Party Stories
Krystian Ferretti z "Hotel Paradise 3"
Luiza "Hotel Paradise 3"
Małgorzata Rozenek w białym garniturze
Burberry spaliło niesprzedane ubrania
East News
Strefa luksusu

Burberry spaliło ubrania warte 135 milionów złotych. Powód? Oburzający!

 

Luksusowa brytyjska marka Burberry w minionym roku zniszczyła ubrania, akcesoria oraz kosmetyki warte 135 milionów złotych. Powód? Ochrona przed podróbkami.

 

Słynny angielski brand spalił swoje wyroby o łącznej wartości 138 684 400 złotych. Aż 50 milionów z tej kwoty stanowią produkty kosmetyczne, w tym makijaż, pielęgnacja i perfumy. Informacje ujrzały światło dzienne dzięki dorocznemu raportowi finansowemu marki, udostępnionym na stronie brandu dla inwestorów.

 

Więcej: Christopher Bailey żegna się z Burberry – oto wszystko co musicie wiedzieć o jego ostatniej kolekcji

 

 

Klara Lewandowska w sukience Burberry
Instagram

 

Jako pierwszy wiadomość podał The Times. Brytyjski dziennik tłumaczył, że niszczenie niesprzedanego asortymentu jest przyjętą praktyką luksusowych domów mody. W ten sposób nie trafią one na „czarny rynek" w znacznie obniżonych cenach i nie zakupi ich „niewłaściwa klientela", pisał Times.

 

Ponadto, zabieg Burberry ma na celu przeciwdziałanie podrabianiu luksusowych wyrobów brytyjskiego brandu. Według artykułu w Timesie, akcjonariusze Burberry byli niezadowoleni z ogromnej ilości zniszczonych produktów. Zamiast tego, mieli oni zasugerować przekazanie niesprzedanego asortymentu w ręce prywatnych inwestorów.

 

Więcej: O płaszczu Ani Lewandowskiej mówią wszyscy. Musiałabyś na niego wydać nawet 3 swoje pensje!

 

Kinga Rusin w szaliku Burberry

 

Burberry odpowiedziało na zapytanie redakcji Timesa mówiąc, że problem marnowania produktów marka traktuje „bardzo poważnie", a dzięki wykwalifikowanym spalarniom, w procesie niszczenia wyrobów uzyskuje się energię.

 

Brand zaznaczył też, że zniszczenie kosmetyków jest jednorazowym incydentem związanym z licencją udzieloną przedsiębiorstwu kosmetycznemu Coty.

 

Więcej: Angielskie pejzaże i wielka moda! Burberry przedstawia swoją wiosenną kampanię!

 

Komentarze
Zapraszamy do dyskusji
Czekamy na Twoją opinię w tym temacie. Dołącz do dyskusji!
Sklep Burberry
East News
Strefa luksusu
To, co dotąd robili, może szokować! Ale luksusowa marka Burberry mówi „dość”

  Ich charakterystyczną kratkę znają wszyscy, którzy choć trochę interesują się modą. Burberry , to od 1856 roku brytyjski wyznacznik elegancji i dobrego smaku. Dodajmy konserwatywnego smaku. Jednak czasy się zmieniają i to, co kilkadziesiąt lat temu było luksusem, dziś staje się symbolem złego gustu. Mowa o naturalnych futrach. Firma wydała właśnie oświadczenie, że ze skutkiem natychmiastowym rezygnuje z ich sprzedaży. Ale nie ten punkt w stanowisku Burrbery stał się największą sensacją...   Burberry przestanie palić swoje ubrania! Burberry poinformowało w oświadczeniu również, że od dziś przestaje palić swoje luksusowe ubrania! Dotychczasowa polityka zakładała bowiem, że niesprzedane produkty trzeba niszczyć, by nie zaniżały ceny.  Ta musi być, jak na luksusować markę przystało, wysoka. I tylko w ubiegłym roku marka zniszczyła swoje drogie ciuchy i perfumy o wartości przekraczającej 40 mln dolarów! W ciągu pięciu ostatnich lat kwota za zniszczone luksusowe towary przekracza 100 mln! Sumy zrobiły ogromne wrażenie tak na klientach, jak i brytyjskich politykach i wywołały falę protestów!   Więcej:  O płaszczu Ani Lewandowskiej mówią wszyscy. Musiałabyś na niego wydać nawet 3 swoje pensje!   Pod ich presją firma postanowiła zmienić sposób postępowania: Nową metodą na wykorzystanie niesprzedanych wyrobów ma być ich recykling. Będą one zarówno przerabiane na nowe produkty, jak i używane jako surowce wtórne - czytamy na gazeta.pl. Część ma być także przeznaczona na donacje. Same produkty mają zać być robione w krótszych seriach.     Zobacz też: Klara Lewandowska z rodzicami na weselu w sukience Burberry   Burberry to legenda świata mody. Markę wielbiły wielkie gwiazdy (poniżej płaszcz, który nosiła na sobie Audrey Hepburn.   Dziś ubrania,...

Shakira w teledysku „Clandestino"
YouTube
Fleszstyle
To spełnienie marzeń każdego projektanta! Shakira właśnie założyła kurtkę polskiej marki!

  Kiedy jesteś projektantem, a twoją markę zakłada Shakira – wiesz, że ci się udało. A kiedy jesteś projektantem, a twoją markę zakłada Shakira tuż po tym jak zrobiła to Christina Aguillera – pora otworzyć szampana.   Tak jest. Słynna latynoska piękność wystąpiła w swoim nowym klipie w kurtce projektu polskiej marki Epuzer. W udostępnionym w serwisie YouTube 27 lipca teledysku do utworu „Clandestino" możemy podziwiać Shakirę w obszytej frędzlami kurtce w graficzny, zygzakowaty wzór. Ramoneska zwie się Crater i możecie ją wciąż kupić w sklepie internetowym polskiego brandu za 5320 zł.   Więcej:  Jak dobrze znasz NAJWIĘKSZE wakacyjne hity? Sprawdź się! QUIZ!     Więcej:  DRAMAT SHAKIRY! GWIAZDA TRACI WŁOSY Z POWODU POWAŻNEJ CHOROBY!   „Epuzer to marka dla kobiet nowoczesnych, ambitnych, ceniących niezależność i znających swoją wartość", pisze brand w oświadczeniu prasowym. „Pomysł zrodził się nagle i był wynikiem wielu przemyśleń dotyczących między innymi jakości strojów proponowanych przez domy mody z różnych stron świata". Etos marki pasuje jak ulał dla Shakiry, której twórczość można określić jako tygiel kultur latynoskich, afrykańskich i arabskich.      Ale Shakira to nie jedyna międzynarodowa gwiazda, która nosi projekty z metką „Made in Poland". W czerwcu tego roku w koszuli od Epuzer wystąpiła Christina Aguillera. Amerykańska wokalistka dała w niej koncert podczas imprezy w Los Angeles z okazji miesiąca równości LA Pride Music. A jeśli chodzi o polskie gwiazdy, w projektach marki mogliśmy podziwiać Nataszę Urbańską, Natalię Siwiec, Sandrę Kubicką, Malwinę Wendzikowską, Sarę Boruc czy Zosię Ślotałę.   Więcej:  A może by tak zamieszkać w willi Shakiry na plaży w Miami za 40 milionów?     #LApride...

Labellamafia/mmsport.pl
Newsy
Modowe perełki na sezon lato/jesień 2020. Oto 7 nowych marek, które musicie poznać

Postaw na oryginalność, albo zgiń! Te marki, które rozpędzają się na polskim rynku coraz szybciej, stawiają właśnie na tę zasadę. Nie chcą podążać bez namysłu za sieciówkami, a płyną zgodnie ze swoim własnym nurtem. Dziś chcielibyśmy przedstawić wam 7 marek, których być może jeszcze nie znacie, a warto się z nim polubić na dłużej. Zaczynamy zapoznanie? Zobacz także:  Trendy jesień-zima 2020. MMC zorganizowało pierwszy pokaz mody online w Polsce. Zobacz go premierowo na Party.pl 1. Minimalizm, ponadczasowe kroje, stonowane barwy... To charakterystyczne cechy projektów tworzonych przez NAGO. Marka nie zwalnia tempa i coraz mocniej zaznacza swoją obecność na polskim rynku mody zrównoważonej.   2. Marka ARKET to nasze prawdziwe odkrycie! Marka ARKET to nowa marka należąca do szwedzkiego koncernu. ARKET dołącza do Weekday i Monki jako najnowsza marka należąca do H&M Group, prezentująca swoje kolekcje na platformie Zalando. Spójrzcie tylko na kilka ich projektów! Jesteśmy totalnie zakochani!   3. KULIK to kolejna marka, w której się zakochaliśmy! Polska marka KULIK ma w swojej ofercie buty (cudowne drewniaki!), torebki i akcesoria. To polski brand pochodzący z Łodzi działający w rytmie slow fashion. W ofercie proponuje ręcznie wykonane skórzane torby oraz obuwie w postaci komfortowych i super stylowych drewniaków. Inspiracją do tworzenia projektów jest sztuka nowoczesna oraz architektura. Znak rozpoznawczy całego asortymentu to klasyczny minimalizm oraz unikatowe wzornictwo.   4. Son Trava - jeśli nie znacie tej marki, czas jak najszybciej to zmienić! Ze względu na pochodzenie Victorii, właścicielki Son Trava, idea marki nawiązuje do spędzania czasu na rosyjskiej daczy nad Morzem...

Nasze akcje
Jenny Fairy Midday Coctail
Newsy

Ten stylowy dodatek przeniesie cię w świat wakacji i słodkiego lenistwa!

Partner
piekna-kobieta-bella
Fleszstyle

Jak się czuć pewnie i wygodnie przez cały dzień? Stawiaj na jakość

Partner
huawei-6-band-opaska
Fleszstyle

Asystent i trener personalny w jednym?

Partner
Kolekcja-wiosna-lato-CCC-2021
Fleszstyle

Czy zdrowe i wygodne dziecięce buty nie mogą być modne?

Partner
Kolekcja-wiosna-lato-CCC-2021
Fleszstyle

O tych butach marzy twoje dziecko!

Partner
catering-tajm
Fleszstyle

Pyszne, zdrowe i niebanalne dania z dostawą pod twoje drzwi?

Partner