Party Stories
Rolnik szuka żony - Rafał i Justyna na planie finałowego odcinka
Facebook
TV-Show

"Rolnik szuka żony 2" pobił rekord oglądalności! Musi być trzecia edycja!

"Rolnik szuka żony" bije rekordy oglądalności. Właśnie zakończyła się 2. edycja show w TVP1. Jak dużo widzów oglądało program? Jak podają wirtualnemedia.pl, przyciągnął przed telewizory średnio 4,22 mln osób. To o 600 tysięcy więcej osób niż w przypadku pierwszej edycji. Do tego program pokonał wszystkie inne show rozrywkowe emitowane w tym czasie.

"Rolnik szuka żony" był liderem rynku pokonując show Polsatu "Tylko muzyka" (drugie miejsce) i show rozrywkowe w TVN „Aplauz, aplauz!”, „MasterChef”.

Zyski z reklam emitowanych przed i po "Rolniku..." wyniosły 10,81 mln zł. TVP już ogłosiło, że powstanie trzecia edycja programu i Marta Manowska zachęcała rolników i rolniczki do zgłaszania się do nich. Emisja 3. edycji za rok w TVP.

Przypominamy, że aż trzy związki powstały w 2. edycji programu. Ania związała się z Grześkiem, Robert z Agnieszką, a Rafał z Justyną. Nie udało się Ani i Mariuszowi, którzy rozstali się w niemiłej atmosferze oraz Lilianie i Eugeniuszowi, którzy nie spotkali się już na żadną randkę po zakończeniu programu.

 

Grzegorz z "Rolnik szuka żony" i Ania

Grzegorz z
Eastnews

 

Rolnik szuka żony - Eugeniusz i Liliana na planie show

Rolnik szuka żony - Eugeniusz rozmawia z Lilianą na planie finałowego odcinka
Facebook

 

Pary z Rolnik szuka żony 2

Pary z Rolnik szuka żony 2
Facebook

Komentarze
Zapraszamy do dyskusji
Czekamy na Twoją opinię w tym temacie. Dołącz do dyskusji!
Wyniki oglądalności 3.edycji programu "Rolnik szuka żony"
Facebook
Newsy
Pierwsza i druga edycja były hitami. Czy trzecia odsłona "Rolnika szuka żony" też przyciąga miliony?
3. edycja to też hit?

"Rolnik szuka żony" miażdży konkurencję! Wyniki oglądalności pokazują, że trzeci sezon programu ogląda średnio 4,16 mln osób, dzięki czemu TVP1 jest liderem na rynku telewizyjnym w czasie emisji show. Według doniesień portalu wirtualnemedia.pl, program o rolnikach poszukujących swojej miłości w porównaniu do drugiej edycji zyskał aż 260 tysięcy widzów. Poprzednią, drugą edycję oglądało średnio 3,90 mln widzów. Okazuje się, że do tej pory największym zainteresowaniem cieszył się czwarty odcinek najnowszej edycji "Rolnik szuka żony".  Program obejrzało wówczas 4,56 mln osób! TVP1 w czasie emisji "Rolnik szuka żony" jest zdecydowanym liderem na rynku telewizyjnym. Na drugim miejscu ze znacznie gorszym wynikiem znajduje się Polsat, któremu udaje się przyciągnąć średnio 1,6 mln widzów. Trzecie miejsce należy do stacji TVN, którą wybiera 1,4 mln osób. Patrząc na wyniki jakie na rynku telewizyjnym osiąga program "Rolnik szuka żony" nie dziwi fakt, że Telewizja Publiczna zdecydowała już, że powstanie 4. edycja show.   Zobacz także: Gdzie znaleźć dziewczynę: 5 miejsc, gdzie spotkasz „tą jedyną”   Rolnik szuka żony hitem TVP. Show prowadzone przez Martę Manowską ogląda średnio 4,16 mln widzów.

Marta Manowska na planie "Rolnik szuka żony 6"
AKPA
Newsy
"Rolnik szuka żony 6" hitem jesiennej ramówki TVP! Nie uwierzycie, ile osób oglądało show
Ile osób oglądało szóstą edycję "Rolnik szuka żony"? Okazuje się, że program o poszukujących miłości rolnikach był prawdziwym hitem jesiennej ramówki TVP!

Ile osób oglądało szóstą edycję "Rolnik szuka żony"? Okazuje się, że program o poszukujących miłości rolnikach był prawdziwym hitem jesiennej ramówki TVP! W minioną niedzielę, 1 grudnia, Telewizyjna Jedynka wyemitowała ostatni, finałowy odcinek show. Jak już wiemy, "Rolnik" połączył w pary Annę i Jakuba oraz Ilonę i Adriana. O tym, jak teraz wygląda ich życie, dowiemy się już w nadchodzące święta Bożego Narodzenia. Stacja pokaże wówczas specjalny odcinek, w którym pojawią się nie tylko Ania i Jakub, Ilona i Adrian, ale również Seweryn, Sławomir oraz Małgosia i Paweł z czwartej edycji show.  Zanim jednak zobaczymy świąteczną odsłonę "Rolnika" sprawdźmy, ile osób oglądało szóstą edycję programu!  "Rolnik szuka żony" hitem TVP Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, szóstą edycję programu "Rolnik szuka żony", który był emitowany od 8 września do 1 grudnia, oglądało średnio... 3,53 mln widzów! Okazuje się, że Telewizyjna Jedynka w czasie nadawania show prowadzonego przez Martę Manowską była na pierwszym miejscu na rynku telewizyjnym. Według doniesień portalu najwięcej osób obejrzało ostatni, finałowy odcinek "Rolnika". W minioną niedzielę program obejrzało aż 4,23 mln widzów! Co więcej, wpływy z reklam emitowanych wokół "Rolnika" wyniosły 17,22 mln złotych. Wy również oglądaliście szóstą edycję programu "Rolnik szuka żony"? Którego rolnika z ostatniej odsłony show polubiliście najbardziej? Głosujcie w naszej sondzie! Przypominamy, że już kilka tygodni temu władze TVP zapowiedziały kolejną edycję programu "Rolnik szuka żony"!  Zobacz także:   Ania z "Rolnik szuka żony" w kopertowej bluzce i...

Marta Manowska z uczestnikami 7. edycji "Rolnik szuka żony"
Facebook Rolnik szuka żony TVP
Newsy
"Rolnik szuka żony 7": Program wciąż jest hitem TVP? Wyniki oglądalności są jednoznaczne! 

Ile osób ogląda siódmą edycję "Rolnik szuka żony"? Czy program prowadzony przez Martę Manowską jest hitem czy klapą jesiennej ramówki Telewizyjnej Jedynki? Wyniki oglądalności show są jednocznaczne! Nie uwierzycie, ile osób ogląda nowe odcinki programu!  "Rolnik szuka żony" hitem TVP! Siódma edycja "Rolnik szuka żony" ruszyła w niedzielę 13 września. Od tamtej chwili Telewizyjna Jedynka wyemitowała trzy odcinki programu, w którym wielkiej miłości szukają Magdalena, Maciej, Paweł, Józef oraz Dawid. Widzieliśmy już ile listów otrzymali rolnicy i rolniczka a także ich pierwsze randki z wybranymi kandydatkami i kandydatami. W ostatniej odsłonie show rolnicy musieli zdecydować kogo zaproszą do swoich domów. Program jak zwykle wywołał ogromne emocje wśród fanów, ale ile tak właściwie osób ogkląda najnowszą odsłonę "Rolnika"? Teraz wszystko stało się jasne!  Jak informuje portal wirtualnemedia.pl pierwsze trzy odcinki siódmej edycji "Rolnik szuka żony" oglądało średnio 3,37 milionów widzów! Telewizyjna Jedynka w czasie nadawania programu była zdecydowanym liderem na rynku telewizyjnym- drugie miejsce należało do Polsatu, trzecie do TVN a na czwartej pozycji znalazła się Telewizyjna Dwójka. Co ciekawe, popularnośc programu "Rolnik szuka żony" rośnie z każdym odcinkiem!  Program notuje wzrost oglądalności z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 3,12 mln osób, drugi - 3,43 mln, a trzeci - 3,57 mln- informuje portal wirtualnemedia.pl. Wy również oglądacie najnowszą edycję "Rolnik szuka żony"? Podoba się Wam siódma odsłona hitu TVP? Zobacz także:  Macie faworyta w "Rolnik szuka żony"? Głosujcie na ulubionego rolnika...

Nasze akcje
maseczki-orientana
Fleszstyle

Maseczki stworzone przez naturę – 99% naturalnych składników i 100% skuteczność! 

Partner
kosmetyki-alkemie
Fleszstyle

Alkmie - polska marka, która tworzy kosmetyczne dzieła sztuki!

Partner
Newsy

Natura i nauka łączą siły w walce ze zmarszczkami. Poznaj kosmetyki Botanical HiTech

Partner
jane-perkins
Newsy

Plastikowa REwolucja, czyli o sile REcyklingu!

Partner
anabelle-minerals
Fleszstyle

Doskonały makijaż w duchu eko i zero waste: odkryj mineralne kosmetyki Annabelle Minerals! 

Partner