kobieta w stroju fitness stoi odwrócona tyłem
©Yurok Aleksandrovich/Fotolia

Jędrna pupa – trening na pośladki według Mel B

kobieta w stroju fitness stoi odwrócona tyłem
©Yurok Aleksandrovich/Fotolia

Jeśli marzy ci się brazylijska pupa bez użycia skalpela, musisz wypróbować trening pośladków Mel B. Całość ćwiczeń zajmuje około 10 minut, a systematyczne ich wykonywanie przyniesie widoczne efekty już po 30 dniach.

 

10 ćwiczeń w 10-minutowym treningu pośladków – jeśli będziesz wykonywać ćwiczenia codziennie, już po dwóch tygodniach zobaczysz pierwsze zmiany, a po miesiącu nie poznasz w lustrze swojej pupy.

Ćwiczenia Mel B na pupę

1. Dirty dog z wyprostem – zrób klęk podparty. Unieś prawą nogę w bok, by stworzyła kąt 90 stopni z lewą nogą – tak, jakbyś wykonywała ćwiczenie dirty dog, polegające na przybraniu pozycji podlewającego drzewko psa. Następnie prostuj nogę i ponownie zginaj. Po 30 sekundach zmień nogę.

2. Zginanie nogi – ponownie wykonaj klęk podparty, pamiętaj by kolana i dłonie były na szerokości bioder. Unieś zgiętą prawą nogę do tyłu i podnoś tak wysoko, jak potrafisz, a następnie obniż tak, by stworzyła linię prostą z kręgosłupem. Nie robiąc przerwy, powtarzaj przez 30 sekund. Następnie zmień nogę

3. Powtórz ćwiczenie nr 1

4. Powtórz ćwiczenie nr 2

5. Unoszenie nogi na boku – połóż się na lewym boku, oprzyj głowę na lewym ręku, a prawą połóż zgiętą przed sobą. Lewą nogę zegnij w kolanie, a prawą wyprostowaną unoś energicznie. Powtarzaj przez minutę.

6. Zginanie nogi z wykopem – nie zmieniając pozycji, zegnij nogę i prostuj raz do przodu, raz do tyłu (zegnij – przód – zegnij - dół). Powtarzaj przez minutę.

7. Powtórz ćwiczenia nr 5 i 6 na prawym boku.

8. Unoszenie pośladków – połóż się na plecach, nogi zegnij w kolanach, ręce połóż wzdłuż tułowia, dotykając dłońmi podłogi. Rytmicznie unoś pośladki, jednocześnie dociskając ręce do podłogi. Ćwicz 60 sekund.

9. Przytrzymaj pośladki w górze przez 30 sekund – pamiętaj, by były napięte.

10. W tej samej pozycji, czyli z uniesionymi pośladkami, rozsuwaj kolana i ponownie złączaj. Wykonuj to rytmicznie przez kolejne 30 sekund.

 

Jak powiedziałaby na zakończenie Mel B - dobra robota!


Przeładuj

Pamiętacie "polskiego hydraulika"? Dziś Piotr Adamski ma 36 lat. Wiemy jak wygląda i czym się zajmuje!

zobacz 00:59