płaski i umięśniony damski brzuch
©Dash/Fotolia

Płaski brzuch z Mel B

płaski i umięśniony damski brzuch
©Dash/Fotolia

Ćwiczenia Mel B są idealne na wzmocnienie brzucha oraz pozbycie się tzw. boczków i fałdek. Są bardzo intensywne, ale dzięki temu, jak wszystkie ćwiczenia Mel B, skuteczne. Do wykonania treningu brzucha przyda ci się ciężarek, którego rolę może pełnić nawet butelka z wodą.

10-minutowy trening brzucha Mel B

1. Połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach, stopy płasko przylegają do podłoża. Ręce wyprostuj i oprzyj dłonie na udach. Następnie unoś głowę, odrywając łopatki od podłogi, a dłońmi dotykaj kolan. Wykonuj to ćwiczenie opracowane przez Mel B rytmicznie przez minutę.

 

2. Nie zmieniaj pozycji. Podnieś wyprostowaną lewą nogę, by z zresztą ciała utworzyła kąt prosty. Wykonuj rytmicznie według sekwencji:

  • unieś plecy,
  • prawą ręką dotknij wewnętrznej części kolana,
  • lewą dłonią dotknij kostki,
  • połóż z powrotem plecy na podłogę.

Powtarzaj przez 30 sekund, następnie zmień nogę.

 

3. Usiądź, podciągnij nogi, obejmij je rękoma i staraj się zachować równowagę. Twoje ciało przypomina teraz odwrócony trójkąt. Rytmicznie prostuj ręce i dłonie i ponownie podciągnij do klatki piersiowej. Wykonuj przez minutę.

 

4. Weź w dłonie butelkę, puszkę z konserwą lub inny ciężarek. Ponownie usiądź jak w ćwiczeniu nr 3. Wykonuj skręty tułowia, niemal dotykając podłoża raz z jednej strony ciała, raz z drugiej. Wykonuj minutę.

 

5. Odłóż butelkę i połóż się na plecach. Dłonie wzdłuż tułowia. Unieś łopatki i sięgaj raz jedną dłonią, raz drugą, jakbyś chciała złapać się za kostkę – wyginaj całe ciało w bok. Wykonuj minutę.

 

6. Nie zmieniając pozycji, cały czas z uniesionymi łopatkami machaj wyprostowanymi rękoma w górę i w dół, jakbyś uderzała o podłogę. Rób to rytmicznie, energicznie przez minutę.

 

7. Znów usiądź jak w ćwiczeniu nr 3 – siedząc w ten sposób wykonuj rowerek i przeplataj butelkę między nogami. Minuta.

 

8. Wykonaj ćwiczenie „deska” - ułóż ciało w pozycji jak do pompek, ale oprzyj ciało na zgiętych w łokciach rękach. Całe ciało powinno być wyprostowane. Wytrzymaj tak 30 sekund.

 

Good job!


Przeładuj

Najmodniejsze fryzury na rok 2021. Hitem jest "syrenka", ale zobaczcie modern mullet. To dopiero odjazd

zobacz 02:09