Reklama

W konkursie głównym w najważniejszej kategorii - najlepszy film – o Złotą Palmę 77. Festiwalu Filmowego w Cannes walczyły w tym roku 22 produkcje z całego świata. Objawieniem Cannes 2024 okrzyknięto film Magnusa von Horna „Dziewczyna z igłą”.

Reklama

Na czerwonym dywanie pojawiło się wielu gwiazdorów i ważnych osobistości, którzy postanowili zaprezentować się w garniturach i smokingach marki Pako Lorente. Wśród nich znalazł się Manuel Guillot, francuski aktor, który zagrał w filmie „Le Deuxieme Acte” otwierającym tegoroczny 77. Festiwal Filmowy w Cannes. Manuel wybrał z najnowszej kolekcji klasyczny czarny smoking, białą koszulę i muszkę.

2X6FAGM May 14, 2024, Cannes, France: CANNES, FRANCE - MAY 14: (L-R) Louis Garrel, Producer Hugo Selignac, Vincent Lindon, LA©a Seydoux, Manuel Guillot, guest, Director Quentin Dupieux, guest and RaphaA«l Quenard attend ''Le Deuxie'me Acte'' (''The Second Act'') Screening & opening ceremony red carpet at the 77th annual Cannes Film Festival at Palais des Festivals on May 14, 2024 in Cannes, France (Credit Image: © Frederick Injimbert/ZUMA Press Wire) EDITORIAL USAGE ONLY! Not for Commercial USAGE!
Manuel Guillot (pierwszy z lewej) i obsada filmu "Le Deuxieme Acte", Fot. Mat. prasowe

W pełnych stylizacjach od Pako Lorente prezentowali się też australijscy aktorzy Austen Wilmot, Talon Hopper i James Bingham, którzy prezentowali film „The Surffer” z Nicolasem Cagem w roli głównej, Miathias Chelebourg – reżyser, producent i juror 77. Festiwalu Filmowego w Cannes, Mani Nordine – agent gwiazd m.in. Paris Hilton, Rihany czy Pharrella Williamsa oraz Stephane Cealis francuski inwestor i filantrop.

W stylizacjach Pako Lorente Austen Wilmot, Talon Hopper, James Bingham. Obsada filmu _The Surffer_ z Nicolasem Cagem w roli głównej, Fot. mat. prasowe
W stylizacjach Pako Lorente Austen Wilmot, Talon Hopper, James Bingham. Obsada filmu _The Surffer_ z Nicolasem Cagem w roli głównej, Fot. mat. prasowe
Stephane Cealis, Fot. mat. prasowe
Stephane Cealis, Fot. mat. prasowe
Stephane Cealis, Fot. mat. prasowe
Stephane Cealis, Fot. mat. prasowe
Winnie Harlow i Stephane Cealis, Fot. mat. prasowe
Winnie Harlow i Stephane Cealis, Fot. mat. prasowe

Największy zachwyt na czerwonym dywanie zrobiła prezentacja looku od Pako Lorente w wykonaniu influencera Zeusa, który przyszedł na spotkanie z fotoreporterami jakby wkraczał na paryski wybieg.

„Wybór Pako Lorente przez tak znamienitych twórców i gości 77. Festiwalu Filmowego w Cannes to dla nas ogromne wyróżnienie, ale też oznaka tego, że jesteśmy gotowi by prezentować się jako marka całemu światu” – mówi Rafał Chrapkowicz, współwłaściciel Pako Lorente.

Pako Lorente to dynamicznie rozwijająca się marka mody męskiej obecna od 18 lat na polskim rynku. Posiada sieć salonów w galeriach handlowych w całej Polsce, równolegle buduje także sieć w krajach nadbałtyckich. Warto podkreślić, że to właśnie Pako Lorente reprezentuje polską modę męską poza granicami kraju i jako jedyna marka z rodzimego rynku rozwija się międzynarodowo. Marka angażuje się w wiele niestandardowych projektów.Rozwija się w sposób niezwykle dynamiczny i atrakcyjny, budząc często zainteresowanie i podziw wśród menedżerów branży retail, fashion i nie tylko.

Stylizacja Pako Lorente, Mat. prasowe
Stylizacja Pako Lorente, Mat. prasowe
Reklama

Materiał promocyjny Pako Lorente

Reklama
Reklama
Reklama