Umięśniony kobiecy brzuch
© nikolas_jkd/Fotolia.com

Płaski brzuch z Ewą Chodakowską – opis ćwiczeń

Umięśniony kobiecy brzuch
© nikolas_jkd/Fotolia.com

Program Ewy Chodakowskiej z ćwiczeniami na płaski brzuch trwa zaledwie 15 minut – nie ma więc żadnej wymówki w postaci „nie mam na to czasu!”. 15 minut to tyle, ile pomalowanie paznokci, obejrzenie 1/3 serialu czy zrobienie szybkiego makijażu, a na te czynności z pewnością znajdujesz czas.

Płaski brzuch dzięki Ewie Chodakowskiej

Program może być wykonywany jako niezależny trening, ale może być również dodatkiem do innego treningu. Ćwiczenia na płaski brzuch nie wymagają specjalistycznego sprzętu – wystarczy mata, ewentualnie dywan.

 

Ćwiczenia trwają kwadrans i są podzielone na trzy części:

 

1. Ćwiczenia po 30 sekund:

  • spięcia brzucha,
  • skręty z pozycji siedzącej,
  • nożyce pionowe.

2. Ćwiczenia po 30 sekund:

  • unoszenia bioder,
  • unoszenie tułowia,
  • spięcia brzucha ze ściąganiem nóg,
  • rozciąganie.

3. Ćwiczenia po minucie:

  • deska (plank),
  • deska bokiem (side plank),
  • przysiady z wymachami nóg i wyskok (burpees).

 

Jeśli uda ci się wygospodarować więcej czasu, włącz ten zestaw do innego treningu – np. Skapela czy innego według własnego pomysłu. Możesz też dodawać swoje własne ulubione ćwiczenia. Im bardziej różnorodne będą, tym lepiej ukształtujesz całą sylwetkę. Pamiętaj, że tłuszcz nie jest spalany tylko z jednej części, a z całego ciała – wykonując ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na brzuch wzmocnisz jego mięśnie i sprawisz, że będzie jędrniejszy, bardziej zwarty, ale samą warstwę tłuszczu spalisz tylko wykonując ćwiczenia cardio lub dłuższe treningi. Wypróbuj treningi na redukcję lub wykonaj cały trening Chodakowskiej na brzuch dwa-trzy razy.


Przeładuj

#PARTYWDOMU Ćwiczymy z trenerką gwiazd! Dziś cudowne ćwiczenia na brzuch!

zobacz 02:17