Kobieta ćwicząca brzuszki
Image by LifetimeStock.com

7 minut ćwiczeń pobudzi organizm do spalania tłuszczu

Kobieta ćwicząca brzuszki
Image by LifetimeStock.com

7-minutowy trening obwodowy błyskawicznie rozrusza wszystkie partie mięśni. Dzięki niemu nie tylko wzmacnia się mięśnie, ale też spala tłuszcz. Wykonywanie treningu 7-minutowego regularnie, przynajmniej 3 razy w tygodniu poprawia metabolizm. Taki błyskawiczny trening może zastąpić ci poranną kawę: pobudzi krążenie krwi i poprawi nastrój.

  1. 1. minuta: Pompki

Podeprzyj się o podłogę wyprostowanymi ramionami, dłonie niech leżą płasko na podłodze, stopy niech opierają się o podłogę na palcach. Uginaj ręce w łokciach i prostuj je. Powtarzaj to ćwiczenie przez minutę albo tyle razy, na ile wystarczy ci sił.

  1. 2. minuta: Wypady nóg do tyłu

Stań prosto ze złączonymi nogami. Wysuń prawą nogę do tyłu i ugnij kolana tak, żeby prawe dotknęło podłogi. Wyprostuj nogi. Powtórz to samo lewą nogą. Wykonuj wypady raz prawą, raz lewą nogą przez minutę.

  1. 3. minuta: Brzuszki

Połóż się na plecach i ugnij kolana, możesz podłożyć sobie matę do ćwiczeń lub koc. Podłóż pod głowę ręce ugięte w łokciach. Niech dłonie lekko dotykają głowy, nie możesz za ich pomocą dźwigać górnej połowy ciała. Następnie staraj się zbliżyć głowę do kolan, nie odrywając od ziemi pleców w części krzyżowej. Kiedy poczujesz, że nie uda ci się przysunąć głowy bliżej kolan, wytrzymaj w tej pozycji przez 2 sekundy. Powtarzaj ćwiczenie przez minutę.

  1. 4. minuta: Unoszenie bioder tyłem

Ułóż się na podłodze na brzuchu. Podeprzyj górną część ciała na łokciach, a dolną na palcach. Unieś biodra do góry najwyżej, jak potrafisz. Powtarzaj to ćwiczenie przez minutę.

  1. 5. minuta: Przysiady

Stań prosto na stabilnym podłożu i wyciągnij przed siebie wyprostowane ręce. Uginaj nogi w kolanach i prostuj je. Niech stopy przez cały czas całą powierzchnią dotykają podłogi. Wykonuj przysiady przez minutę.

  1. 6. minuta: Unoszenie bioder przodem

Połóż się na podłodze i ugnij nogi w kolanach. Powoli unoś biodra do góry. Wytrzymaj przez 2 sekundy z biodrami w górze. Potem powoli je opuszczaj. Powtarzaj to ćwiczenie przez minutę.

  1. 7. minuta: Wypady nóg na boki

Stań w szerokim rozkroku i lekko zegnij nogi w kolanach. W tej pozycji przesuwaj tułów raz na prawą, raz na lewą stronę. Prostuj jednocześnie tę nogę, na której aktualnie nie spoczywa ciężar ciała. Powtarzaj to ćwiczenie przez minutę.


Przeładuj

Klaudia El Dursi szczerze o uczestnikach "Hotelu Paradise": "Cwaniactwo i sojusze!"

zobacz 01:47