się jednak, że jest seksistowska i obarcza tylko kobietę winą za brak decyzji w sprawie posiadania dzieci.

Całą sprawę skomentowała nam Agnieszka Szulim, której bardzo nie podoba się przekaz kampanii.

Moim zdaniem wygląda to raczej na reklamę banku nasienia niż kampanię, która ma zachęcić Polki do rodzenia dzieci – mówi nam Agnieszka Szulim.

Na swoim Facebooku dodała, że cała kampania to zmarnowane pieniądze.

No dobra, przekonali mnie, biegnę się rozmnażać! Co za absurd, fundacja Mamy i Taty ma chyba za dużo kasy. Proponuję oddać na potrzebujące dzieci, a nie wywalać na tak żałosne, oderwane od rzeczywistości kampanie.

A Wy, co sądzicie na temat nowej kampanii promującej macierzyństwo? Zgadzacie się z Agnieszką?

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama