Kobieta w za dużych spodniach
Pixabay/PublicDomainPictures/CC0 1.0 https://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/

Zestaw ćwiczeń na płaski brzuch i szczupłe uda

Kobieta w za dużych spodniach
Pixabay/PublicDomainPictures/CC0 1.0 https://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/

Ćwiczenia aerobowe to najskuteczniejsza metoda na wysmuklenie brzucha i ud. Proponujemy ci zestaw trzech ćwiczeń na brzuch i uda, który może poprawić ich wygląd.

Rowerek wyszczupli brzuch i uda

Połóż się na podłodze, unieś nogi do góry i kręć nimi tak, jakbyś naśladowała jazdę na rowerze. Wykonuj to ćwiczenie powoli przez ok. 5 minut. Zauważ, że w trakcie ćwiczenia napinają się zarówno mięśnie ud, jak i brzucha.

Nożyce wyszczupli brzuch i uda

W pozycji leżącej unieś wyprostowane nogi. Im mniejszy będzie kąt nachylenia nóg do podłogi, tym większą pracę wykonają mięśnie brzucha. Proste nogi zbliżaj do siebie i oddalaj, naśladując ruch ostrzy nożyczek. Ćwiczenie powtarzaj przez ok. 5 minut.

Bieg w miejscu wyszczupli brzuch i uda

Trzecim ćwiczeniem, które ci proponujemy, jest bieg w miejscu. Stań wyprostowana z rękami spuszczonymi wzdłuż ciała. Dłonie skieruj wewnętrzną stroną do podłogi. Podnoś na przemian prawe i lewe kolano na tyle wysoko, żeby dotykało odpowiedniej dłoni. Powtarzaj to przez 5 minut.

 

Powtórz całą serię przynajmniej dwa razy. Intensywność treningu możesz dostosowywać do własnych możliwości, ważne jest, żeby czas ćwiczeń wynosił przynajmniej 20 minut.


Przeładuj

Mikołaj z "Love Island" zdradził, że ma wiele propozycji od nieznajomych kobiet. Jak zareagowała Sylwia?

zobacz 01:27