kobieta mówi coś drugiej na ucho
Image by LifetimeStock.com

Joga twarzy zmniejszy zmarszczki i ujędrni skórę

kobieta mówi coś drugiej na ucho
Image by LifetimeStock.com

Joga twarzy jest rodzajem ćwiczeń, które mają na celu zapobiegać powstawaniu zmarszczek, przywrócić jędrność skórze, wygładzić ją, rozjaśnić, a tym samym odmłodzić. Jest coraz bardziej popularna i możesz wykonywać ją w domu. Efekty po regularnych ćwiczeniach jogi będą zbliżone do tych po wstrzyknięciu botoksu.

Joga twarzy – jakie efekty dają ćwiczenia?

Joga twarzy po regularnym stosowaniu daje niezwykłe efekty. W twarzy znajduje się 50 mięśni, które po wyćwiczeniu nabierają objętości i napinają się. Ponadto joga twarzy poprawia krążenie krwi, odżywia skórę, likwiduje worki i cienie pod oczami, a także odpręża i poprawia samopoczucie. Ćwiczenia możesz wykonywać wszędzie: w domu, na spacerze, czy w przerwie w pracy. Pierwsze efekty zauważysz już po 2-3 tygodniach codziennego stosowania jogi twarzy.

Joga twarzy – przed wykonywaniem ćwiczeń

Przed wykonywaniem jogi twarzy musisz się rozluźnić i przygotować twarz do ćwiczeń. Umyj ręce, a twarz nasmaruj balsamem lub kremem nawilżającym i usiądź prosto bądź połóż się na wznak. Następnie rozgrzej twarz i poruszaj szczęką raz w lewą, a raz w drugą stronę, a przy tym spokojnie oddychaj. W takiej pozycji pozostań około 3 minut i przejdź do wykonywania ćwiczeń.

Ćwiczenia na podbródek

Podbródek oprzyj na zewnętrznej części dłoni, a łokieć przytrzymaj drugą ręką. Po chwili zacznij naciskać w dół podbródek, a ręką stawiaj opór. W takiej pozycji pozostań przez 3 oddechy, a na koniec rozluźnij mięśnie całej twarzy. Ćwiczenie powtarzaj regularnie, najlepiej 2 razy dziennie.

Ćwiczenia na zmniejszenie worków pod oczami

Usiądź wygodnie, najlepiej po turecku i ustaw głowę prosto. Nie ruszając głową, skieruj wzrok maksymalnie w prawą stronę i pozostań tak przez około 3 sekundy. Po chwili zrób to samo z lewą stroną i czynność powtórz 5 razy. Na koniec patrz na czubek nosa przez 5-10 sekund. Po tym czasie rozluźnij mięśnie twarzy. Ćwiczenie wykonuj 2 razy dziennie, najlepiej rano i wieczorem.

Ćwiczenia na wzmocnienie mięśni policzkowych

Przy głębokim oddechu nadmij policzki i zacznij poklepywać je dłońmi, raz z jednej strony, raz z drugiej. Czynność powtarzaj przez około 30 sekund, po czym zrób chwilową przerwę i ponownie wykonaj ćwiczenie. Najlepiej wykonuj je 2 razy dziennie.

Ćwiczenie na wzmocnienie mięśni ust

Podczas ćwiczenia weź głęboki wdech przez nos i po chwili wypuść powietrze ustami. Pamiętaj by nie marszczyć przy tym czoła i brwi. Czynność powtórz 5 razy. Ćwiczenie wykonuj 2 razy dziennie. 


Przeładuj

Anna Mucha w półfinale "Czaru Par"! "Małżeństwo to jest obóz przetrwania"

zobacz 00:30