Kolekcja biżuterii Gucci Le Marché des Merveilles
1/7
Kolekcja biżuterii Gucci Le Marché des Merveilles
ONS.pl

 

Kampania najnowszej kolekcji Gucci to niezwykłe zdjęcia inspirowane obrazami flamandzkich mistrzów renesansowego malarstwa i… biżuteria, w której się zakochasz.

Dom mody Gucci zawsze zachwyca kampaniami reklamowymi, ale tym razem przeszedł sam siebie. Kampania najnowszej kolekcji biżuterii, Le Marché des Merveilles, to zdjęcia inspirowane flamandzkim malarstwem renesansowym i jego niezwykłymi portretami.

ZOBACZ TEŻ: Calvin Klein stworzył zapach-hołd dla kobiet świata. Sprawdź, czy dla ciebie też

 

 

Autorką zdjęć jest specjalizująca się w portretach fotografka Julia Hetta. Operując światłem, wykorzystała ona techniki malarskie dawnych mistrzów, które w niezwykły sposób wydobywają kolory i fakturę przedstawianych obiektów. Ciemne światło przenika ramę obrazu i sączy się z jego środka, dzięki temu bransoletki, pierścionki i kolczyki wydają się lśnić jeszcze mocniej. Nie możemy oderwać od tych zdjęć wzroku!

Zachwyca nie tylko kampania, ale i biżuteria. Nieco mniej podobają nam się jej ceny… niektóre rzeczy kosztują nawet ponad 20 tys. zł!  Wszystkie zdjęcia i biżuterię wraz z cenami zobaczysz w naszej galerii.

ZOBACZ TEŻ: Te perfumy to pochwała sztuki rzemiosła. Dowiedz się, dlaczego

2/7

 

Kolczyki, 2250 euro

3/7

 

Kolczyki, 2250 euro

4/7

 

Naszyjnik, 1400 euro

Bransoletka, 1290 euro

5/7

 

Naszyjniki, od 1590 do 2200 euro

 

6/7

 

Naszyjnik, 2450 euro

7/7

 

Kolczyki, 5300 euro

Bransoletka, 2250 euro

Więcej na temat biżuteria kampania Gucci