
Krem, który ratuje oceany? Właśnie tak! Co roku z okazji Światowego Dnia Oceanów marka La Mer wypuszcza limitowaną edycję kremu Blue Heart Crème de la Mer - luksusową, charytatywną i… bardzo drogą! Zobacz, jak wygląda tegoroczna edycja.
Blue Heart Crème de la Mer
Marka La Mer jest związana z morzem od swojego powstania - w końcu jej kosmetyki bazują na morskich algach. Od ponad 10 lat firma działa też na rzecz zachowania mórz dla przyszłych pokoleń. Co zrobi w tym roku?
Przede wszystkim Instagram!
Marka idzie z duchem czasów i zbiera pieniądze dla mórz także w Internecie. Za każdy post wykorzystujący dwa tagi: #LaMerBlueHeart i #LaMerDonation opublikowany w maju i czerwcu przekaże 25 dolarów (łączny budżet akcji to 650000 dolarów!) fundacji La Mer Blue Heart Oceans, która wspiera projekty ochrony oceanów na całym świecie.
Plus krem
To oczywiście nie wszystko. Jak co roku oceany wspiera także limitowana edycja Blue Heart Crème de la Mer. Dochód z jego sprzedaży wesprze morską fundację marki (niezależnie od akcji w Internecie). W tym roku słoik ozdobiony został połyskującym motywem wodorostów morskich i koralowców. A w nim? Jak zawsze słynny, bazujący na algach odmładzający kompleks Miracle Broth. Wszystkie wodorosty użyte do jego produkcji zbierane są ręcznie u wybrzeży wyspy Vancouver!
Krem Blue Heart Crème de la Mer (100 ml) kosztuje 1880 zł.