kobieta kręcąca hula hop
©Robert Przybysz/Fotolia
Styl życia

Kręcenie hula hop – ćwicz razem z kółkiem!

Co daje kręcenie hula hop? Kręcenie hula hop przede wszystkim modeluje sylwetkę i wzmacnia mięśnie brzucha. Oprócz tego ćwiczenia spalają zbędne kilogramy i poprawiają postawę ciała. Trening z kółkiem należy wykonywać regularnie i co najmniej przez 30 minut w ciągu dnia. W trakcie jednej serii ćwiczeń można spalić aż 200 kalorii.

Co daje kręcenie hula hop? Kręcenie hula hop przede wszystkim modeluje sylwetkę i wzmacnia mięśnie brzucha. Oprócz tego ćwiczenia spalają zbędne kilogramy i poprawiają postawę ciała. Trening z kółkiem należy wykonywać regularnie i co najmniej przez 30 minut w ciągu dnia. W trakcie jednej serii ćwiczeń można spalić aż 200 kalorii.

Co daje kręcenie hula hop? Szczupłe ramiona!

Kręcenie hula hop wyszczupla ramiona. By wykonać ćwiczenie na wymodelowanie ramion należy wyprostować rękę, a koło umieścić na nadgarstku. Następnie trzeba kręcić obręczą od nadgarstka do ramienia. Należy ćwiczyć 15 minut na jedno ramię. Po kilku tygodniach można zauważyć efekty.

Co daje kręcenie hula hop? Szczupłą talię!

Regularne kręcenie hula hop wymodeluje sylwetkę i poprawi koordynację ruchową. Podczas kręcenia kółkiem pracują wszystkie mięśnie brzucha i innych partii ciała. Trzeba stanąć w lekkim rozkroku, wysunąć jedną nogę w przód i trzymać stopy twardo do podłoża. Następnie hula hop należy umieścić na wysokości pasa i rytmicznie poruszać biodrami. Ćwiczenie należy wykonywać około 30 minut.

Co daje kręcenie hula hop? Smukłe nogi!

Systematyczne wykonywanie ćwiczeń z hula hop wysmukli też nogi. Należy położyć się na plecach (na karimacie), unieść nogę pod kątem 90 stopni, a hula hop ułożyć na kostce. Następnie trzeba przemieszczać obręcz od kostki do ud. Ćwiczenie powinno się zastosować też na drugą nogę i wykonywać je przez 15 minut na jedną nogę.

Hula hop – jak dobrać obręcz?

Bardzo ważne, by przy zakupie hula hop dobrać właściwy rozmiar jego obręczy. Osoby początkujące powinny wybrać koło z większym rozmiarem, ponieważ łatwiej uda się wprowadzić je w ruch. Po kilku tygodniach można zdecydować się na mniejsze koło, które polecane jest osobom już doświadczonym. Mniejsze koło szybciej kręci się, a efekty po nim są dużo lepsze. Warto pamiętać też o tym, że hula hop powinno być dopasowane do talii. Jeśli talia jest szczupła, koło też powinno być małe i na odwrót. 

koła hula hop
©Foton/Fotolia
Styl życia
Ćwiczenia z hula hop – jak wykonywać, by spalić kalorie i wysmuklić talię?
Jak kręcić hula hop? Właściwe wykonywanie ćwiczeń pozwoli osiągnąć smukłą talię, ramiona, sylwetkę i wyrzeźbić brzuch.

Jak kręcić hula hop? Właściwe wykonywanie ćwiczeń pozwoli osiągnąć smukłą talię, ramiona, sylwetkę i wyrzeźbić brzuch. Jak wykonywać ćwiczenia z hula hop? Ćwiczenia z hula hop powinieneś wykonywać regularnie i najlepiej dwa razy dziennie po 20 minut. Ćwiczenia możesz wykonywać wszędzie: w domu przed telewizorem, na świeżym powietrzu czy podczas słuchania muzyki. Jeśli jesteś początkowym ćwiczącym zaczynaj ćwiczenia od kilku minut, a z dnia na dzień wydłużaj kręcenie hula hop . Jeśli przesadzisz z treningiem , możesz doprowadzić do pojawienia się siniaków i otarć. Systematyczne treningi możesz wspomóc właściwą dietą . Pierwsze efekty zauważysz już po 2 tygodniach. Pamiętaj, by przy każdym ćwiczeniu z hula hop mieć wciągnięty brzuch i wyprostowane plecy. Ćwiczenia z hula hop na biodra – jak kręcić hula hop? Stań w lekkim rozkroku, mocno trzymając się podłoża. Następnie umieść hula hop na biodrach, wciągnij brzuch, wyprostuj plecy i wykonuj koła, lekko poruszając się przy tym. Ćwiczenie wykonuj przez 15-20 minut. Ćwiczenia z hula hop na smukłą talię – jak kręcić hula hop? Stań w rozkroku, a stopy rozstaw troszkę szerzej niż szerokość bioder. Następnie wciągnij brzuch, nogi lekko ugnij w kolanach i wyprostuj plecy. Hula hop umieść na wysokości talii i staraj się rytmicznie kręcić koła. Bu uzyskać lepszą równowagę trzymaj ręce w górze. Ćwiczenie wykonuj przez 15-20 minut . Ćwiczenia z hula hop na wąskie ramiona Jedną rękę wyciągnij na bok (tak by znajdowała się na wysokości barku). Następnie umieść koło na nadgarstku i staraj się kręcić kołem tak, by przesuwało się w stronę ramienia i z powrotem. Pamiętaj, by brzuch był wciągnięty, a plecy wyprostowane. Ćwiczenie wykonuj 10 minut na jednej ręce i tyle samo na drugiej . 

kobieta z masującym hula hop
©Voyagerix/Fotolia
Styl życia
Hula hop – jaki rodzaj koła wybrać ? Z wypustkami czy bez?
Hula hop z wypustkami czy bez? Wiele osób zastanawia się, które koło do kręcenia wybrać, by uzyskać lepsze efekty. Podczas wykonywania ćwiczeń z hula hop mięśnie brzucha napinają się, a regularnie stosowane wysmuklają talię i sylwetkę.

Hula hop z wypustkami czy bez? Wiele osób zastanawia się, które koło do kręcenia wybrać, by uzyskać lepsze efekty. Podczas wykonywania ćwiczeń z hula hop mięśnie brzucha napinają się, a regularnie stosowane wysmuklają talię i sylwetkę. Hula hop z wypustkami czy bez? Wybór hula hop nie należy do najłatwiejszych. Są dwie opcje: hula hop zwykłe, lekkie i dostępne w każdym sklepie z zabawkami dla dzieci lub w supermarketach, a także hula hop z masażem, które jest cięższe od tego pierwszego i dostępne w sklepach sportowych. Hula hop z masażem Hula hop z masażem waży 2-3 kg (w zależności od koła) i wyposażone jest w masujące kulki, które wywierają nacisk na mięśnie brzucha, bioder, pleców i pośladków. Wykonywanie ćwiczeń kółkiem z wypustkami daje szybsze i większe efekty. Niestety ten rodzaj hula hop ma też swoje minusy. Początkowe ćwiczenia mogą sprawiać ból i być przyczyną siniaków na skórze, szczególnie u osób szczupłych. Cena hula hop z kulkami waha się od 50 do 120 złotych i można je kupić w sklepach sportowych stacjonarnych lub internetowych. Hula hop bez wypustek Inaczej jest ze zwykłym hula hop, które są lekkie, posiadają plastikowe obręcze i ciężej jest nimi kręcić. Zwykłe hula hop dostępne są w sklepach z akcesoriami dla dzieci , w supermarketach czy w internecie. Przy wyborze tego rodzaju hula hop warto poszukać tych odpowiednio obciążonych. Jeśli nie uda się takich znaleźć można samemu nanieść ciężar, rozklejając kółko i wlewając do niego wodę lub wsypując ryż . Cena kółka waha się od 10 do 20 zł.   Mniej doświadczone osoby powinny zdecydować się na zwykłe, odpowiednio obciążone hula hop. Dopiero po nabraniu doświadczenia i wprawy można uatrakcyjnić trening i kupić koło z masażerem. Hula hop – inne cenne wskazówki przy wyborze koła Przy wyborze hula hop należy zwracać uwagę nie...

dziewczyna ćwiczy na karimacie
©gpointstudio/Fotolia
Styl życia
Jakie ćwiczenia na trening ogólnorozwojowy?
Trening ogólnorozwojowy zwiększy kondycję fizyczną, wzmocni mięśnie różnych partii ciała i poprawi samopoczucie. Zalecany jest osobom początkującym lub tym, którzy powracają do ćwiczeń po dłuższej przerwie.

Trening ogólnorozwojowy zwiększy kondycję fizyczną, wzmocni mięśnie różnych partii ciała i poprawi samopoczucie. Zalecany jest osobom początkującym lub tym, którzy powracają do ćwiczeń po dłuższej przerwie. Trening ogólnorozwojowy – czym jest? Trening ogólnorozwojowy nie tylko poprawi sprawność fizyczną, ale wymodeluje sylwetkę, wzmocni mięśnie i stawy. Jeśli nie masz zbyt dużo wolnego czasu, możesz ten rodzaj ćwiczeń wykonywać w domu. Wystarczy, że trzy razy w tygodniu będziesz ćwiczyć po 30 minut dziennie . Trening ogólnorozwojowy – przykładowe ćwiczenia Trening ogólnorozwojowy możesz wykonywać w domu. Do tego rodzaju ćwiczeń potrzebujesz skakanki, hantli i hula hop. Pamiętaj, by rozgrzać ciało przed treningiem. Możesz wykonać pięciominutową rozgrzewkę robiąc przysiady, pompki, wypady czy pajacyki. Po każdym ćwiczeniu zrób przerwę nie dłuższą niż 60 sekund. Ćwiczenie I - skakanie na skakance Trening możesz zacząć od skoków na skakance. Podczas ćwiczenia do pracy zostają zaangażowane mięśnie brzucha, pośladków, łydek i ud. Pamiętaj, by podczas skoków utrzymywać proste plecy, a mięśnie mieć napięte . Możesz skakać obunóż lub na jednej nodze. Ćwiczenie powinno trwać nie dłużej niż 10 minut. Ćwiczenie II – skręty tułowia na siedząco Usiądź na podłodze z rozstawionymi i lekko zgiętymi w kolanach nogami. Ręce wyciągnij przed siebie, po czym zacznij wykonywać skręty tułowia. Raz w jedną, a raz w drugą stronę. Nie zapomnij, by dolny odcinek kręgosłupa był wyprostowany. Ćwiczenie powtarzaj przez około 5-7 minut. Ćwiczenie III – przysiady z hantlami Przysiady angażują do pracy mięśnie pośladków, ud i przede wszystkim nóg. Stań w lekkim rozkroku, tak by stopy rozstawione były na szerokość bioder. W ręku trzymaj hantle, jedną nogę wysuń do przodu, a na drugiej utrzymuj ciężar...

Nasze akcje
Strefa luksusu

Marzysz o sielsko-anielskim relaksie? Znajdziesz go w hotelu Bania!

Partner
materiały prasowe Lenovo
Fleszstyle

Świetna jakość w stylowym opakowaniu. Natalia Szroeder wybrała laptop Lenovo Yoga Slim 7

Partner
rafal-brzozowski
Newsy

Ci uczestnicy „The Voice of Poland” robią karierę muzyczną. Znasz wszystkich?

Partner
fotona-tatuaż
Fleszstyle

Nieudany tatuaż lub makijaż permanentny ? Wiemy, jak się go pozbyć!

Partner
torebka-skoda-hollie-warsaw
Fleszstyle

Barbara Kurdej - Szatan: "Nie miałam pojęcia, że niezabezpieczone drobiazgi mogą uderzyć z taką siłą"

Partner
justyna-steczkowska
Newsy

Justyna Steczkowska ponownie w „The Voice of Poland”! To wyjątkowy czas dla artystki

Partner
Revitalift Filler L'Oréal Paris
Fleszstyle

Wiele może się zmienić w ciągu 10 lat, ale twoja skóra nie musi! Test linii Revitalift Filler L'Oréal Paris

Partner
kosmetyki-weleda
Fleszstyle

Weleda, czyli pielęgnacja w harmonii z naturą i człowiekiem

Partner