Oglądalność programu Krupy i Drzyzgi
TV-Show

Są wyniki oglądalności nowych programów Krupy i Drzyzgi w TVN... Złe wiadomości dla jednej z nich!

Są wyniki oglądalności nowych programów Krupy i Drzyzgi w TVN... Złe wiadomości dla jednej z nich!

Są wyniki oglądalności programów "Misja Pies" Joanny Krupy oraz "36.6" Ewy Drzyzgi! Czy nowe show dwóch gwiazd TVN okazały się sukcesem? Nie do końca... Nie mamy dobrych informacji zwłaszcza dla Joanny Krupy.

 

Zobacz: Joanna Krupa na okładce "Party"! PIERWSZY RAZ tak szczerze mówi o rozwodzie z mężem!

Co za wpadka! Ewa Drzyzga opowiedziała nam, co stało się podczas naprawdę ważnej rozmowy

Porażka programu "Misja Pies" Joanny Krupy

Jak podają wirtualnemedia.pl, program w soboty o 16:25, gromadził średnio 460 tys. widzów. Pierwszy odcinek zgromadził najwięcej - 568 tys. widzów. W czasie emisji „Misja Pies” zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 2,64 mln złotych. 

Zobacz: A jednak rozwód! Joanna Krupa opowiada w "Party" o rozstaniu z mężem: "Mój świat legł w gruzach"

Jak wypadł "36,6" z Ewą Drzyzgą? Znacznie lepiej. Program gromadził średnio 825 tys. widzów. TVN w czasie emisji show (w soboty o 18.) zajął trzecie miejsce w paśmie. Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 22 kwietnia (ponad 998 tys). Wpływy z reklam wyniosły 4,46 mln zł.

 

Nie ma informacji o tym, czy programy będą kontynuowane.

Zobacz także: „Romek oświadczył, że chce rozwodu’’. Joanna Krupa po raz pierwszy zdradza przyczyny rozstania z mężem!

Joanna Krupa nie ma dobrej passy...

Joanna Krupa
East News

Medyczne show Ewy Drzyzgi oglądało średnio 825 tys. widzów. 

Ewa Drzyzga na prezentacji wiosennej ramówki TVN
East News

TV-Show
"Kocham Cię, Polsko!" miało być hitem TVP, a jak jest naprawdę? Znamy wyniki oglądalności 10. sezonu
"Kocham Cię, Polsko!" miało być hitem TVP, a jak jest naprawdę? Znamy wyniki oglądalności 10. sezonu

Program "Kocham Cię, Polsko!" był prawdziwym hitem wiosennej ramówki TVP2! Okazuje się, że dziesiąty sezon show oglądało średnio 1,96 mln widzów, dzięki czemu telewizyjna Dwójka była na pozycji lidera na rynku telewizyjnym. Według informacji portalu wirtualnemedia.pl wpływy z reklam pokazywanych w czasie nadawania programu wyniosły 5,17 mln złotych!   "Kocham Cię, Polsko!" hitem TVP Program z udziałem Barbary Kurdej-Szatan, Tomaszem Kammelem i Antkiem Królikowskim oglądało średnio 1,96 mln widzów. I chociaż porównując z dziewiątym sezonem show straciło 130 tysięcy widzów, to i tak, w czasie emisji "Kocham Cię, Polsko!" TVP2 znajdowała się na pierwszym miejscu wśród największych stacji telewizyjnych. Najwięcej osób obejrzało drugi odcinek programu- program wybrało wówczas 2,23 mln osób. Ostatni sezon programu „Kocham Cię Polsko” pod względem oglądalności wypadł bardzo dobrze na tle konkurencji, średnio gromadził przed telewizorami 1,96 mln widzów. Na zainteresowanie nim mogło mieć wpływ to, że był jedynym formatem typu „show” emitowanym w okresie marzec-maj w sobotnie wieczory. W swoim paśmie z powodzeniem konkurował przede wszystkim z nadawanym przez TVP1 serialem „Komisarz Alex”. Polsat oraz TVN w analogicznym czasie emitował znane „hollywoodzkie” produkcje, taki jak np. Gwiezdne Wojny, Epoka Lodowcowa. Na obu stacjach filmy gromadziły średnio ok. 1,4 mln widzów- przyznał Maciej Rzeżuchowski z agencji Codemedia w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl  Oglądaliście 10. sezon "Kocham Cię, Polsko!"?   Zobacz także:  SZOKUJĄCE WYZNANIE BARBARY KURDEJ-SZATAN. PRZEZ CHOROBĘ NIE MOŻE MIEĆ DRUGIEGO DZIECKA!   Program "Kocham Cię, Polsko!" oglądało średnio 1,96 mln widzów. 10. sezon show był hitem wiosennej ramówki TVP2.

"Ojciec Mateusz" zniknie z TVP?
East News
Seriale
"Ojciec Mateusz" wciąż jest hitem TVP? Znamy wyniki oglądalności serialu!
"Ojciec Mateusz" wciąż jest hitem TVP? Znamy wyniki oglądalności serialu!

Serial "Ojciec Mateusz" oglądało średnio 3,44 mln widzów! Okazuje się, że 17. sezon produkcji był prawdziwym hitem wiosennej ramówki Telewizji Publicznej. Portal Wirtualnemedia.pl informuje, że w czasie nadawania serialu, TVP1 była liderem na rynku telewizyjnym. Na drugim miejscu znalazła się stacja TVN, która emitowała wówczas serial "Na Wspólnej" i program "Milionerzy". Serial "Ojciec Mateusz" stracił widzów? Niestety, okazuje się, że w porównaniu do 15. sezonu pokazywanego wiosną 2016 roku, serial stracił aż 620 tysięcy widzów. 17. seria "Ojca Mateusza" była pokazywana od 2 marca do 1 czerwca br. Największym zainteresowaniem cieszył się pierwszy odcinek serialu. TVP1 zgromadziła wówczas 4,10 mln widzów. Wpływy z reklam pokazywanych w czasie emisji "Ojca Mateusza" wyniosły 8,21 mln złotych.  Wy również oglądaliście serial "Ojciec Mateusz" z Arturem Żmijewskim w roli głównej? Zobacz także:  "Wolę nakrzyczeć na kwiatki w ogródku niż na ludzi obok mnie". Artur Żmijewski o złości, imigrantach i śmierci "Ojciec Mateusz" gromadził średnio 3,44 mln widzów.  Serial wciąż jest hitem TVP1.

Kuba Wojewódzki pokazał zdjęcie hejtera
Instagram
TV-Show
Kuba Wojewódzki stracił widzów?! Znamy wyniki oglądalności jego show!
Kuba Wojewódzki stracił widzów?! Znamy wyniki oglądalności jego show!

Program Kuby Wojewódzkiego wciąż jest hitem TVN! Okazuje się, że 22. serię show oglądało średnio 1,04 mln widzów. Według informacji portalu Wirtualnemedia.pl, taki wynik zagwarantował stacji pozycję lidera na rynku telewizyjnym podczas nadawania "Kuby Wojewódzkiego". I chociaż w porównaniu do analogicznego okresu w 2016 roku program kontrowersyjnego dziennikarza stracił aż 240 tysięcy widzów, to stacja TVN wciąż wygrywa ze swoimi największymi konkurentami. Wpływy z reklam pokazywanych w czasie emisji show wyniosły 12,89 mln złotych. Który odcinek programu przyciągnął największą widownię? Największą widownię zgromadził ostatni odcinek programu Kuby Wojewódzkiego, w którym wystąpiły aż trzy gwiazdy. W finale 22. sezonu pojawili się Monika Brodka, Piotr Rogucki i Tomek Organek. Odcinek obejrzało wówczas 1,26 mln widzów. Co ciekawe, emisja ostatniego odcinka została przesunięta i fani mogli obejrzeć go godzinę wcześniej niż zazwyczaj.  Kolejną serię programu Kuby Wojewódzkiego będziemy mogli zobaczyć już po wakacjach.   Zobacz także:  Takich słów z ust Renaty Kaczoruk o Kubie Wojewódzkim nikt się nie spodziewał: „Nie znoszę tego”   Program Kuby Wojewódzkiego hitem wiosennej ramówki TVN.   Show oglądało średnio 1,04 mln widzów.

Nasze akcje
Zmysłowy i uwodzicielski czy delikatny i czarujący – jaki jest twój zapach?
Newsy

Ponadczasowy czy zaskakujący? Ten zapach ma jedno i drugie!

Partner
Weleda
Newsy

Kosmetyki, które łączą tradycję z nowoczesnością. Poznaj je!

Partner
Sprawdź, jak skutecznie „cofnąć zegar” i odmłodzić spojrzenie!

Spektakularny i jednocześnie naturalny wygląd? Sprawdź, jak odmłodzić spojrzenie!

Partner
Eva Longoria

Wymarzona sylwetka bez wyrzeczeń? To możliwe!

Partner

Nowa kolekcja Lilou zachęca do świętowania wspólnych chwil

Partner
Pomysł na prezent: perfumy Tom Tailor

Te perfumy symbolizują drogocenne chwile szczęścia i spokoju

Partner

Niebanalna i ponadczasowa biżuteria Pandora zachwyca blaskiem

Partner

Uwielbiasz taniec? Rozwijaj swoje umiejętności i dziel się nimi ze światem!

Partner