Czerwony dywan w Cannes pełen międzynarodowych gwiazd w stylizacjach Pako Lorente
Za nami 77. Festiwal Filmowy w Cannes. Powoli opadają emocje po tym, jak niemal cały świat śledził gwiazdy pojawiające się w zjawiskowych kreacjach na słynnym czerwonym dywanie wydarzenia odbywającego się na malowniczym francuskim Lazurowym Wybrzeżu. W tym roku wielu znanych mężczyzn postawiło na markę Pako Lorente.
W konkursie głównym w najważniejszej kategorii - najlepszy film – o Złotą Palmę 77. Festiwalu Filmowego w Cannes walczyły w tym roku 22 produkcje z całego świata. Objawieniem Cannes 2024 okrzyknięto film Magnusa von Horna „Dziewczyna z igłą”.
Na czerwonym dywanie pojawiło się wielu gwiazdorów i ważnych osobistości, którzy postanowili zaprezentować się w garniturach i smokingach marki Pako Lorente. Wśród nich znalazł się Manuel Guillot, francuski aktor, który zagrał w filmie „Le Deuxieme Acte” otwierającym tegoroczny 77. Festiwal Filmowy w Cannes. Manuel wybrał z najnowszej kolekcji klasyczny czarny smoking, białą koszulę i muszkę.
W pełnych stylizacjach od Pako Lorente prezentowali się też australijscy aktorzy Austen Wilmot, Talon Hopper i James Bingham, którzy prezentowali film „The Surffer” z Nicolasem Cagem w roli głównej, Miathias Chelebourg – reżyser, producent i juror 77. Festiwalu Filmowego w Cannes, Mani Nordine – agent gwiazd m.in. Paris Hilton, Rihany czy Pharrella Williamsa oraz Stephane Cealis francuski inwestor i filantrop.
Największy zachwyt na czerwonym dywanie zrobiła prezentacja looku od Pako Lorente w wykonaniu influencera Zeusa, który przyszedł na spotkanie z fotoreporterami jakby wkraczał na paryski wybieg.
„Wybór Pako Lorente przez tak znamienitych twórców i gości 77. Festiwalu Filmowego w Cannes to dla nas ogromne wyróżnienie, ale też oznaka tego, że jesteśmy gotowi by prezentować się jako marka całemu światu” – mówi Rafał Chrapkowicz, współwłaściciel Pako Lorente.
Pako Lorente to dynamicznie rozwijająca się marka mody męskiej obecna od 18 lat na polskim rynku. Posiada sieć salonów w galeriach handlowych w całej Polsce, równolegle buduje także sieć w krajach nadbałtyckich. Warto podkreślić, że to właśnie Pako Lorente reprezentuje polską modę męską poza granicami kraju i jako jedyna marka z rodzimego rynku rozwija się międzynarodowo. Marka angażuje się w wiele niestandardowych projektów.Rozwija się w sposób niezwykle dynamiczny i atrakcyjny, budząc często zainteresowanie i podziw wśród menedżerów branży retail, fashion i nie tylko.
Materiał promocyjny Pako Lorente