W sobotę zakończyła się czwarta edycja programu "X-Factor" emitowanego przez TVN. Po raz pierwszy w historii polskiej edycji, w jury zasiadły cztery osoby - do Tatiany Okupnik, Czesława Mozila i Kuby Wojewódzkiego dołączyła uwielbiana przez fanów Ewa Farna. Młoda gwiazda świetnie odnalazła się za stołem jurorskim, a jej zachowanie i często nietrafione kreacje były jednymi z najczęściej komentowanych tematów dotyczących produkcji. Ewie udało się doprowadzić do finału jedną z dziewczyn ze swojej drużyny - Martę Bijan, która zajęła drugie miejsce, przegrywając z Artemem Furmanem. Przypomnijmy: Faworytka Wojewódzkiego przegrała. Jaka była jej reakcja?

Reklama

Niestety, zarówno Ewa Farna, zmiana formuły dająca szansę zespołom grającym własną muzykę jak i światowe gwiazdy, które pojawiły się w finale, nie uchroniły produkcji przed słabszymi wynikami w porównaniu z poprzednią edycją. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że ostatnią edycję oglądało średnio 2,18 mln widzów, czyli o około 790 tysięcy mniej niż trzecią odsłonę show. Ta mogła pochwalić się wynikami na poziomie 2,97 miliona widzów.

Jeśli chodzi o wpływy z reklam, w tej edycji wyniosły 34,97 mln złotych, czyli o 26,8 mln mniej niż przed rokiem. Nie zmieniło to jednak faktu, że TVN był w sobotę wieczorem drugim, najczęściej wybieranym kanałem w Polsce, a w najcenniejszej dla reklamodawców grupie wiekowej 16-49 zajmował pozycję lidera. Jednocześnie TVN pozostał liderem w maju wśród najczęściej wybieranych kanałów w Polsce.

Czekacie na piątą edycję?

Zobacz: Największe stacje szykują ofertę na jesień. Kto pożegna się z pracą?

Zobacz także

Reklama

Wielki finał "X-Factor":

Reklama
Reklama
Reklama