KENZO WORLD POWER Kenzo World Power Kenzo World Power Kenzo World Power Kenzo World Power
Kenzo World Power
Mat. prasowe

Dom mody Kenzo stawia na młodych! Od lat wierny odważnym, nowatorskim projektom, tym razem proponuje perfumy, w których nie ma ani jednej nuty kwiatowej. A ich kampania może poruszyć niejedną nobliwą damę! Poznaj nowy zapach Kenzo World Power.

Kenzo World Power: perfumy dla milenialsów

Kenzo World Power to nowatorski, nieoczywisty zapach i… równie zaskakujący koncept. W kampanii reklamowej, zamiast posągowo pięknych modelek w wieczorowych sukniach, widzimy zwykłą dziewczynę w szalonych, hipsterskich ciuchach, która na dodatek odważnie robi głupie miny. Ten zapach mówi: nie bierz siebie zbyt serio! Czym pachnie nowa kobieta wyzwolona?

1/5
KENZO WORLD POWER
Mat. prasowe

Kenzo World Power gra na kontrastujących akordach. W  centrum kompozycji są dwie najważniejsze nuty: sól i fasola tonka. Sól nadaje zapachowi orzeźwiającą świeżość, a fasola tonka dodaje mu głębi i orientalnego charakteru. Co więcej, fasola tonka jest fair trade!

Absolut z wenezuelskiej fasoli tonka w Kenzo World Power to surowy składnik pozyskany w zrównoważony sposób. Jestem bardzo wrażliwy na kwestie wykorzystywania tego rodzaju składników, bo dzięki temu można wspierać okalne społeczności i współpracować z nimi na zasadach fair trade - mówi twórca zapachu Jerome Di Marino.

2/5
Kenzo World Power
Mat. prasowe

Kenzo World Power jest niezwykle oryginalny także dlatego, że… nie zawiera ani jednej nuty kwiatowej!

To zapach bez kwiatów. Nowy pomysł na kobiecości... Zupełnie nowa koncepcja perfum. Chciałem, żeby ten zapach odzwierciedlał wartości pokolenia milenialsów. Optymistyczny, pluralistyczny, autentyczny: bez filtra! - mówi Jerome Di Marino.

 

3/5
Kenzo World Power
Mat. prasowe

Niezwykły jest także oryginalny flakon zapachu: srebrne opakowanie z lustrzanymi refleksami, przezroczysta zakrętka, pozytywne i żywe kolory, a wśród nich żółty, wiodący kolor letniej kolekcji mody Kenzo.

4/5
Kenzo World Power
Mat. prasowe

Kenzo World ma byś manifestem nonkonformizmu, swobody ekspresji, różnorodności i kreatywności. Stworzono go dla kobiet, które nie boją się mówić wprost, co myślą i żyć po swojemu.

5/5
Kenzo World Power
Mat. prasowe

Woda perfumowana Kenzo Worls Power jest dostępna w dwóch pojemnościach. 30 ml kosztuje 268 zł, a 50 ml - 378 zł.

Więcej na temat perfumy Kenzo