płaski kobiecy brzuch bez boczków
©underdogstudios/Fotolia

Jeśli masz problem z boczkami, wypróbuj najprzyjemniejszy zestaw ćwiczeń, jaki dotąd powstał. Ćwiczenia na boczki z Tiffany Rothe zajmują niestety tylko dziesięć minut.

 

Niestety? Tak, niestety. Podczas ćwiczeń w rytm muzyki masz wrażenie, że tańczysz, a efekt modelowania sylwetki to tylko dodatek.

Tiffany Rothe – kto to jest?

Tiffany Rothe jest amerykańską trenerką fitness. Jej zestawy ćwiczeniowe, czyli Tiffany Rothe Workouts, trwają od 10 do 15 minut. Można je wykonywać oddzielnie lub też zestawiać ze sobą w zależności od potrzeb. Na czym polega fenomen jej ćwiczeń? Są połączeniem tradycyjnych ćwiczeń siłowych, spinningu i… elementów różnych tańców świata. W rytm odpowiednio dobranej muzyki wykonywanie ćwiczeń jest przyjemnością. Jednocześnie nie można im odmówić skuteczności – po pierwszym treningu ćwiczeń na boczki Tiffany na pewno będziesz je czuła jeszcze przez następne dwa dni.

Jak wyglądają ćwiczenia na boczki Tiffany?

W ćwiczeniach z Tiffany bardzo ważne jest zgranie się z muzyką i złapanie odpowiedniego rytmu. Dlatego też porównaj opisy ćwiczeń z nagraniami ich wykonania przez Tiffany, dzięki czemu będziesz mieć pełen obraz. Podczas treningu wykonuje między innymi następujące ćwiczenia:

 

  1. 1. Stań w rozkroku, nogi lekko ugięte w kolanach. Wypychaj najpierw lewe biodro, następnie prawe. Poruszaj się w rytm muzyki jakbyś tańczyła. Dołącz ręce – unieś je ugięte w łokciach i unoś je na przemian. Zwiększ tempo w jakim poruszasz biodrami, cały czas utrzymuj rytm. Wykonuj w sumie przez 2 minuty.

  2.  

  3. 2. Stań w szerokim rozkroku, nogi ugnij w kolanach. Ręce ułóż równolegle do podłoża – zgięte w łokciach, łokcie na zewnątrz, dłonie zwrócone do siebie. Rób skłony na bok, nie zmieniając pozycji rąk. Rytmicznie rób głęboki skłon, wróć do pozycji wyjściowej i zrób skłon w drugą stronę.

  4.  

  5. 3. Zwiększ tempo, a następnie schylając się w lewo, jednocześnie wyprostuj prawą rękę i wyciągnij ją daleko. Schylając się w prawo rękę trzymaj cały czas zgiętą. Ćwicz 30 sekund. Analogicznie zrób z drugą częścią ciała – także 30 sekund. Następnie prze 30 sekund rób skłony w bok prostując obie ręce.

  6.  

  7. 4. Wypchnij rytmicznie biodra do przodu, w prawo, do tyłu i w lewo. Powtórz dwa razy, za trzecim razem zwiększ tempo, po czym wykonaj płynne krążenie biodrami, jakbyś kręciła hula hop. Następnie wykonaj to samo w drugą stronę.

Ćwiczenia na boczki z Tiffany to nie tylko kawał solidnej gimnastyki, ale także dobra zabawa.

 

Powodzenia!