


Uwaga, uwaga, uwaga – mamy dla was ogłoszenie specjalne. Na swoim nowojorskim pokazie Raf Simons – nowy dyrektor kreatywny marki Calvin Klein – właśnie obwieścił, że nadciąga apokalipsa. I ponieważ kiedy świat zmierza ku końcowi najlepiej rozsiąść się wygodnie i obserwować co się dzieje – głównym elementem nowej kolekcji był... popcorn.
Więcej: New York Fashion Week – zobaczcie 7 najlepszych pokazów na wiosnę/lato 18
Zajrzyjcie do naszej galerii żeby zobaczyć 5 rzeczy, które musicie wiedzieć o końcu świata w wersji high-fashion.

Popcorn jest modny
Popcorn właśnie stał się trendem – na podłodze, jako zaproszenie na sam pokaz oraz jako... torebki. Cała sala, w której odbyła się nowa prezentacja amerykańskiej marki została pokryta grubą warstwą chrupiącej przekąski. Kiedy następnym razem pójdziecie na film, przynieście do domu wiadro popcornu, ponieważ najwyraźniej jest on bardzo szykowny.

Apokalipsa łączy ludzi
W post-apokaliptycznym świecie Rafa SImonsa zanikają podziały między klasami, rasami i grupami wiekowymi. Tak, od teraz możecie nosić arabską kominiarkę i wyglądać modnie.

Kreskówki są spoko
Spójrzcie tylko na swetry – na przykład te z Wilusiem E. Kojotem czy Strusiem Pędziwiatrem.

Kosmiczny kamuflaż
W przypadku niespodziewanej apokalipsy tudzież inwazji kosmitów, Raf ma dla nas techno kurtki oraz nakrycia głowy z folii aluminiowej.

205W39NYC
Tak oto brzmiała pełna nazwa pokazu – są to współrzędne geograficzne Nowego Jorku. Samą kolekcję chcą nosić wszyscy – w tym całe Hollywood od Nicole Kidman, Millie Bobby Brown, A$AP Rocky'ego czy Cindy Crawford aż po Karlie Kloss.


