

Kampania najnowszej kolekcji Gucci to niezwykłe zdjęcia inspirowane obrazami flamandzkich mistrzów renesansowego malarstwa i… biżuteria, w której się zakochasz.
Dom mody Gucci zawsze zachwyca kampaniami reklamowymi, ale tym razem przeszedł sam siebie. Kampania najnowszej kolekcji biżuterii, Le Marché des Merveilles, to zdjęcia inspirowane flamandzkim malarstwem renesansowym i jego niezwykłymi portretami.
ZOBACZ TEŻ: Calvin Klein stworzył zapach-hołd dla kobiet świata. Sprawdź, czy dla ciebie też
Autorką zdjęć jest specjalizująca się w portretach fotografka Julia Hetta. Operując światłem, wykorzystała ona techniki malarskie dawnych mistrzów, które w niezwykły sposób wydobywają kolory i fakturę przedstawianych obiektów. Ciemne światło przenika ramę obrazu i sączy się z jego środka, dzięki temu bransoletki, pierścionki i kolczyki wydają się lśnić jeszcze mocniej. Nie możemy oderwać od tych zdjęć wzroku!
Zachwyca nie tylko kampania, ale i biżuteria. Nieco mniej podobają nam się jej ceny… niektóre rzeczy kosztują nawet ponad 20 tys. zł! Wszystkie zdjęcia i biżuterię wraz z cenami zobaczysz w naszej galerii.
ZOBACZ TEŻ: Te perfumy to pochwała sztuki rzemiosła. Dowiedz się, dlaczego

Kolczyki, 2250 euro

Kolczyki, 2250 euro

Naszyjnik, 1400 euro
Bransoletka, 1290 euro

Naszyjniki, od 1590 do 2200 euro

Naszyjnik, 2450 euro

Kolczyki, 5300 euro
Bransoletka, 2250 euro
Najlepsze Promocje i Wyprzedaże
WOJAS
Wyprzedaż czółenek! Teraz do 55% taniej!
RENEE
Najmodniejsze kurtki i płaszcze objęte super promocją!
BORN2BE
Ogromny wybór najmodniejszych biustonoszy!
LADY MAKEUP
Przenośny stolik do makijażu w formie walizki!