Penelope Cruz w kampanii John Hardy Penelope Cruz w kampanii John Hardy Penelope Cruz w kampanii John Hardy Penelope Cruz w kampanii John Hardy
Penelope Cruz w kampanii John Hardy
ONS
1/4
Penelope Cruz w kampanii John Hardy
ONS

 

Zjawiskowa Penelope Cruz wzięła udział w sesji zdjęciowej dla marki John Hardy. Piękna, 44-letnia aktorka jest ambasadorką tej wyjątkowej marki biżuteryjnej. Dlaczego wyjątkowej? Niektóre akcesoria są bowiem ręcznie robione na Bali wedle tradycyjnych sposobów. Zdjęcia ukazały się w magazynie Harpers Bazaar! Zobaczcie, co o współpracy z marką mówi hiszpańska gwiazda. 

 

Zobacz: Seksowne metaliczne sandałki! Niezastąpione na walentynkowej randce! SHOPPING

 

2/4
Penelope Cruz w kampanii John Hardy
ONS

 

Penelope Cruz to jedna z najcenniejszych i najpopularniejszych gwiazd na świecie. Nic dziwnego, że światowe marki ostro walczą o gwiazdę. Dlaczego Penelope zdecydowała się na współpracę z John Hardy?


Ważne jest, aby każdy projekt, który wykonuję, był zgodny z moimi wartościami. To bardzo naturalne, pracować z marką taką jak John Hardy. Wszystkie ich dzieła są ręcznie robione na Bali przy użyciu technik przekazywanych od pokoleń i są wytwarzane z odzyskanego złota i srebra, a także z etycznych źródeł. Uwielbiam także to, że są mistrzami kobiet rzemieślników i przedsiębiorców. Nawet ich motyw klasycznego łańcucha to wzór tradycyjnie tkany przez kobiety jako sposób na zapewnienie dobrobytu rodzinom – powiedziała gwiazda w wywiadzie. 

3/4
Penelope Cruz w kampanii John Hardy
ONS

 

Skoro to ręczna robota, ceny są bardzo wysokie! Bransoletki zaczynają się od 2400 zł wzwyż, zaś na naszyjnik można wydać tam nawet i 50 tysięcy złotych. Skusicie się? :)

 

Zobacz: Olśniewająca suknia, a może seksowna mini? W której premierowej stylizacji Penelope Cruz wygląda najlepiej? SONDA

 

4/4
Penelope Cruz w kampanii John Hardy
ONS

 

Musimy przyznać, że Penelope z roku na rok wygląda coraz młodziej! 

 

Więcej na temat Penelope Cruz