Najważniejsze wydarzenie roku – Dzień na U zawsze aktualny!
Styl życia

Najważniejsze wydarzenie roku – Dzień na U zawsze aktualny!

Najważniejsze wydarzenie roku – Dzień na U zawsze aktualny!

Jest wydarzenie, które nie schodzi z afisza, nawet kiedy inne są odwoływane. Dzień na U to nieodłączne święto w kalendarzu każdej kobiety, którego nie da się wykreślić. To czas na to, by wykonać zalecane raz w roku badanie profilaktyczne i potwierdzić zdrowie swoich piersi.

15 października, w Dzień Zdrowia Piersi, startuje kolejna edycja kampanii Fundacji Rak'n'Roll w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi, zachęcająca Polki do regularnych badań.

W ostatnich miesiącach nowa rzeczywistość sprawia, że musimy anulować wiele naszych planów, wydarzeń i spotkań. Troska o zdrowie i dobre samopoczucie to jednak coś, czego nie warto przekładać na później. Właśnie dlatego w tym roku, już po raz kolejny, Fundacja Rak’n’Roll i Avon Kontra Rak Piersi ruszają z inicjatywą zachęcającą kobiety do profilaktycznych badań USG i zadbania o swoje zdrowie.

Wszyscy wciąż próbujemy odnaleźć się w odmienności 2020 roku i pandemii krzyżującej nasze plany. Odwołane koncerty, wyjazdy, spotkania ze znajomymi. Jest jednak wydarzenie, którego nie tylko nie musimy wykreślać z naszych kalendarzy, a wręcz warto zakreślić je sobie na czerwono – Dzień na U, czyli czas, w którym najważniejsze jest nasze zdrowie i samopoczucie. To dzień, w którym zrobimy USG, by potwierdzić zdrowie swoich piersi. Badanie USG jest całkowicie bezbolesne i trwa zaledwie kilkanaście minut. To nasze kobiece święto, z którego warto skorzystać – przekonuje Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak’n’Roll.

Do celebracji swojego Dnia na U w tym roku dołączyło wiele gwiazd: Aleksandra Hamkało, Joanna Jabłczyńska, Barbara Wrońska, Ania Markowska i Ida Nowakowska. Dziewczyny przekonują, że troska o siebie i profilaktyka to coś, co w swoich planach warto uwzględniać zawsze na pierwszym miejscu. Ty też dodaj do kalendarza Dzień na U – wybierz gabinet w Twojej okolicy i umów się na badanie!

Do regularnego dbania o zdrowie zachęca także Avon, który dochód ze sprzedaży swoich produktów oznaczonych Różową Wstążką po raz kolejny przeznacza na dofinansowywanie badań USG. W tym roku wsparcie firmy przełożyło się na dofinansowanie 3300 badań USG piersi w 90 placówkach na terenie całego kraju. Zapisy startują 15 października, a same badania rozpoczną się już 22 października. Rejestracja jest niezwykle prosta – wystarczy wejść na stronę dziennau.pl, znaleźć Gabinet z Różową Wstążką w swojej okolicy i zapisać się online lub telefonicznie. Pełna lista gabinetów, które dołączyły do akcji znajduje się na stronie www.dziennau.pl.

Jako kobiety na co dzień jesteśmy pod presją czasu, która każe nam wybierać, co jest dla nas naprawdę ważne, na co powinniśmy poświęcić swój czas. W Avon nie mamy wątpliwości, że bez względu na wszystko, naszym priorytetem powinno być zdrowie i bezpieczeństwo. To właśnie dlatego już od wielu lat, nieustannie angażujemy się w działania, pomagające kobietom jak najlepiej zadbać o siebie. Przez wszystkie lata funkcjonowania kampanii Avon Kontra Rak Piersi dofinansowaliśmy już 50 tys. badań USG i również w tym roku ochoczo włączamy się w akcję ułatwienia dziewczynom dostępu do profilaktyki, po raz kolejny zapraszając do Gabinetów z Różową Wstążką, które czekają na Polki w całym kraju. Gorąco zachęcamy, by Dzień na U stał się corocznym rytuałem każdej kobiety i na stałe zagościł w naszych kalendarzach – dodaje Agnieszka Isa, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska.

Zaplanuj swój Dzień na U i dołącz do nas zapisując się na dedykowane wydarzenie na FB: https://www.facebook.com/events/3381549771936060/

#dziennaU @fundacjaraknroll #avonkontrarakpiersi @avon_polska

Fundacja Rak’n’Roll - to musisz wiedzieć!

Informacje o Fundacji Rak’n’Roll. Wygraj Życie!: Zmieniamy schematy myślenia o chorobie nowotworowej i działamy na rzecz poprawy jakości życia chorych. Pomagamy przechodzić przez raka: leczyć się godnie, żyć dobrze i z radością. Tworzymy programy, które są odpowiedzią na luki w systemie, a dotyczą potrzeb chorych i ich bliskich. Mówimy o raku rzeczowo i odważnie, przełamujemy tabu, uświadamiamy. Udało nam się stworzyć nową jakość w sposobie mówienia o chorobie w przestrzeni publicznej. Wobec rosnącej skali problemu, utrudniamy życie rakowi. Działamy na rzecz zdrowych wyborów, zachowań i otaczania siebie troską na co dzień.

Fundacja Rak’n’Roll powstała w październiku 2009 roku z inicjatywy Magdy Prokopowicz, która po swoich doświadczeniach z chorobą onkologiczną chciała pomóc ludziom w podobnej sytuacji. Więcej informacji na stronie: www.raknroll.pl

Informacje o kampanii Avon Kontra Rak Piersi:

Kampania Avon Kontra Rak Piersi działa w Polsce już od 1998 roku i jest jedną z największych inicjatyw dedykowanych profilaktyce raka piersi w kraju. Celem akcji jest szerzenie wiedzy na temat profilaktyki raka piersi oraz uświadamianie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna. Uczymy, że trzeba regularnie się badać, aby potwierdzić zdrowie swoich piersi.

Kampanię Avon Kontra Rak Piersi można wspierać przez cały rok, kupując produkty z Różową Wstążką, które dostępne są u Konsultantek Avon i na stronie: www.avon.pl

Najważniejsze wydarzenie roku – Dzień na U zawsze aktualny!

Avon
serwis prasowy Avon
Newsy
Zrób prezent mamie lub przyjaciółce na Dzień Kobiet
...i wesprzyj kampanię AVON kontra Rak Piersi

Dzień Kobiet to wspaniała okazja, by pokazać najbliższym kobietom – mamie, siostrze czy przyjaciółce – jak bardzo są dla Ciebie ważne. Podaruj im portmonetkę AVON oznaczoną symbolem Różowej Wstążki, której zakup wspiera kampanię AVON kontra Rak Piersi. Jest ona bardzo kobieca, w pięknym, różowym kolorze z ozdobą w kształcie kokardki. Wręczając ją bliskiej kobiecie sprawisz jej przyjemność, w piękny sposób dasz wyraz tego, jak bardzo jest dla Ciebie ważna i zachęcisz do regularnych badań piersi. Produkty z Różową Wstążką To coś więcej niż zwykłe akcesoria. Kupując je, wspierasz walkę z rakiem piersi. Całkowity zysk z ich sprzedaży przekazywany jest na działania profilaktyczno-edukacyjne prowadzone w ramach Wielkiej Kampanii Życia – AVON kontra Rak Piersi . Do 2014 roku udało się zebrać na ten cel prawie 16 milionów złotych. Kampania prowadzona jest w Polsce od 1998 roku. Jej głównym celem jest zwiększenie świadomości kobiet i propagowanie profilaktyki raka piersi poprzez specjalne działania, takie jak „Moje pierwsze USG piersi” czy „Gabinety z Różową Wstążką”. W ramach akcji marka stale współpracuje ze Stowarzyszeniem „Amazonki“ Warszawa-Centrum . Co roku w ramach kampanii odbywa się także Marsz Różowej Wstążki. Kampanię w 2014 roku wsparły gwiazdy: Małgorzata Pieczyńska, Beata Ścibakówna, Agnieszka Popielewicz.

Avon Marsz Różowej Wstążki
Newsy
16. Marsz Różowej Wstążki już 5. października!
Czyli część Wielkiej Kampanii Życia - Avon kontra Rak Piersi

Avon Cosmetics Polska już po raz 16 organizuje Marsz Różowej Wstążki , który jest nieodłącznym elementem ogólnopolskiej Wielkiej Kampanii Życia - Avon kontra Rak Piersi . Marsz przejdzie ulicami Warszawy 5 października br. Wydarzenie to przyciąga tysiące osób, które chcą wspólnie wyrazić poparcie dla walki z tą chorobą oraz działań profilaktyczno-edukacyjnych prowadzonych w ramach kampanii. Podczas tego wydarzenia organizatorzy, we współpracy z partnerem Marszu, firmą Philips, zapewniają możliwość skorzystania z badań USG. W wydarzeniu wezmą udział Ambasadorki tegorocznej Wielkiej Kampanii Życia – Avon kontra Rak Piersi : Anna Wyszkoni, Aneta Zając oraz Anna Nowak-Ibisz. Są to znane mamy, które zwracają uwagę innym kobietom na to, że warto dbać o siebie dla tych, których kochamy, przede wszystkim dzieci, w myśl hasła Kampanii w 2013 roku: „Dbam o siebie dla Ciebie”. Tegoroczny Marsz rozpocznie się o godz. 12:00 pod Hotelem Bristol i przejdzie ulicami: Krakowskie Przedmieście, Miodowa, Senatorska, Podwale, Nowomiejska, Mostowa, Boleść, by dojść do ul. Rybaki. Na mecie, w rejonie Parku Fontann, uczestniczki będą miały możliwość wykonania USG piersi. Po raz pierwszy Polki będą mogły poddać się badaniom z wykorzystaniem najnowszego aparatu USG EPIQ, który firma Philips wprowadziła na rynek we wrześniu 2013 r. Marsz i towarzysząca mu impreza skierowane są nie tylko do kobiet. Organizatorzy zaplanowali też szereg atrakcji dla mężczyzn i dzieci, takich jak porady trenera osobistego, animacje dla dzieci oraz koncerty Gwiazd: Anny Wyszkoni, Natalii Kukulskiej oraz Patrycji Markowskiej. Podczas imprezy, w strefach tematycznych, partner Marszu Różowej Wstążki firma Philips będzie pokazywać, jak w prosty sposób można zadbać o siebie i najbliższych, by realizować motto tegorocznego Marszu „Dbam o siebie dla...

mat. prasowe
Newsy
Mariusz Przybylski zaprojektuje dla AVON
Projektant włączył się do akcji „Adam – Mężczyźni Kontra Rak Piersi”. Dowiedz się więcej!

14 grudnia 2011 roku w Pałacu Kultury i Nauki odbędzie się ekskluzywny pokaz kolekcji Mariusza Przybylskiego zaprojektowanej specjalnie dla Avon . W zeszłym roku projektantem, który wspierał akcję był Tomasz Ossoliński . Od kilkunastu lat Avon Cosmetics Polska współpracuje ze Stowarzyszeniem „ Amazonki ” Warszawa Centrum oraz z Fundacją „ Rak’n’Roll. Wygraj Życie ”, a wszystko w ramach Wielkiej Kampanii Życia - Avon Kontra Rak Piersi . Popieramy tego typu akcje i zachęcamy do badań profilaktycznych! Nie możemy się również doczekać, co tym razem zaprezentuje Mariusz Przybylski! jm  

Nasze akcje
Strefa luksusu

Marzysz o sielsko-anielskim relaksie? Znajdziesz go w hotelu Bania!

Partner
materiały prasowe Lenovo
Fleszstyle

Świetna jakość w stylowym opakowaniu. Natalia Szroeder wybrała laptop Lenovo Yoga Slim 7

Partner
rafal-brzozowski
Newsy

Ci uczestnicy „The Voice of Poland” robią karierę muzyczną. Znasz wszystkich?

Partner
fotona-tatuaż
Fleszstyle

Nieudany tatuaż lub makijaż permanentny ? Wiemy, jak się go pozbyć!

Partner
torebka-skoda-hollie-warsaw
Fleszstyle

Barbara Kurdej - Szatan: "Nie miałam pojęcia, że niezabezpieczone drobiazgi mogą uderzyć z taką siłą"

Partner
justyna-steczkowska
Newsy

Justyna Steczkowska ponownie w „The Voice of Poland”! To wyjątkowy czas dla artystki

Partner
Revitalift Filler L'Oréal Paris
Fleszstyle

Wiele może się zmienić w ciągu 10 lat, ale twoja skóra nie musi! Test linii Revitalift Filler L'Oréal Paris

Partner
kosmetyki-weleda
Fleszstyle

Weleda, czyli pielęgnacja w harmonii z naturą i człowiekiem

Partner