Kobieta ćwiczy brzuszki na macie
© sunnysky69/Fotolia.com

Spalanie i Modelowanie to inna nazwa bodaj najbardziej wymagającego treningu Ewy Chodakowskiej, czyli Killera. Jest programem treningowym już dla bardziej zaawansowanych osób – trwa 40 minut i jest naprawdę wyczerpujący.

Najdłuższe 45 minut w moim życiu – wycisk z Killerem

Trening Ewy Chodakowskiej Killer składa się z trzech dziesięciominutowych części ćwiczeń intensywnych, pomiędzy którymi są pięciominutowe ćwiczenia cardio. Dzięki interwałom Killer jest tak efektywny – nie robi się podczas niego przerwy i organizm pracuje przez cały czas.

 

Podczas treningu cardio wykonuje się trucht w miejscu, sprint w miejscu, pajacyki, podskoki. Podczas 10 minutowych intensywnych części wykonuje się ćwiczenia funkcjonalne – ich celem jest wszechstronne wzmocnienie różnych partii mięśni, poprawa koordynacji ciała i zwiększenie siły. Są to różnego rodzaju brzuszki, unoszenia, skłony, które angażują do pracy całe ciało.

Przykładowe ćwiczenia w Killerze

Skręty tułowia: usiądź z nogami w powietrzu – jedna noga wyprostowana, druga ugięta z kolanem podciągniętym do klatki piersiowej, tułów skręcony, by bark z łokciem były zwrócone do przeciwległego kolana. Rób skręty tułowia raz w jedną, raz w drugą stronę.

 

Wznosy złączonych nóg: połóż się na plecach, nogi złącz stopami tak, by przylegały do siebie podeszwami. Kolana ułóż nisko nad podłogą, tułów unieś lekko. Do podłogi powinna przylegać tylko dolna część łopatek i odcinek lędźwiowy. Dłonie spleć za głowę. Zachowując pozycję nóg, wykonuj ich uniesienie, jednocześnie robiąc brzuszki.

Efekty killera Ewy Chodakowskiej

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej są znane z tego, że dzięki ich wykonywaniu kobiety przechodzą istną metamorfozę. Intensywnie ćwicząc i przykładając się do treningu Killer spalisz około 500 kalorii w ciągu 45 minut.